Jump to content

sp1 wil niet installeren


Wickedmen

Recommended Posts

goedeavond gtaforummers ik heb een vista computer maar sinds sp1 uitkwam voor vista willen sommige updates niet installeren zoals zoals service pack 1 ik heb alles geprobeerd eerst via windows update (zie bijlage)en toen de installatie bestand via microsoft.nl en allebij lukt niet (zie bijlage) maar ook andere update,s lukt niet zoals een driver voor mijn nvidia geforche 6100 405 en andre update,s

wie kan mij helpen

post-85665-1227911145_thumb.jpg

post-85665-1227911170_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je had het hier al over en toen hebben we het probleem volgens jou opgelost, dus doe gewoon weer hetzlefde

ja maar het probleem was toen dat mijn computer traag was en toen liet ik cclenaer een ckeck doen en toen was mijn computer niet meer sloom

hierboven:ik heb eerst windows update laten installeren dat lukte niet toen heb ik het handmatige bestand gedownload en dat lukt ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zij jij in je vorige topic waar je hetzelfde probleem had:

Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voor

Maar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen.

Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register

echt thansx m.n computer doet het weer helemaal door cclenaer

Misschien helpt dit:

http://www.tweakwindows.nl/tweaks/security/5694

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zij jij in je vorige topic waar je hetzelfde probleem had:
Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voor

Maar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen.

Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register

echt thansx m.n computer doet het weer helemaal door cclenaer

Misschien helpt dit:

http://www.tweakwindows.nl/tweaks/security/5694

ik denk het niet want deze man kreeg na sp1 prolemen met windows update dus effe voor de goeie orde mijn computer heeft noch steeds service pack 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar start => Run en dan msconfig => druk op tabblad Algemeen en kies dan de optie Diagnostisch opstarten. :) Haal hem na dat het is gelukt het vinkje weg.

Als dit niet werkt, is een schone installatie van Vista nodig. SP1 is namelijk een belangrijk service pack.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...