Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Recommended Posts

Geplaatst:

Is het trouwens mogelijk om een actor ergens heen te laten vliegen terwijl jij passagier bent en je ook kan bewegen?

Ik bedoel dat je bijvoorbeeld een actor boven area 69 laat vliegen en er dan eruit springt om dan met je parachute landt in Are 69?

  • Reacties 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    69

  • Dutchy3010

    68

  • PatrickW

    30

  • Flashingdemon666

    29

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil niet zeuren hoor, maar het is vandaag de 30ste, dus waar blijft ie???

Bewerkt: door guib
Geplaatst: (bewerkt)

Hopelijk duurt het niet erg lang meer ik zou zelf niet weten wanneer ze dat van binnen de 10 uur gezegd hebben (heb even geen zin die tijd te checken xd)

EDIT: speciaal voor jullie: Posted: Oct 30 2009, 13:30 hij zei dit dus om 13:30 en binnen de 10 uur is dus als zeker voor: 23:30 ;)

Bewerkt: door megadreams
Geplaatst:

Vergeet het tijdverschil niet, he. GTAForums.com is internationaal, dus ik weet niet op welke GMT hij loopt. Als Nederland vijf uur later loopt dan de VS, kan het dus ook 18:00 (Beetje laat dan eigelijk) of iets anders zijn. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

In feite heb je gelijk ik zal even het tijdsverschil uitzoeken en dan hier de wijziging posten xd (door edit van dit bericht).

EDIT: gtaforums staat 1 uurtje achter dat betekend dus dat het gepost was om 14:30 en DYOM 5 dus gereleasd zal moeten zijn voor 00:30.

Bewerkt: door megadreams
Geplaatst:

EDIT: gtaforums staat 1 uurtje achter dat betekend dus dat het gepost was om 14:30 en DYOM 5 dus gereleasd zal moeten zijn voor 00:30.

Omg, dat is dus niet 30 oktober meer. :7

Geplaatst:

V5 released

Je kunt daar ook een voorbeeld missie downloaden, die Patrick en ik gemaakt hebben.

Changelog version 5.0:
  • Animations for actors:
    • Enter nearest car
    • Leave nearest car
    • Sit in nearest car
    • Multipoint routes also for walk and run
    • "die" animation.

    [*] Behaviour for actors in vehicles(cars, bikes, boats, planes, heli's):

    • Follow player
    • Attack player
    • Drive route
    • Driveby Behaviour for passengers

    [*] Special objectives:

    • Teleport to car
    • Timeout
    • Countdown
    • Weather
    • Wantedlevel/max wanted level
    • Ped behaviour
    • Set time of day
    • Timelimit objective
    • Start timer objective

    [*] Options for objectives:

    • Actor Objective: "kill all enemies" option.
    • Checkpoint objective: Add "invisible" checkpoint.
    • Destroy car objective

    [*] Tools:

    • "Spawn test Vehicle" tool
    • "Teleport to objective" tool
    • "Play from Selected" tool

    [*]Generic

    • Info-thread for displaying objective and items info
    • Standard accuracy was 100, changed to 50%
    • Add Fire and Explosion as special objects
    • Support for 10 special characters during text input, mapped on shift 1 - 9
    • Hotkeys during vehicle selection: H(eli),P(lane),B(oat),C(ar),S(pecial)
    • Increased limits: Pickups(20-> 50), Cars(20-> 50), Objectives(50->100), 400 Points
    • No traffic/peds in designmode
    • "Move objective" option
    • Radar off in interiors

    [*]Bugfixes

    • Fixed bug when canceling load of mission.
    • Fixed bug in menu-sequencing
    • "New Game" in interior placed player way up in the air.
    • Speeded up detection of marker objective.
    • scroll back from interiour 99 did not work.
    • Fixed bug: Cancel during animation selection freezes player.
    • Cancel of "edit actor" during animation leaves player in actorskin
    • Colour car fix
    • Checkpoint sphere remains visible after checkpoint has been deleted.
    • Car animations of actors didn't work for teleport_to_car vehicle. (only for the current objective)
    • Driveby doesn't work properly for the first passenger
    • Pathpoints are not all freed, when deleting an actor or defining a new path
    • Invisible markers were not removed with editing/deleting
    • Only initiate plane landing if final targetpoint is close to the ground.
    • Crash when canceling vehicle selection in "spawn test-vehicle"
    • Fixed cancel problem in car selection
    • Display of hide after was sometime strange (after 999)
    • Deformed actors in interiors
    • Crashes after play from selected

Geplaatst:

Mooi gedaan ik ben nu bezig (ik ga nu wel slapen xd) aan de missie 'hunter attack' het is mij al gelukt een hunter te doen vliegen die je aanvalt.

Geplaatst:

Fire en Explosion staat gewoon bij objecten. :Y

Trouwens, heb een bug gevonden. CJ zal na verloop van tijd hongerig worden en health verliezen. Kan dit voorkomen worden? Het is namelijk best irritant. :puh:

Geplaatst:

Als ik een actor een auto laat besturen en rijd hij op een recht stuk heel hard, waardoor hij even later uit de bocht vliegt??? egt heel irritant

Verder wil ik even zeggen dat dit de BESTE MOD OOIT IS :tu::eten::Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...