Jump to content

Kan MP4 niet inkomen :? :?


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Dit post ik niet voor mezelf maar voor een van mijn vrienden. Het probleem is namelijk dat hij niet meer op zijn MP4 kan komen via de computer :?:ch::duh: Ook het rare is dat al het muziek is verwijderd :? :? Wie weet waar dit aan kan liggen??? Ik denk persoonlijk dat het aan het geheugen station op de MP4 Speler ligt. Weet iemand raad?

BVD, Zammy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als zijn liedjes zijn gewist en als je PC hem niet meer in kan lezen, is je geheugen naar de filisteinen. Probeer het eens op een andere PC, of formatteer de MP4 speler eens.

We zijn nu bezig met formatteren en hoe bedoel je met "geheugen naar de filistijnen"?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er vocht ingekomen waardoor ie kortsluiting gemaakt heeft, of zoiets dergelijks.

Herkent de pc hem wel of dat ook niet?

De PC herkent de schijf wel als een Verwisselbare schijf. Alleen het nadeel is dan weer dat ik niet kan openen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er vocht ingekomen waardoor ie kortsluiting gemaakt heeft, of zoiets dergelijks.

Herkent de pc hem wel of dat ook niet?

De PC herkent de schijf wel als een Verwisselbare schijf. Alleen het nadeel is dan weer dat ik niet kan openen :?

Al andere computers geprobeerd? ;) Ohja, je kunt ook andere USB poorten proberen. Bij 4 computers waar ik bij langs ben geweest werken de componenten vooraan de computer niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er vocht ingekomen waardoor ie kortsluiting gemaakt heeft, of zoiets dergelijks.

Herkent de pc hem wel of dat ook niet?

De PC herkent de schijf wel als een Verwisselbare schijf. Alleen het nadeel is dan weer dat ik niet kan openen :?

Zegt ie dan dat hij beschadigt is(het geheugen van die mp4), en dat je hem moet formateren?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er vocht ingekomen waardoor ie kortsluiting gemaakt heeft, of zoiets dergelijks.

Herkent de pc hem wel of dat ook niet?

De PC herkent de schijf wel als een Verwisselbare schijf. Alleen het nadeel is dan weer dat ik niet kan openen :?

Zegt ie dan dat hij beschadigt is(het geheugen van die mp4), en dat je hem moet formateren?

Nou het geeft aan dat de schijf 'beschadigd en onleesbaar' is :? En als hij de MP4 nu aansluit zegt de PC dat hij moet formatteren

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er vocht ingekomen waardoor ie kortsluiting gemaakt heeft, of zoiets dergelijks.

Herkent de pc hem wel of dat ook niet?

De PC herkent de schijf wel als een Verwisselbare schijf. Alleen het nadeel is dan weer dat ik niet kan openen :?

Zegt ie dan dat hij beschadigt is(het geheugen van die mp4), en dat je hem moet formateren?

Nou het geeft aan dat de schijf 'beschadigd en onleesbaar' is :? En als hij de MP4 nu aansluit zegt de PC dat hij moet formatteren

Late reactie, maar dat betekend dat ie ram en ram kapot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bekend probleem voor mij, ik heb dit gehad met een Packard Bell Mp3/Mp4.

Mijn muziek werd verwijderd en ik kon hem niet zien op de pc.

Links of rechts zit vaak een klein gaatje waarmee je hem kunt resetten, kijk eens wat het doet of het terug komt of niet.

Daarnaast heeft Packard Bell een probleem met een kabeltje, veel producten werden met een kapotte kabel geleverd. Weet niet of dat ook mogelijk is met die MP3/MP4. Zou even met het bonnetje langs de winkel gaan.

Ik heb trouwens voor de geïnteresseerden mijn Packard Bell omgeruild naar een MP4 van Sandisk (Sansa).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...