Wickedmen Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 goedeavond gtaforummers ik heb een vista computer maar sinds sp1 uitkwam voor vista willen sommige updates niet installeren zoals zoals service pack 1 ik heb alles geprobeerd eerst via windows update (zie bijlage)en toen de installatie bestand via microsoft.nl en allebij lukt niet (zie bijlage) maar ook andere update,s lukt niet zoals een driver voor mijn nvidia geforche 6100 405 en andre update,s wie kan mij helpen Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 En je doet het gewoon via de update - checker? begrijp het niet helemaal. Heb je al geprobeerd gewoon het bestand te downloaden en dan te installeren? Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Je had het hier al over en toen hebben we het probleem volgens jou opgelost, dus doe gewoon weer hetzlefde Reageren
Wickedmen Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Je had het hier al over en toen hebben we het probleem volgens jou opgelost, dus doe gewoon weer hetzlefde ja maar het probleem was toen dat mijn computer traag was en toen liet ik cclenaer een ckeck doen en toen was mijn computer niet meer sloom hierboven:ik heb eerst windows update laten installeren dat lukte niet toen heb ik het handmatige bestand gedownload en dat lukt ook niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Dit zij jij in je vorige topic waar je hetzelfde probleem had: Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voorMaar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen. Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register echt thansx m.n computer doet het weer helemaal door cclenaer Misschien helpt dit: http://www.tweakwindows.nl/tweaks/security/5694 Reageren
Wickedmen Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Dit zij jij in je vorige topic waar je hetzelfde probleem had: Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voorMaar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen. Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register echt thansx m.n computer doet het weer helemaal door cclenaer Misschien helpt dit: http://www.tweakwindows.nl/tweaks/security/5694 ik denk het niet want deze man kreeg na sp1 prolemen met windows update dus effe voor de goeie orde mijn computer heeft noch steeds service pack 1 Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 je kunt het toch proberen... Reageren
Wickedmen Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 oke ik ga iets proberen ik ga via veilige modus sp1 proberen te installeren maar hoe kom ik in de veilige modus zonder de computer in een keer te uitschakleen Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ga naar start => Run en dan msconfig => druk op tabblad Algemeen en kies dan de optie Diagnostisch opstarten. Haal hem na dat het is gelukt het vinkje weg. Als dit niet werkt, is een schone installatie van Vista nodig. SP1 is namelijk een belangrijk service pack. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.