Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Recommended Posts

  • Reacties 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    69

  • Dutchy3010

    68

  • PatrickW

    30

  • Flashingdemon666

    29

Geplaatst:

Jippie. :D Ik was net 0.5 beta aan het proberen, fantastisch idee dat ik had voor een missie. Plaats de begin objecten en verander de settings goed. Wil ik saven, "This is not supported in this version." Néééé! Mijn mooie idee. :cry: Maar heb wel een bug gevonden, als je Countdown of Timeout als objective aanzet. Staat er rechtsbovenin iets in de richting van "Change the time of the cutscene with Y and N." :Y Maar een super mod, ik had er wel eventjes plezier in om alles klaar te zetten voor de missie die ik niet kon opslaan. :tu:

Geplaatst:

Cool, heb je nu een AddExplosion mogelijkheid? :D Ik ben echt benieuwd en het ziet er enorm gaaf uit. Je zou bijna zeggen dat het SA-MP is. :puh:

Geplaatst:
Cool, heb je nu een AddExplosion mogelijkheid? :D Ik ben echt benieuwd en het ziet er enorm gaaf uit. Je zou bijna zeggen dat het SA-MP is. :puh:

Ja, er is een Add Explosion mogelijkheid. Zowel vuur als explosie zitten erin als een object.

Geplaatst:

Als 'ie uit komt download ik 'm meteen, het ziet er echt heel gaaf uit. Heel vet dat je nu vliegtuigen en helicopters kan laten vliegen, dat je ze aan kan laten vallen en die drive-by's zien er ook cool uit :tu:

Geplaatst:

Ow, mijn geslachtsgemeenschaphebbende god. :O

Dit ziet er zo geweldig uit, en zeker als ie uit komt heb ik hem ook. :D

Geplaatst:

Mooi, ik vind zoals altijd deze mod echt perfect, ik heb de beta en auto's doen rijden enzo is echt mooi, ik vind het natuurlijk wel leuker om het zelf te proberen in SCM een missie te scripten ;)

Geplaatst:

ZOMFG, check die missie database, it's over 2000!!! Ik denk dat ik deze mod nog is ga installeren om wat missies te spelen, van het maken begrijp ik helaas niet veel.

Geplaatst:

Ach, het is eigenlijk niet zo heel moeilijk als je een paar basis concepten kent:

1. Select objective: alles wat je maakt, spawnt ná dat objective. Als je nog wat wil toevoegen, of dat nu een actor, een car, een andere objective of wat dan ook is, dan selecteer je een eerdere objective en dan spawned het.

2. Special Objectives: bij special objectives hoef je niets zelf te doen, maar gebeurt er wel wat. Dus tussen twee objectives door, kan je nog een special maken, die wat anders inhoudt. Zo kan je instellingen wijzigen nadat een bepaald objective is gehaald (wanted level verhogen ofzo), of een cutscene maken...

3. Hide-Spawn: Als je bij een actor/car/wat dan ook hide gebruikt, dan betekent dat dat die na het geselecteerde objective niet meer zichtbaar is. Spawn wordt juist gebruikt zodat je een auto/car/wat dan ook kunt spawnen na een bepaald objective. Op deze manier kan je ze anders maken als je bijvoorbeeld een fout hebt gemaakt.

4. Het distributiesysteem: eigenlijk heel makkelijk, saven in DYOM en de gtax.dat versturen of juist downloaden.

Je moet het gewoon eens een beetje proberen, het is ook best leuk om missies te maken. :puh:

Geplaatst:

Bedoel je het ingame instellen daarvan? Valt mee, is te vergelijken met het laten rijden van een actor. Natuurlijk wel een paar keer oefenen voor het op zijn mooist is. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...