Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV vanaf nu voor de PC te koop!


gallery_1_5_23666.jpg
Grand Theft Auto IV is vandaag in Nederland en België voor de PC uitgekomen. Het spel is voor rond de 50 Euro in de (game)winkels te koop. Dankzij Rockstar Games ben ik in de mogelijkheid geweest om het spel al een beetje te testen. Al snel trok ik de conclusie dat als je een super computer hebt dat Grand Theft Auto IV er echt fantastisch is. Doordat de textures van twee keer hogere kwaliteit zijn dan op de console versies zal alles visueel op je PC er heel realistisch er uit zien.
Echter heb je een iets oudere PC dan is het de vraag of het nog zo mooi zal gaan werken en of je niet eerder gewoon terug verlangt naar de console versie. 16 GB op je hardeschijf installeren kost namelijk wel een heleboel ruimte en tijd. De eerste technische problemen zijn ook al opgedoken. Hier hebben we op GTAForum.nl nu ook Grand Theft Auto IV technische problemen sectie voor.
Weer zeer goed nieuws is er voor de modders die GTA4 willen aanpassen door er bijvoorbeeld eigen gemaakte gebouwen en voertuigen in het spel te zetten. Wat ik tot nu toe van Grand Theft Auto IV heb gezien is het redelijk makkelijk aan te passen. Veel bestanden zijn namelijk zo met een teksteditor of Excel te openen. Er zijn nu ook al mensen bezig met het maken van tools zodat je binnenkort ook met de textures en de scripts van Grand Theft Auto IV aan de slag kan.
Zelf denk ik dat de GTA Community zeker op gaat bloeien door de uitgave van Grand Theft Auto IV en veel gezelligheid kunnen verwachten. Ben jij hier ook naar op zoek wordt dan gratis lid van GTAGames.nl, de grootste en gezelligste Grand Theft Auto website van Nederland!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Pfff, ik krijg de PC-versie van Grand Theft Auto IV morgen pas. Maar ik kan wel alvast alle hardware problemen doorlezen zodat ik al weet wat ik moet doen mocht ik eventueel problemen krijgen. ^_^ Nu maar hopen dat m'n computer hem draait, zonder enig probleem!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA IV as arrived.(again) _O__O_

Nu kunnen de PC-gamers eindelijk stoppen met zielig te doen dat ze geen GTA IV kunnen spelen. :)

Nee hoor, want ik bijvoorbeeld kan dat nog steeds niet. :duh:

Maar ik wens iedereen met een excemplaar veel speelplezier. Hopelijk worden er weer leuke mods gemaakt. :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA IV as arrived.(again) _O__O_

Nu kunnen de PC-gamers eindelijk stoppen met zielig te doen dat ze geen GTA IV kunnen spelen. :)

Ik ben der ook een die nog steeds kan zeggen met zielig te zijn dat ik geen GTA IV kan spelen :duh: deze PC spec is suck :S

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ga hem misschien kopen moet eerst m'n pc flink upgraden...moederbord, processor, videokaart en ram geheugen, pfffff. was ik nou maar iets later jarig geweest want was eergisteren (1 december) net jarig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op Can you run it kom ik goed uit bij Recommed. Alleen m'n videokaart kwam er niet doorheen. Op dit moment heb ik een AMD x2 6000+. Maar was al enige tijd geleden van plan een Intel Q6600 erin te plaatsen en misschien later ook nog een goede 9800 GeForce videokaart. :)

Het spel heb ik op dit moment nog niet, ik wacht liever nog even zodat hem rustig kan kopen.. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem dan eindelijk, had al een jaar lang geld in mijn kluis apart liggen, en dan is mijn geduld dan eindelijk beloond. Ik kwam de winkel binnen en hij lag er gewoon op stapels in de schappen, was dus zo weer weg. :)

Nu aan het installeren, duurt best lang maar ach..

Wat ik niet zo snap, moet je nou per se dat Games voor Windows Live installeren wil de Rockstar Social Club werken? Die tweede heb ik gedaan maar dat eerst lukt niet zo.. ik maakte wel een account aan maar toen stond er iets van ouderlijke toestemming nodig (ben onder de 18), dus ik maakte eventjes een nieuw emailadresje aan maar die pagina was op een of andere manier weg.. Waar kan ik nou alsnog dat adres invoeren? Ik zie op hun site nergens iets van inloggen staan, enkel aanmelden maar zo te zien is hij wel aangemaakt, aangezien de naam in gebruik is.. Iemand enig idee?

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Pfff, ik krijg de PC-versie van Grand Theft Auto IV morgen pas. Maar ik kan wel alvast alle hardware problemen doorlezen zodat ik al weet wat ik moet doen mocht ik eventueel problemen krijgen. ^_^ Nu maar hopen dat m'n computer hem draait, zonder enig probleem!

hahaha geen zin om de hardware problemen door te zoeken want ik ga gewoon een hele niewe pc kopen speciaal voor gta 4 :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...