Jump to content

Spatie probleem..


Remi-X

Recommended Posts

Ik zit net lekker te MSNen, opeens krijg ik iets heel raars: De spatie blijft zich herhalen... En dan krijg ik dus een regel met alleen maar spaties, alsof je de spatie ingedrukt blijft houden. Op internet schiet de pagina nu steeds naar beneden en bij Sketchup word de muis steeds geselecteerd. En als ik dan aan het typen ben krijg je dit effect:

______i___k____b_e__n___a____a____n___h___e___t__t___y_p___e_n________

_ omdat het anders de spaties van het effect worden weggehaald.

Als ik mijn pc dan opnieuw opstart is het probleem weg, maar het ligt niet aan mijn muis of toetsenbord. Als ik die uit m'n pc haal blijft het probleem doorgaan.

Wat moet ik doen?

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit helpt maar probeer is als je dit probleem nog is heb Ctrl+shift in te drukken tegelijk

dit is namelijk een reset voor je toetsen boord deze methode is ook toe te passen

als je dit probleem heb

dat je shift+/ in drukt voor vraag teken ?

maar dan krijg je een ander symbool.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Start > Configuratiescherm > Toetsenbord > Tabblad 'Hardware' > Probleem Oplossen óf Eigenschappen > Probleem Oplossen én Tabblad 'Stuurprogramma' > Stuurprogramma Bijwerken

Bekijk nu eventueel hetzelfde, maar dan voor:

Start > Configuratiescherm > Muis > ...

Levert dat ook allemaal niks op? Is het misschien zo dat je spatiebalk inderdaad naar beneden is gedrukt en daar klem zit? Kun je 'm niet verder omhoog trekken?

Oh wacht, het probleem blijft doorgaan als de muis en toetsenbord eruit zijn? Da's vreemd, dan detecteert Windows continu een signaal van de Spatiebalk zonder dat dat signaal er is. Misschien tijd voor een virusscan of een Windows Update?

Probeer anders ook nog even een ander (muis/)toetsenbord erin te jassen. Misschien dat het dan ophoudt doordat Windows de signalen dan opnieuw moet beginnen te identificieren, ofzo.

Kijk maar of je iets hebt aan één van deze dingen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan softwarematig zijn zoals al veel mensen in dit topic zeggen, maar ook hardware matig. Ik weet niet welk toetsenbord je hebt, maar veel toetsenborden kun je zo openmaken. Zet gewoon je twee wijsvingers aan de achterkant van de spatiebalk en trek hem er zo uit. Je ziet als het goed is een metaaldraadje... zorg dat er geen vuil tussen zit en dat deze bevestigd is aan de bevestigingspunten van de balk. Kijk of er geen vuil overblijft tussen de openingen en probeer het nog eens. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

@ K.O.

-Spatiebalk zit niet klem, eigenlijk wel helaas. Anders is het probleem verholpen...

-K heb ook elke dag een virus scan van McAfee over mn hele pc, dus die zou wat over het hoofd moeten zien als het zo is.

-Windows Update staat op automatische updates en die worden ook gedaan.

Maar ik denk dat het probleem weg is, niet verholpen maar weg. Ik denk dat het toch aan de muis lag dat die iets zegt over het toetsenbord. Ik heb nu namelijk een andere muis erop, en sinds die andere muis weg is heb ik geen problemen meer. Behalve dat mn internet na 3-5 uren inactiviteit steeds uitvalt.

@ Summer, wel bedankt maar het is dus al weg :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...