Jump to content

Werkt GTA4 bij jou op de PC?


Joriz

  

1205 leden hebben gestemd

  1. 1. Werkt GTA4 bij jou op de PC?

    • Ja, op low settings!
      109
    • Ja, prima op medium settings!
      131
    • Ja, super op high settings!
      156
    • Nee, het werkt niet goed!
      242
    • Heb GTA4 al op console en niet voor PC
      236
    • Ik heb geen GTA4
      191


Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    5

  • Little Jacob

    4

  • TommyVercettiisaninnocentman

    3

  • Sa_bulldog

    3

In eerste instantie draaide het bij mij alleen op de allerallerlaagste instellingen met een superlage, dus irritante, framerate. Toch heb ik, die-hard die ik ben, nog 5% weten uit te spelen. :Y

Nieuwe grafische kaart besteld (nVidia 9600 GT 512mb) die ik dit weekend wilde inbouwen. Blijkt dat dat ding een eigen stroomvoorziening heeft en laat mijn voeding nou niet de juiste stekker hebben. :N

Oplossing: nieuwe voeding! :tu:

Gisteren ingebouwd en alles loopt nu als een zonnetje. Helaas niet op de hoogste instellingen maar alles minimaal op medium. TommyVercettiisaninnocentman is erg blij! Helemaal omdat er ook nog 2gig extra geheugen aan zit te komen...

Kost dat geintje? Bijna 200 euro :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren liep het spel opeens vast, ik had het idee dat ik veel te hard reed en toen kapte ie ermee... :duh:

Voor de rest heb ik nog geen last gehad van haperingen ofzo, ik speel verder alles medium en dat is mooi genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

In eerste instantie draaide het bij mij alleen op de allerallerlaagste instellingen met een superlage, dus irritante, framerate. Toch heb ik, die-hard die ik ben, nog 5% weten uit te spelen. :Y

Nieuwe grafische kaart besteld (nVidia 9600 GT 512mb) die ik dit weekend wilde inbouwen. Blijkt dat dat ding een eigen stroomvoorziening heeft en laat mijn voeding nou niet de juiste stekker hebben. :N

Oplossing: nieuwe voeding! :tu:

Gisteren ingebouwd en alles loopt nu als een zonnetje. Helaas niet op de hoogste instellingen maar alles minimaal op medium. TommyVercettiisaninnocentman is erg blij! Helemaal omdat er ook nog 2gig extra geheugen aan zit te komen...

Kost dat geintje? Bijna 200 euro :7

MSI GeForce 9600 GT - 2 Gb DDR3 - PCI-E 2.0

deze grafishe kaart heeft wel 2gb geheugen ik heb ook een 9600gt alleen als ik alles op hoog zet raaktie overbelast dan wordt mn beeldscherm zwart en moet ik mn pc herstarten omdat als je alles op hoog zet je over de 1000mb komt en mijn 9600gt heeft ook maar 512 mb

Link to comment
Delen op andere websites

hoi luitjes hebben jullie net als ik problemen met het instellen van de gamepad bij gta4 .

ik krijg hem namelijk niet geconfigureerd.

kunnen jullie mij daar bij helpen

thx en groeten magefoto

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn Nvidia 8500 GT haal ik met moeite 10 FPS. Een domper dus, want de rest van mijn pc zit ver boven hetgeen wat je moet hebben als je alles op high wilt spelen :( (lees: core 2 quad 3 GHZ, 8 GB RAM, 1.5 TB + 800 GB HD)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA werkt bij mij op Medium. Ik kan ook een paar balkjes op de volle 100 % zetten maar dan moet ik een ander onderdeel wel op low spelen. Dus ik heb het maar op gemiddeld gezet zodat het ongeveer verdeeld is. Maar ik vind het raar dat ik de instelling niet allemaal op zijn hoogst kan zetten om dan te kijken of mijn pc dat trekt.. dan komt er gelijk een tekst in het rood te staan dat mijn pc dat niet aan kan, maar ik zou het zelf wel willen testen.

Ik ben wel heel blij dat ik tot nu toe nog helemaal geen last heb gehad van haperingen. Het is grafisch dan wel wat minder maar ik kan het vlot spelen! Ik heb een Inter Core 2 Duo CPU E 6750 @ 2.66 Ghz. Kloksnelheid is 2.67 Ghz en het RAM geheugen is 3,24 Gb. Videokaart Nvidia Geforce 8600 GTS 256 Mb.

Ik vind het wel een heel gedoe met al die registraties en elke keer dat inloggen. Ik had gehoopt dat ik meteen kon spelen zonder al die registraties etc.

Wanneer Rockstar met een patch komt wordt mijn beeld, grafisch dan beter?

Verder vindt ik het wel een lache en mooi spel.

Owja: mischien een stomme vraag maar wat betekent dat FPS.. frames per seconden?? En wat wil dat dan zeggen en waar kan ik zie hoe hoog of laag dat bij mij is..? bvd.;)

Bewerkt: door GTA-PSV
Link to comment
Delen op andere websites

Statistics

Average FPS: 33.35

Duration: 37.15 sec

CPU Usage: 90%

System memory usage: 93%

Video memory usage: 96%

Graphics Settings

Video Mode: 800 x 600 (75 Hz)

Texture Quality: Low

Render Quality: Medium

View Distance: 23

Detail Distance: 33

Hardware

Microsoft Windows XP Professional

Service Pack 3

Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GTS

Video Driver version: 180.84

Audio Adapter: Realtek HD Audio output

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+

Niet veel, maar ik ben al blij dat ik zonder haperingen en errors kan spelen..

Link to comment
Delen op andere websites

_O__O__O__O__O__O__O_ GTA IV heb ik nu op de pc. En speel het met een 2,66 dual processor en een ati video kaart van 512mb :)

echt een mooi spel _O_

Speel je op low of medium?

Ik kan hem op Medium draaien.. en verder heb ik het nog niet geprobeert. maar een gewoonte van mij is. eerst op low en dan opbouwen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...