Jump to content

PS3 op VGA monitor


joppie

Recommended Posts

Hey,

Ik ben dus van plan een 24 inch monitor te gaan kopen waarop ik ook op kan spelen met de playstation.

De monitor heeft een VGA input ofzo.

Dit staat er ook bij: Video ingangen/Type D-sub 15 pins

Maar weet iemand wat ik ervoor moet kopen om de PS3 ook op deze monitor kan gebruiken?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou ook een keer mn ps3 via mn VGA poort aansluiten; de enige manier hoe het zou kunnen is via een hdmikabel > HDMI naar DVI coverter > DVI naar VGA converter....

maar iki weet ehter niet of dit werkt, ik heb het zelf nog nooit geprobeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan ook op een andere manier. Je moet hem dan aansluiten op je TV- kaart als je die hebt. Heb je die niet dan kan je het ook oplossen met een nieuwe VGA box. Dat is een kastje die het signaal omzet naar een ander formaat. Een dergelijke VGA box vind je op; www.x2vga.com, maar moet dan wel vanuit amerika komen. Een tv-kaart is dan misschien wel een betere oplossing... maar de VGA box bied een betere kwaliteit. Gewoon de VGA box op de VGA aansluiting aansluiten en de stekkers van een Component kabel vanuit de PS3 (die moet je dus ook kopen) aansluiten op het kastje en klaar is kees. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...