Jump to content

welke stad ?


guitar1989

Recommended Posts

hey ik heb een vraag : welke stad is er nagebouwd in gta 3 ?

want bij vice city is miami nagebouwd en bij san andreas zijn de 3 steden LA , san francisco en las vegas maar ik kan nergens vinden welk stad ze in gta 3 hebben nagebouwd

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb een vraag : welke stad is er nagebouwd in gta 3 ?

want bij vice city is miami nagebouwd en bij san andreas zijn de 3 steden LA , san francisco en las vegas maar ik kan nergens vinden welk stad ze in gta 3 hebben nagebouwd

New York ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik dacht dat het mischien detroit was want gisteren zag ik op tv iets over detroit en zag dezelfde brug als is gta3 en ood de stad leek erop

wel detroit ligt in New York

And again an other lunatic on this forum <_<

Detroit ligt geeneens in de zelfde staat.

AUB post alleen op dit forum als de post ook nut heeft. Weet je het niet post dan liever niks inplaats van onzin uit je duim te zuigen.

Hiervoor kan je ook een waarschuwing krijgen.

oja: http://maps.google.com

GTA3 speelt zich af in Liberty City wat eigenlijk New York voor moet stellen. Ze noemen New York ook wel soms City of Liberty

Als je in GTA1 keek bij het overzicht van de 3 levels zie je ook duidelijk dat Liberty City op de plek van New York Ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...