game~skater Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Is het trouwens mogelijk om een actor ergens heen te laten vliegen terwijl jij passagier bent en je ook kan bewegen? Ik bedoel dat je bijvoorbeeld een actor boven area 69 laat vliegen en er dan eruit springt om dan met je parachute landt in Are 69? Reageren
guib Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Ik wil niet zeuren hoor, maar het is vandaag de 30ste, dus waar blijft ie??? Bewerkt: 30 oktober 2009 door guib Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Op hun subforum werd gezegd dat het binnen de 10 uur zal gereleasd worden Reageren
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 En Jet kennende zullen ze zich ook wel aan die tijd houden dan. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) Hopelijk duurt het niet erg lang meer ik zou zelf niet weten wanneer ze dat van binnen de 10 uur gezegd hebben (heb even geen zin die tijd te checken xd) EDIT: speciaal voor jullie: Posted: Oct 30 2009, 13:30 hij zei dit dus om 13:30 en binnen de 10 uur is dus als zeker voor: 23:30 Bewerkt: 30 oktober 2009 door megadreams Reageren
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Vergeet het tijdverschil niet, he. GTAForums.com is internationaal, dus ik weet niet op welke GMT hij loopt. Als Nederland vijf uur later loopt dan de VS, kan het dus ook 18:00 (Beetje laat dan eigelijk) of iets anders zijn. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) In feite heb je gelijk ik zal even het tijdsverschil uitzoeken en dan hier de wijziging posten xd (door edit van dit bericht). EDIT: gtaforums staat 1 uurtje achter dat betekend dus dat het gepost was om 14:30 en DYOM 5 dus gereleasd zal moeten zijn voor 00:30. Bewerkt: 30 oktober 2009 door megadreams Reageren
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 EDIT: gtaforums staat 1 uurtje achter dat betekend dus dat het gepost was om 14:30 en DYOM 5 dus gereleasd zal moeten zijn voor 00:30. Omg, dat is dus niet 30 oktober meer. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Dat weet ik xd volgens mij heeft die gene op gtaforums gelijk en zal DYOM V5 pas om middernacht uitkomen xd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 V5 released Je kunt daar ook een voorbeeld missie downloaden, die Patrick en ik gemaakt hebben. Changelog version 5.0: Animations for actors: Enter nearest car Leave nearest car Sit in nearest car Multipoint routes also for walk and run "die" animation. [*] Behaviour for actors in vehicles(cars, bikes, boats, planes, heli's): Follow player Attack player Drive route Driveby Behaviour for passengers [*] Special objectives: Teleport to car Timeout Countdown Weather Wantedlevel/max wanted level Ped behaviour Set time of day Timelimit objective Start timer objective [*] Options for objectives: Actor Objective: "kill all enemies" option. Checkpoint objective: Add "invisible" checkpoint. Destroy car objective [*] Tools: "Spawn test Vehicle" tool "Teleport to objective" tool "Play from Selected" tool [*]Generic Info-thread for displaying objective and items info Standard accuracy was 100, changed to 50% Add Fire and Explosion as special objects Support for 10 special characters during text input, mapped on shift 1 - 9 Hotkeys during vehicle selection: H(eli),P(lane),B(oat),C(ar),S(pecial) Increased limits: Pickups(20-> 50), Cars(20-> 50), Objectives(50->100), 400 Points No traffic/peds in designmode "Move objective" option Radar off in interiors [*]Bugfixes Fixed bug when canceling load of mission. Fixed bug in menu-sequencing "New Game" in interior placed player way up in the air. Speeded up detection of marker objective. scroll back from interiour 99 did not work. Fixed bug: Cancel during animation selection freezes player. Cancel of "edit actor" during animation leaves player in actorskin Colour car fix Checkpoint sphere remains visible after checkpoint has been deleted. Car animations of actors didn't work for teleport_to_car vehicle. (only for the current objective) Driveby doesn't work properly for the first passenger Pathpoints are not all freed, when deleting an actor or defining a new path Invisible markers were not removed with editing/deleting Only initiate plane landing if final targetpoint is close to the ground. Crash when canceling vehicle selection in "spawn test-vehicle" Fixed cancel problem in car selection Display of hide after was sometime strange (after 999) Deformed actors in interiors Crashes after play from selected Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Mooi gedaan ik ben nu bezig (ik ga nu wel slapen xd) aan de missie 'hunter attack' het is mij al gelukt een hunter te doen vliegen die je aanvalt. Reageren
Basssss Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Echt fantastisch mooi gedaan. Ik ga hem gelijk spelen. Reageren
guib Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Heey egt te gek maar ik kan die Add fire and explosion ding niet vinden?? ik heb al bij special objective gekeken??? Reageren
Basssss Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Fire en Explosion staat gewoon bij objecten. Trouwens, heb een bug gevonden. CJ zal na verloop van tijd hongerig worden en health verliezen. Kan dit voorkomen worden? Het is namelijk best irritant. Reageren
guib Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Als ik een actor een auto laat besturen en rijd hij op een recht stuk heel hard, waardoor hij even later uit de bocht vliegt??? egt heel irritant Verder wil ik even zeggen dat dit de BESTE MOD OOIT IS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.