Jump to content

MSN meldingen aanpassen


FerryN

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een vraagje, is het mogelijk om bijvoorbeeld op een iemand te instellen dat ik alleen van diegen een melding krijg als diegene online komt?

Bv. Als Jantje online komt, en ik heb geselecteerd dat bij hem dat ik daar geen melding komt, dat die melding ook niet komt, en als ik bij Pietje dat wel selecteer, en als hij online komt, dat ik wel een melding krijg.

Ik wil dit omdat sommige in me lijst vaak msn crashes krijgen, of sommige zo je halve beeld vol laten staan met die schijtmeldingen.

Alvast bedankt,

PS. ik heb MSN Plus, dus misschien is het daarmee mogelijk, maar heb al gekeken, maar niks gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

woow. sorry rare post. zelfs met de uitleg snap ik niet wat je bedoelt.

Nou, stel je voor,

Je hebt 20 mensen in je msn lijst, 1 iemand heeft telkens een crash, waardoor het dus gaat van 'Pietje is online', en dan 5 minuten later 'Pietje is online', etc.

Daar word ik hondsdol van.

Dan heb ik nog iemand anders, en dan 'Jantje is online''jantje is online''jantje is online', waardoor dus rechts van je beeld 3 blokjes staat of meer.

Ook irritant dus.

Maar, ik wou dus dat die melding weg gaat, máár, niet bij iedereen, dus als Pietje of jantje online komt, dan wil ik dus geen melding, maar komt klaasje online, en ik wil bij hem wel een melding, dat ik die ook krijg.

Dus ik wil een melding bij beperkte personen.

En ik heb de venstertje van MSN plus eens erbij gepakt, en heb het gevonden, deze meldingen vallen dus onder 'Aanpassingen' en dan gewoon 'Meldingen'.

Dus als ik wat gewacht zou hebben had deze topic niet eens bestaan :roll: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...