Jump to content

Werkt GTA4 bij jou op de PC?


Joriz

  

1205 leden hebben gestemd

  1. 1. Werkt GTA4 bij jou op de PC?

    • Ja, op low settings!
      109
    • Ja, prima op medium settings!
      131
    • Ja, super op high settings!
      156
    • Nee, het werkt niet goed!
      242
    • Heb GTA4 al op console en niet voor PC
      236
    • Ik heb geen GTA4
      191


Recommended Posts

Misschien handig om erbij te zetten "Nee, mijn computer kan hem niet aan" of iets in die richting. :Y

Mvg,

Flitskikker

Daar staat 'nee het werkt niet goed' op, aangezien is dat precies hetzelfde als 'hij kan het niet aan', want het antwoord is Nee op de vraag. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    5

  • Little Jacob

    4

  • TommyVercettiisaninnocentman

    3

  • Sa_bulldog

    3

Zow een nieuweling hier!

Ik heb zodra gtaiv uitkwam voor de pc em meteen gekocht, alleen werkt ie op low nog een heel klein beetje stotterend(ja ik ben daar heel zeikerig in:p)

Overigens doet me dit spel wel denken aan crysis, ook zulke hoge minimum eisen.

Maarre mischien voor de kenners hier, ik heb deze samenstelling als pc, en nou zou ik graag willen weten wat ik ermee kan doen om em wat te optimaliseren!

Ik heb er namelijk werkelijk geen verstand van, maar zou wel graag willen dat gtaiv eens soepel ging draaien!!!

(gekopieerd van everest ultimate)

DualCore AMD Athlon 64 X2, 2200 MHz (11 x 200) 4200+

Asus A8N-E (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x4, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN)

nVIDIA nForce4 Ultra, AMD Hammer

2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)

GeForce GTX 260 (896 MB)

Monitor 1; Acer AL2216W [22" LCD] (L74090466420)

Monitor 2; Acer AL2216W [22" LCD] (L74090465835)

Creative SB X-Fi Xtreme Audio Sound Card

MVG

DM

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien handig om erbij te zetten "Nee, mijn computer kan hem niet aan" of iets in die richting. :Y

Mvg,

Flitskikker

Indien je GTA4 hebt en het dan toch hebt geprobeerd kan je kiezen: Nee hij werkt niet goed en als je hem niet hebt een van de 2 onderste opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemt op Nee het werkt niet goed omdat hij soms storrert, wat overigens niet zo uit maakt, maar dat hij soms in een keer uitvalt en niks meer doet. Zwaar irritant.

hij doet het in iedergeval. Denk dat de mensen (zoals ik) daarbij :cry:

maar lag is irritant ik ben ook zo pietje precies. maar we moesten wachten op de patch toch?

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel GTA IV, maar mijn pc kan hem nu alleen op low draaien. En ik heb geen zin om mn onderdelen te koken dus wacht ik eerst totdat m'n pc wat sterker is dankzij tuning. En dan? Dan kan ik IV op XTRA High Spelen :D. Maar ga niet denken dat ik 300 euro aan upgraden uitgeef om alleen IV te spelen, het is ook voor de snelheid van mijn pc wat ik wel wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij stotterd GTA 4 ook bij medium settings :ch: terwijl ik net alles heb wat aanbevolen word op de processor na.

- E6850 3,0ghz

- kingston 2gb 1066mhz

- Asus 8600 GT silent 512mb

- XP sp3 32bit

als ik op medium settings zet blijf het spel maar stotteren. als ik alles op low zet valt het gelukkig nog wel te spelen.

maarja heb wel een 22 inch scherm dus dat telt ook wel mee :puh: over 2 jaartjes weer nieuwe pc halen en dan zal gta 4 als een zonnetje draaien. 8)

denk dat ik nieuw geheugen kitje ga kopen van 4gb want ik zag op LCD van me G15 toetsenbord het tijdens het spel 94% geheugen gebruikte :{ . ik hoop dat tie dan beter loop

Bewerkt: door bigplay_0909
Link to comment
Delen op andere websites

De game werkt op zich niet slecht. Ik wist van te voren al dat mijn PC het aan zou kunnen. :)

Alleen de Social Club en Live zijn gewoon waardeloos. Afschuwelijk slecht. Abominabel. Vroeger (Toen de zomers nog warm en de winters nog koud waren ^_^ ) stopte je je CD/DVD gewoon in je PC en installeerde je het spel. Nu is het kennelijk nodig om allerlei live en statistieken functies te installeren waar je eigenlijk geen behoefte aan hebt. En gezien het allemaal via Windows gaat is het een hel...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gta IV doet het niet ik voldoe aan de systeem eisen denk ik.

Video cart:Nvidia 8500 gt

Procesor: Intel Core duo cpu e4500 2.20ghz

Al sik hem op start komen die 2 rockstars logo's en het gta IV logo en dan blijft het beeld zwart.

En dan moet ik de computer uit drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...