Jump to content

uninstall probleem


rastiboy

Recommended Posts

ik wil gta sa opnieuw installeren maar het uninstall lukt niet.

ik start gta sa op op het gta menu klik ik dan op uninstall maar dan komt er niks..

ik zie op me pc nergens gta san andreas meer, dus ik heb geen bestand van gta sa meer.

hoe kan ik dit oplossen? :D

Link to comment
Delen op andere websites

De beste manier is om via Configuratiescherm San Andreas te verwijderen. Ga daar na toe en klik dan op 'Een programma verwijderen'. Selecteer San Andreas, klik op verwijderen en hij zal hem verwijderen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja daar heb ik al gekeken maar gta san andreas staat daar niet by :?
Ik heb zo het vermoeden dat je hem in dat geval gedownload hebt. Maar om heb te deïnstalleren ga je naar de map waar je GTASA hebt geïnstalleerd (meestal C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas) en dan verwijder je heb gewoon (selecteren > op delete drukken). Succes :) Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ja daar heb ik al gekeken maar gta san andreas staat daar niet by :?
Ik heb zo het vermoeden dat je hem in dat geval gedownload hebt. Maar om heb te deïnstalleren ga je naar de map waar je GTASA hebt geïnstalleerd (meestal C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas) en dan verwijder je heb gewoon (selecteren > op delete drukken). Succes :)

Ik heb gta sa nietmeer op me pc denk ik.

Alleen als ik gta opstart dan staat op het gta menu ook ;UNINSTALL, en als ik op uninstall klik dan komt er helemaal niks. :ch:

ik heb overal in me pc overgezocht naar gta san andreas maar er zag nergens gta sa, ook niet in C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas :?

ik kan nu dus ook helemaal niet gta doen dan komt er ook helemaal niks.. echt vaag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta sa nietmeer op me pc denk ik.

Alleen als ik gta opstart dan staat op het gta menu ook ;UNINSTALL, en als ik op uninstall klik dan komt er helemaal niks. :ch:

ik heb overal in me pc overgezocht naar gta san andreas maar er zag nergens gta sa, ook niet in C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas :?

ik kan nu dus ook helemaal niet gta doen dan komt er ook helemaal niks.. echt vaag. :puh:

Vreemd inderdaad. Je moet eens zoeken (Start>Zoeken) naar gta_sa.exe. Als je externe harde schijven hebt moet je die ook aansluiten. Als je die hebt gevonden, dan verwijder je de hele map waar die in staat. Als ie hem niet vind, dan moet je zoeken naar alles wat ook maar iets met GTA San Andreas te maken heeft en dat verwijderen (User Files hoeft niet). Dan kun je hem herinstalleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens dit hier:

Klik op 'start' rechtsonder en kies 'Configuratiescherm'. Vervolgens ga je naar 'Software' en zoek in de lijst van de optie 'Programma's wijzigen of verwijderen' en zoek 'GTA San Andreas' en klik dan op dat en vervolgens klik je op 'verwijderen'. Als het dan niet lukt klik je dan eens op het windows balkje die helemaal beneden van je scherm staat met je rechtermuisknop aan en kies je dan 'werkbalken' en vink je 'Windows Search Bureaubalk' aan. Typ dan iets in zoals 'sa unin' of dergelijke en misschien heb je wel prijs.

>>> Door _KoE_Mzungu: Dit heeft Ghost Rider ook al gezegd, herhaling hiervan is dus overbodig. Daarbij kon je ook al lezen dat dit geen effect had.<<<

Of als het dan echt nog niet lukt: Open je PC-kast, trek de hardeschijf eruit, sla het in mekaar en stam er zo hard als je kan erop totdat hij in 2 breekt en steek je hem weer in je PC-kast en als je echt heel erg veel geluk hebt zal de helft van je PC nog werken maar GTA San Andreas is dan misschien op die andere helft. ^_^ Of als je echt echt het niet meer wilt hebben op je PC koop je dan een nieuwe. ^_^

EDIT: Sorry _KoE_Mzungu, maar van dat balkje geeft niemand hier nog vertelt.

Bewerkt: door Nstyle08Z
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt gta san andreas werkt weer :tu:

alleen nu heb ik een ander probleem :ch:

als ik sa-mp speel ofzo dan valt de pc uit na 10 minuten spelen of er komt een blauw beeld met allemaal tekst.

maar is heel irritand.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen? :D

Link to comment
Delen op andere websites

alleen nu heb ik een ander probleem :ch: als ik sa-mp speel ofzo dan valt de pc uit na 10 minuten spelen of er komt een blauw beeld met allemaal tekst. maar is heel irritand. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? :D
Je hebt hierover >>hier<< al een topic over aangemaakt rastiboy, precies in het juiste subforum. Daar kan je verder gaan met dit probleem. Succes ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...