guib Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 zeg, wordt er nog wat aan mijn Bug gedaan??? Reageren
hebekie Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 MA hoe moet ik dan CLEO3 installeren ik save het open het in de gta sa folder (niet de user file) maak een CLEO folder ik neom die zo steek alles daar in en tja daar na sart men spel nie op Reageren
guib Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 heey maar Basssss, hoe doe ik dan dat ene van jou??? probeer ik dat wel. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Kan niet, dat moet Jet of Patrick doen in de eerstvolgende release. Reageren
guib Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik ben het egt zat, heel de tijd als ik een leuke missie maakt heb ik heel de tijd zoon stomme onzichtbare checkpiont, ik ben dat egt zat, wordt daar nou iets aangedaan of niet??? Reageren
Basssss Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Kalm aan, Jet en Patrick hebben ook niet alle tijd van de wereld. Leer anders SCM, dan heb je nooit onzichtbare checkpoints. Reageren
guib Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Kalm aan, Jet en Patrick hebben ook niet alle tijd van de wereld. Leer anders SCM, dan heb je nooit onzichtbare checkpoints. scm is veel te ingewikkeld. en Jet en Patrick kijken nooit meer op dit forum Reageren
Puma Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Kalm aan, Jet en Patrick hebben ook niet alle tijd van de wereld. Leer anders SCM, dan heb je nooit onzichtbare checkpoints. scm is veel te ingewikkeld. en Jet en Patrick kijken nooit meer op dit forum Klopt, daarom zijn ze ook allebei administrator hier . Als jij bij voorbaat al vindt dat SCM veels te ingewikkeld is, dan moet je ook niet hier komen om andere oplossingen te zoeken. Momenteel zijn CLEO, SCM en DYOM de enige drie mogelijkheden qua scripting voor San Andreas. DYOM werkt niet voor jou en dan blijven CLEO en SCM voor jou over. Als jij beide te lastig vindt, kunnen wij (niet ik, maar de rest van de scripters hier) jou niet verder helpen. Dit heeft alles te maken met motivatie, ambitie of gewoonweg te lui zijn om iets te willen leren. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Ik lees wel degelijk dit topic. Zoals ik eerder gezegd heb, is dit niet makkelijk te fixen, vanwege de SA engine. Dat gaan we dus voorlopig niet doen. Trouwens, wij wensen niet zo behandeld te worden. Het is niet onze verplichting om dit soort dingen op te lossen, sterker nog, DYOM is niet onze verplichting. Jij kunt niet eisen dat wij dingen gaan wijzigen. Als je het niet leuk meer vind, dan stop je maar met DYOM. Punt. Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 VET ONWIJS COOL KUTGW NICE GOED LEUK FUB Reageren
guib Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik lees wel degelijk dit topic. Zoals ik eerder gezegd heb, is dit niet makkelijk te fixen, vanwege de SA engine. Dat gaan we dus voorlopig niet doen. Trouwens, wij wensen niet zo behandeld te worden. Het is niet onze verplichting om dit soort dingen op te lossen, sterker nog, DYOM is niet onze verplichting. Jij kunt niet eisen dat wij dingen gaan wijzigen. Als je het niet leuk meer vind, dan stop je maar met DYOM. Punt. Okee ik ging een beetje te ver... Maar ik wou alleen dat je antwoord gaf op mijn vraag, dat heb je nu gedaan, dus ik ga daar niet verder op in, verder wil ik zeggen dat ik wel respect voor jullie hebben, en ik bied mijn exuses aan Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Ik ben momenteel bezig met een andere missie met DYOM, maar mijn San Andreas crasht steeds als ik 3 actors naast elkaar zet Is dit een bekende bug? Edit: Ter duidelijkheid, ik kan wel gewoon veel actors erin zetten, maar niet naastelkaar. Bewerkt: 29 november 2009 door coolnniek9 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Even samengevoegd met het DYOM topic. Nee, geen bekende bug. Kan je wat meer info geven? Is het vaker gebeurd/gebeurt het altijd? Heb je andere mods geïnstalleerd? Welke versie heb je? Heb je CLEO goed geïnstalleerd? Wat heb je ervoor gedaan in de missie? Reageren
Basssss Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Dan neem ik de eer om als eerste als buitenstaander een bericht te plaatsen in het nieuwe subforum. Mooie mod en een mooi subforum! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.