Jump to content

Wesbite Check


rashidi

Recommended Posts

Hallo,

Simson Gym

Ik ben bijna klaar ik leg dus de laatste hand op mijn (meester)creatie :D

maar nu kom ik een paar problemen tegen nu ik het heb geüpload

bijvoorbeeld op index.html heb ik drie flash elementen verwerkt maar ik zie er maar een (de newsflash) dit kan aan mij liggen want ik zit momenteel in Suriname met een snelheid van 10kb/sec (als ik geluk heb) maar zien jullie alles of ligt het toch aan de code

ik heb de website gemaakt met een scherm van 1280 x 768 en is er misschien een programma hoe ik het kan testen in 1024 x 768 omdat de standaard beeldscherm is.

en mijn website wordt niet goed weergeven in IE 7 dit probleem schijnt heel vaak voor te komen ik heb het door het maken heen constant uitgetest in FF3 en daar is het verder goed. als iemand het een beetje wilt testen heel er graag in IE7 doet deze pagina raar

Professionals

nog de laatste vraag :puh: ik vraag voor deze website 2000SRD wat neer komt op ongeveer 500 tot 600 euro is dat redelijk?

Alvast heel erg bedankt,

Rashidi

Kritiek is heel erg welkom hoe meer hoe beter :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

en mijn website wordt niet goed weergeven in IE 7 dit probleem schijnt heel vaak voor te komen ik heb het door het maken heen constant uitgetest in FF3 en daar is het verder goed. als iemand het een beetje wilt testen heel er graag in IE7 doet deze pagina raar

Internet Explorer 7 kan je zelf hier downloaden, dus je kan het zelf testen. Dat lijkt mij persoonlijk ook het beste, jij weet immers al hoe de website in elkaar moet zitten, wij zullen dat eerst moeten ontdekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het erover hoe jij het vindt ziet het er een beetje uit en ik weet niet hoe andere mensen mijn site zien ik wek met 1280x768 en niet de standaard 1024x768 vandaar maar ik heb de meeste problemen al opgelost het is nog niet perfect maar wat vind je ervan

Bedankt voor je reactie,

Rashidi

Link to comment
Delen op andere websites

Handigste is denk ik om het zefl te zien zoals Thundercover al zei, omdat wij niet weten wat er wel niet op een pagina moet verschijnen. Daarom heb ik screens gemaakt per browser voor je op een 20" (1680x1050) scherm:

[MAC] Internet Explorer:

Klik hier voor de afbeelding.

[MAC] FireFox:

Klik hier voor de afbeelding.

[MAC] Safari:

Klik hier voor de afbeelding.

[MAC] Netscape:

Klik hier voor de afbeelding.

Over de prijs: Als je dit doorverkoopt aan andere, vindt ik dit persoonlijk erg duur. Voor die prijs kan je namelijk echt een volledige template krijgen met een strak en eigen design naar keuze op internet. Als de koper hem toch koopt voor die prijs heb je het goed gedaan, maar voor zo'n lay-out vindt ik het erg duur.

Ik geef geen linkjes, want dat is reclame ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...