Jump to content

FC2 enorm traag


Sprunk

Recommended Posts

Hallo.

Ik heb sinds vandaag Far Cry 2, maar het spel loopt voor geen ene meter. Ik kom zelden boven de 15 FPS.

Logisch zou het zijn als ik nu de instellingen wat lager zet. Maar tot mijn grote verbazing stonden de instelling al op zijn laagst. Ik kan namelijk niets lager zetten dan High. Geen medium noch low, niets van dan alles. Alleen bij de bovenste 3 setting. Dus tree en nog 2 dingen, maar dat staat al op LOW. Maar alles daaronder kan niet lager dan op High. Ik kan kiezen tussen High, Very High, en Ultra High. :duh: Hoe zet ik het op Low?

Bedankt alvast. Want 15 FPS is onspeelbaar.

(De titel moet natuurlijk zijn traag, en niet straag. Dus zou een modje dat misschien willen veranderen?)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Voldoet je computer (en vooral je videokaart) wel aan de minimum systeemvereisten van het spel?

Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better

1GB RAM

NVidia 6800 or ATI X1650 or better, Shader Model 3 required, 256MB VRAM

DVD-ROM

12GB free HDD space

Let erop, dit zijn de minimum eisen om het spel te draaien, wil je het spel soepel willen spelen, moet je computer hieraan voldoen:

Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom or better, 2GB RAM, NVidia 8600 GTS or better, ATI X1900 or better + 512MB VRAM, Sound: 5.1 sound card recommended.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb:

AMD Athlon X2 3600+

2 GB RAM

GeForce 8800GTS.

Volgens Can You Run It voldoende voor recommended, op mijn CPU na dan.

Maar ik heb in de instellingen Direct X op 9 gezet, die stond op 10. Heel vreemd, want ik heb Vista, maar op Direct X 10 doet hij het minder goed dan op DirectX 9. Dat is met bijvoorbeeld Crysis juist omgekeerd. :bonk:

Maargoed, nu loopt hij wel goed met gemiddeld 35 FPS. Maar toch bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze driver geeft Far Cry 2 een performance boost van, naar het schijnt, 38%. Probeer 'm eens uit, zou ik zeggen.

Bedankt, maar hij is voor Windows XP. Ik heb Windows Vista. ^_^ Ik heb zelf even gezocht en de goede driver gevonden voor Vista. Bedankt, want zonder jou was ik niet op het idee gekomen om mijn drivers te updaten.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...