Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV vanaf nu voor de PC te koop!


gallery_1_5_23666.jpg
Grand Theft Auto IV is vandaag in Nederland en België voor de PC uitgekomen. Het spel is voor rond de 50 Euro in de (game)winkels te koop. Dankzij Rockstar Games ben ik in de mogelijkheid geweest om het spel al een beetje te testen. Al snel trok ik de conclusie dat als je een super computer hebt dat Grand Theft Auto IV er echt fantastisch is. Doordat de textures van twee keer hogere kwaliteit zijn dan op de console versies zal alles visueel op je PC er heel realistisch er uit zien.
Echter heb je een iets oudere PC dan is het de vraag of het nog zo mooi zal gaan werken en of je niet eerder gewoon terug verlangt naar de console versie. 16 GB op je hardeschijf installeren kost namelijk wel een heleboel ruimte en tijd. De eerste technische problemen zijn ook al opgedoken. Hier hebben we op GTAForum.nl nu ook Grand Theft Auto IV technische problemen sectie voor.
Weer zeer goed nieuws is er voor de modders die GTA4 willen aanpassen door er bijvoorbeeld eigen gemaakte gebouwen en voertuigen in het spel te zetten. Wat ik tot nu toe van Grand Theft Auto IV heb gezien is het redelijk makkelijk aan te passen. Veel bestanden zijn namelijk zo met een teksteditor of Excel te openen. Er zijn nu ook al mensen bezig met het maken van tools zodat je binnenkort ook met de textures en de scripts van Grand Theft Auto IV aan de slag kan.
Zelf denk ik dat de GTA Community zeker op gaat bloeien door de uitgave van Grand Theft Auto IV en veel gezelligheid kunnen verwachten. Ben jij hier ook naar op zoek wordt dan gratis lid van GTAGames.nl, de grootste en gezelligste Grand Theft Auto website van Nederland!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben best wel blij dat het er eindelijk voor de PC is alleen is er een klein, miniscuul, probleempje... MIJN PC KAN HET NIET AAN. Volgens 'CanYouRunIt' faalt mijn PC op alle vlakken in het kwadraat, alleen heb ik een goede geluidskaart.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

pfew... Na een hele avond vol mislukkingen en tegenslag heb ik hem uiteindelijk draaiend. Maar vraag niet hoe :sst:

Ik heb het idee dat de frames zegmaar 1 vooooor 1 geladen worden :puh:

Maar toch... Ik heb GTA IV en hij doet het! :dans:

Nu nog sparen voor een nieuwe pc om hem echt goed te kunnen spelen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Na de exames magk tch ne nieuwe laptop kope diet aankan. Met men vorege kon ik toch erg zware spellekes zoals crysis, assassins creed... op very high spelen.....tot ne sukkel hem onherstelbaar heeft vernielt door hem uren op een hete radiator te laten staat. :duh:

Dezelfde soort laptop heeft in een pc-winkel een lekkere upgrade gekregen zodat ie de nieuwste generatie superspellen aankan zoals GTA IV. Wel ewa duur ma kom. Die sukkeldie men vorege eeft vernielt betaald toch mee 0_0

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vandaag gekregen van die ouwe met z'n negerts. Installeren: Ik wil de game gewoon spelen, geen gezeur van online aanmelden enzo. Wat een gezeik. Maargoed, hij start op. Hij speelt lekker tot nu toe. Alleen de settings zou ik graag willen veranderen. De besturing bedoel ik dan, he. Dat lukt niet. En dan saven... Weer dat social club/windows live gezeik. Word er moe van.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo, ik ben net nieuw hier en heb nu een vraag over GTA 4.

ik heb het spel eergister gekocht( voor maar 37 euro :puh: ) alleen heb ik me ook bij het installeren aangemeld bij de social club.

Alleen nu moet ik elke keer daar inlooggen voordat ik mijn spel kan opslaan.

Moet ik daar een account heben om een spel te kunnen opslaan?

Of kan je het ook zonder de Social Club doen?

Want ik vind het best lastig om elke keer weer te moeten inloggen en ik doe toch geen online games.

In het boekje begreep ik dat je het nodig had.

Wie kan mij helpen??????????

Groeten Ron.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo, ik ben net nieuw hier en heb nu een vraag over GTA 4.

ik heb het spel eergister gekocht( voor maar 37 euro :puh: ) alleen heb ik me ook bij het installeren aangemeld bij de social club.

Alleen nu moet ik elke keer daar inlooggen voordat ik mijn spel kan opslaan.

Moet ik daar een account heben om een spel te kunnen opslaan?

Of kan je het ook zonder de Social Club doen?

Want ik vind het best lastig om elke keer weer te moeten inloggen en ik doe toch geen online games.

In het boekje begreep ik dat je het nodig had.

Wie kan mij helpen??????????

Groeten Ron.

ik dacht dat je wel lid moest zijn van social club

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had hem op 5 December gekregen doet het prima en mp doet het ook goed installeren duurde wat lang. Je moet Social Club inloggen en voor mp moet je windows live.

Bewerkt: door gerbieboy6

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bump ^_^

Ik heb een vraagje.

Kan ik hiermee GTA IV spelen zonder problemen?

700 euro

Type: AMD Phenom X4 9650

Multi-Core Technologie: Quad-Core

4 GB / 8 GB (max.)

Technologie: DDR2 SDRAM

Model: DIMM 240-pins

Voorzieningen: Twee DDR-kanalen

Configuratiekenmerken: 4 x 1 GBCI Express x16 - insteekkaart

Grafische processor/leverancier: ATI Radeon HD 4850

Grootte geïnstalleerd: 512 MB

Totaal beschikbaar geheugen voor illustraties: 1919 MB

Digitale videonorm: Digitale Visuele Interface (DVI)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...