Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV vanaf nu voor de PC te koop!


gallery_1_5_23666.jpg
Grand Theft Auto IV is vandaag in Nederland en België voor de PC uitgekomen. Het spel is voor rond de 50 Euro in de (game)winkels te koop. Dankzij Rockstar Games ben ik in de mogelijkheid geweest om het spel al een beetje te testen. Al snel trok ik de conclusie dat als je een super computer hebt dat Grand Theft Auto IV er echt fantastisch is. Doordat de textures van twee keer hogere kwaliteit zijn dan op de console versies zal alles visueel op je PC er heel realistisch er uit zien.
Echter heb je een iets oudere PC dan is het de vraag of het nog zo mooi zal gaan werken en of je niet eerder gewoon terug verlangt naar de console versie. 16 GB op je hardeschijf installeren kost namelijk wel een heleboel ruimte en tijd. De eerste technische problemen zijn ook al opgedoken. Hier hebben we op GTAForum.nl nu ook Grand Theft Auto IV technische problemen sectie voor.
Weer zeer goed nieuws is er voor de modders die GTA4 willen aanpassen door er bijvoorbeeld eigen gemaakte gebouwen en voertuigen in het spel te zetten. Wat ik tot nu toe van Grand Theft Auto IV heb gezien is het redelijk makkelijk aan te passen. Veel bestanden zijn namelijk zo met een teksteditor of Excel te openen. Er zijn nu ook al mensen bezig met het maken van tools zodat je binnenkort ook met de textures en de scripts van Grand Theft Auto IV aan de slag kan.
Zelf denk ik dat de GTA Community zeker op gaat bloeien door de uitgave van Grand Theft Auto IV en veel gezelligheid kunnen verwachten. Ben jij hier ook naar op zoek wordt dan gratis lid van GTAGames.nl, de grootste en gezelligste Grand Theft Auto website van Nederland!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eigenlijk ben ik nu wel blij dat mijn PC het nog niet aan kan. heb voor de lol het technische problemen forum eens doorgelezen. De een na de andere foutmelding komt tevoorschijn. (Het lijkt Microsoft wel :sst: ) Dat bespaard me weer wat stress.

Nee ff serieus. Ik hoop echt dat de problemen worden opgelost. Duizenden mensen kwamen vandaag van een koude kermis thuis. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem bij mij thuis zien liggen. Maar helaas zit er kadopapier om heen. (met afbeeldingen van een oud kereltje met wat negertjes) Ik denk dat ik moet wachten op pakjesavond voordat ik hem kan installeren. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met de release van Grand Theft Auto IV voor de PC is ook de aanmeldingsprocedure gestart voor de PC-sectie van de clan LibertyKillerZ. Gtaforum-leden met het spel Grand Theft Auto IV voor de PC (en tevens voor ps3) kunnen zich vanaf nu aanmelden voor de clan en wel in dit topic.

Wij van LibertyKillerZ wensen alle gtaforum-leden veel speelplezier offline, maar natuurlijk ook online met Grand Theft Auto IV voor de PC. ^_^

Bewerkt: door Joriz
banner verwijderd uit topic. Zo is het al genoeg reclame :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als hij bij mij niet werkt, ga ik de straat op en vermoord ik iedereen en dan ga ik naar een stripclub en geef ik geld aan hoeren en dan kom ik dronken weer naar buiten wandelen en pak ik m'n mobiel en bestel ik een pizza en dan zie ik sterretjes en hoor ik een weird irritant geluid en zie ik penguins over straat lopen en wordt ik wakker in een cel. Ik weet nog niet veel over GTA IV, maar zo stel ik me de politie, politiesterren en sirenes voor als ik dronken ben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...