Jump to content

Van directx 10 naar 9.0c


gta master 1

Recommended Posts

hallo,

Ik heb een tijdje geleden directx 10 voor xp geinstalleerd.....maar ik ben er toch niet helemaal tevreden over, omdat veel games (zoals BF2) het niet meer doen. Ik wil dus weer terug naar 9.0c. Weet iemand hoe dit moet???

Alvast bedankt,

Gta Master 1,

>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Computer / software forum.<<<

Bewerkt: door .Levi.
verkeerde subforum
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

Ik heb een tijdje geleden directx 10 voor xp geinstalleerd.....maar ik ben er toch niet helemaal tevreden over, omdat veel games (zoals BF2) het niet meer doen. Ik wil dus weer terug naar 9.0c. Weet iemand hoe dit moet???

Alvast bedankt,

Gta Master 1,

>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Computer / software forum.<<<

DirectX 10 is alleen voor Vista, dus ik weet niet hoe je het hebt geflikt, maar het is in ieder geval niet een normale manier... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is legaal :Y

Maar ik denk dat je gewoon de uninstall moet uitvoeren. Meestal staat dat bij software (configuratiescherm - software). En anders download je gewoon Directx 9 op de microsoft site en instaleer je die weer over 10 heen.

Link to comment
Delen op andere websites

DirectX 10 is speciaal gemaakt voor Windows Vista en het lijkt me dus niet te bedoeling dat je DX10 op XP zet. Dus wat mij betreft is het illegaal, waardoor ik ook een eerder topic van Nstyle08Z sloot. Maar indien je weer terug wilt naar 9.0c, kunnen we je beslissing alleen maar toejuichen. :puh:

Link in het bericht van senneken verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Toon aan dat Dx10 @ XP illegaal is. Als alles aangenomen wordt kan men beter alles illegaal noemen. Dx10 is niet speciaal voor Vista gemaakt. Maar de devs @ MS zijn te lui om Dx10 XP-compatible te maken. Vista-verkooptrucje aangezien ze al van tevoren wisten dat Vista niet zou bevallen. Enfin, games gebruiken bijna geen DirectX10. Ohja, DirectX10 is niet (veel) beter dan Dx9. Alle dingen die in Dx10 kunnen, kan Dx9.0c ook.

Als je een russische versie hebt gedownloaded van *meh*.net, kun je op diezelfde site KM DirectX changer downloaden om weer Dx9 te hebben. Je kunt natuurlijk ook proberen Dx9 van MS te downloaden. :V

Oh, je kunt natuulijk uninstallen. :D Kan ik hier iig. :D

Btw, ik heb niets tegen jou Thundercover. Alleen vind ik dat topics snel worden gesloten zonder echt een goede reden. Het is net zoiets als een land wordt aangevallen, iemand naar de raket kijkt en gokt welke richting die vandaankomt en landen in die richting helemaal afslacht. :D

>>> Door Thundercover: Ik sluit dit topic niet eens. :7 Maar DX10 valt wel onder warez, wat jij al wist. ^^<<<

Ja, maar de meeste topics worden wel gesloten. :V (Niet door jou)

I never knew. Niet dat ik tegen warez ben. :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

en ik vind dat m'n link terug moet geplaatst worden, tenzij je kan aantonen dat het illegaal is. :Y

een gast van 19 heeft DX 10 losgeprutst van vista, wat mee zitten knoeien en compatible gemaakt met XP. wat is daar illegaal aan?

>>klik hier voor verhaal<<

@ thundercovers modtag in Ikt's post:

Maar waarom valt dat dan onder warez?

en als je nu gaat antwoorden 'omdat het speciaal voor vista is gemaakt, en niet voor XP', vind ik het nog geen goede reden.

een corvette Z06 is ook meer gemaakt voor circuit, maar als je ermee op de weg rijdt, is het toch ook niet illegaal :7

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had je bericht al bewerkt, maar daar kom je met je Corvette doorheen scheuren.

Het valt onder warez/illegale software, omdat iemand zonder toestemming DirectX 10 heeft "losgepeuterd" uit Vista en dat zonder toestemming heeft bewerkt. De volgende keer zal ik iets duidelijker zijn, maar bedankt voor je hulp met dat artikel. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...