Jump to content

HDMI-kabel


DaRick1993

Recommended Posts

Ik zoek een HDMI-kabel, maar waar kan de beste kabel vinden.

Het moet ongeveer een prijsklasse zijn van MAX. €50,-

Het mag er boven, maar dan moet het een ZEER GOEDE HDMI-kabel zijn

Alvast bedankt voor de reacties.

DaRick1993

Link to comment
Delen op andere websites

deze goed dan? klik

Heb je ook andere sites waar ik de HDMI-kabel kan kopen

Voor de wat sportievere personen op gtagames :puh: , ga naar Saturn of Mediamarkt vraag naar een HDMI-kabel :puh: en die helpen je wel :D , heb je genoeg keus hoor... , en kan je makkelijker kiezen , maar hoe jij doet is ook toppie :puh: , alleen levertijd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat noem jij goed? Ik zelf heb een HDMI Kabel van 30 euro van de mediamarkt en die werkt perfect. Wil jij een HDMI Kabel met vergulde randjes en dat soort troep dan ben je al gauw 100 euro kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de wat sportievere personen op gtagames :puh: , ga naar Saturn of Mediamarkt vraag naar een HDMI-kabel :puh: en die helpen je wel :D , heb je genoeg keus hoor... , en kan je makkelijker kiezen , maar hoe jij doet is ook toppie :puh: , alleen levertijd :duh:
Wat noem jij goed? Ik zelf heb een HDMI Kabel van 30 euro van de mediamarkt en die werkt perfect. Wil jij een HDMI Kabel met vergulde randjes en dat soort troep dan ben je al gauw 100 euro kwijt.

Jullie hebben gelijk. Ik ga wel binnenkort naar mediamarkt.

Ik vraag daar wel een een goede kwaliteit kabel en hun zoeken er wel een voor die prijsklasse.

Bedankt allemaal voor de reacties :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat noem jij goed? Ik zelf heb een HDMI Kabel van 30 euro van de mediamarkt en die werkt perfect. Wil jij een HDMI Kabel met vergulde randjes en dat soort troep dan ben je al gauw 100 euro kwijt.

bij de Micro Electro €60 verguld en 2 m

Link to comment
Delen op andere websites

Hiero vergulde HDMI-kabel 3 meter lang, €32,- :7 En het geeft geweldig beeld. Je moet vooral geen HDMI-kabel van 100 euro gaan kopen, want dat is écht dikke onzin. Zoals IV_Trailer hierboven ook al zegt, dat verschil zie je als ''normaal'' mens gewoon niet. Die kabels zijn vooral voor de mensen die altijd maar denken van: hoe duurder hoe beter. :puh: Maar dat is echt onzin.

Als je echt kwaliteit wilt, moet je er wél op letten dat je een vergulde HDMI-kabel neemt. Dat verschil kun je namelijk wel zien. En vergulde HDMI-kabels zijn echt niet zo belachelijk duur, zoals ik hierboven vertelde heb ik zelf een vergulde HDMI-kabel van 3 meter, voor €32,-. Werkt perfect, uitstekend beeld! :tu:

Succes met je keuze, en laat je vooral niet in de maling nemen door verkopers die beweren dat die kabel van 100 euro toch echt het mooiste beeld geeft. :D

Link to comment
Delen op andere websites

HDMI maakt gebruikt van een digitaal signaal. Dan heb je niks aan gouden pluggen. Bij een digitaal signaal heb je wél of geen beeld. En de afscherming is pas belangrijk als je een lange afstand moet overbruggen van 5 meter of meer.

Bewerkt: door The Wizard
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...