Jump to content

Werkt GTA4 bij jou op de PC?


Joriz

  

1205 leden hebben gestemd

  1. 1. Werkt GTA4 bij jou op de PC?

    • Ja, op low settings!
      109
    • Ja, prima op medium settings!
      131
    • Ja, super op high settings!
      156
    • Nee, het werkt niet goed!
      242
    • Heb GTA4 al op console en niet voor PC
      236
    • Ik heb geen GTA4
      191


Recommended Posts

processor.gifProcessor

  • Model: Intel® Celeron® D CPU 3.33GHz
  • Kloksnelheid: 3333 MHz

Een Celeron van 3.33GHz? Als dat mogelijk is kan GTA4 ook op een gameboy gespeeld worden...

Werkt super op high-settings.

8800GT Ultra SLI (2x) 1GB

8GB Geheugen

Intel Quadcore OC tot 4,6Ghz

WTF :puh:

Hoeveel heeftje PC gekost man ;p

Die stuff is echt vet :puh:

Als je daar nog de materialen van de casemod mee optelt, overige hardware, lichtjes en fratsjes en prulletjes, 4 externe HDD's, een 21 inch LCD monitor en door een pro overgeclockte gear én zelfs dan nog eeeeeeeeen heleboel andere zooi kom je uit op...

Op 11,200 euro staat het tellertje nu ongeveer geloof ik. ;)

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    5

  • Little Jacob

    4

  • TommyVercettiisaninnocentman

    3

  • Sa_bulldog

    3

Eerst werkte hij niet, nu gelukkig wel. Heb bijna alles op 100 % staan, behalve het eerste balkje en een van de twee settings die je in kunt stellen staat op low, die andere op highest.

Hoe heb je dat gedaan???? ik kan hem niet eens instaleren terwijl ik alle eisen heb voldaan op de service pack van vista na dan!!!!

hij zegt de hele tijd dat de software niet bij het systeem past :duh:

en hij geeft vreemde tekens als ik de instalatie/gamecd in het station plaats

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij doet hij het gelukkig prima, niet op z'n hoogst, maar dat ligt meer aan Gta IV dan aan mijn computer. Wel vervelend dat de systeemeisen voor de meeste mensen wel flink te hoog liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

:( ik heb t spel net gehaald en probeer het te instaleren maar zodra ik het spel erin gedaan heb kijg ik het RomO\Auto.exe scherm dat er fucking vaag uitziet:( ik zie alleen het logo en lege balkjes en een paar gare tekens that's all -.- heb t online club gedoe geinstaleerd maar verder ben ik nie gekomen:( wie o wie kan mij helpen?
Link to comment
Delen op andere websites

:( ik heb t spel net gehaald en probeer het te instaleren maar zodra ik het spel erin gedaan heb kijg ik het RomO\Auto.exe scherm dat er fucking vaag uitziet:( ik zie alleen het logo en lege balkjes en een paar gare tekens that's all -.- heb t online club gedoe geinstaleerd maar verder ben ik nie gekomen:( wie o wie kan mij helpen?

Als je dus dat schermpje krijgt met die rare tekens moet je op de linker, lange, balk klikken. Verder moet je je nog registeren indien je dit nog niet gedaan hebt bij Windows Live en Rockstar Social Club. Maar als het goed is wijst dit zich vanzelf. Voor problemen kan je op het forum altijd hier kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst werkte hij niet, nu gelukkig wel. Heb bijna alles op 100 % staan, behalve het eerste balkje en een van de twee settings die je in kunt stellen staat op low, die andere op highest.

Hoe heb je dat gedaan???? ik kan hem niet eens instaleren terwijl ik alle eisen heb voldaan op de service pack van vista na dan!!!!

hij zegt de hele tijd dat de software niet bij het systeem past :duh:

en hij geeft vreemde tekens als ik de instalatie/gamecd in het station plaats

bij mij t zelfde verhaal :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe frontpage poll over hoe goed GTA4 bij jou werkt.

Hallo allemaal,

Heb zaterdag GTA 4 geinstalleerd ongeveer 1 uur werk daarna lekker gamen dacht ik.

Helaas na 10 minuten slaat hij al vast processor CPU 100% en dat met de minimale 1,5 GB intern.

Ik snap er niets van?

Ik zie ook staan bij jullie low medium en high maar waar kun je dit bij instellen?

MIjn zoon erbij gehaald maar ook hij kan de instellingen niet aanpassen.

Betekend dit dat ik nu moet racen dmvm letters in gedrukt te houden i.p.v. de muis?

ben grote amateur sorry voor eventuele domme vraagjes

Groetjes Franky

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar ook niet echt verstand van maar je kan je Graphics verlagen bij het menu ingame dus je drukt op esc en dan ga je naar 'graphics'. Als je problemen hebt met gta IV kun je het beste hier kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV werkt wel lekker op medium, als ik alles op high zet, dan gaat het echt niet lekker, dan schokt het vooral, en meestal als het mistig is, of als er regen valt, dan schokt het ook wel eens.

Maar voor de rest ben ik vrij tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...