Jump to content

Werkt GTA4 bij jou op de PC?


Joriz

  

1205 leden hebben gestemd

  1. 1. Werkt GTA4 bij jou op de PC?

    • Ja, op low settings!
      109
    • Ja, prima op medium settings!
      131
    • Ja, super op high settings!
      156
    • Nee, het werkt niet goed!
      242
    • Heb GTA4 al op console en niet voor PC
      236
    • Ik heb geen GTA4
      191


Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    5

  • Little Jacob

    4

  • TommyVercettiisaninnocentman

    3

  • Sa_bulldog

    3

Bij mij werkt het op high, maar ik heb dan ook een bakbeest ^_^ Crysis op very high met stabiele framerates :*D

Het ligt ook aan je resolutie he, eigenlijk slaat de hele poll nergens op, want als iedereen hem op 800x600 gaat draaien, dan kan bijna elke pc hem op high draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt het op high, maar ik heb dan ook een bakbeest ^_^ Crysis op very high met stabiele framerates :*D

Het ligt ook aan je resolutie he, eigenlijk slaat de hele poll nergens op, want als iedereen hem op 800x600 gaat draaien, dan kan bijna elke pc hem op high draaien.

het is gwoon zo en niet anders ik speel hem op 1024x weet ik veel op low medium settings met nvidia 8600 quad core 2.4ghz en 4gb drb2 en met een aparte harde schijf

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij op laptop wel op medium resolutie ??? ik denk meer dan 1024x786 maar weet het niet yuist

let wel stroom van baterij , op gebalceerde energie, half virtueel geheugen (256MB) , en 3 GB RAM

heb probleem met lader , is binnen, wacht op wisselstukken , dan kan ik het potentieel zien van high performance

op full spec

spec's

ACER 7730G

Intel centrino 2 (2.0GHZ )

4GB RAM

NVIDIA 9600M GT 512MB

640 GB twin HDD

17" (1440x900)

wat denken jullie?

:Y of :N

;)

Bewerkt: door SVTuner
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt het op high, maar ik heb dan ook een bakbeest ^_^ Crysis op very high met stabiele framerates :*D

Het ligt ook aan je resolutie he, eigenlijk slaat de hele poll nergens op, want als iedereen hem op 800x600 gaat draaien, dan kan bijna elke pc hem op high draaien.

@ hierboven, blijft moeilijk om te lezen he.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Laptop kan het krap aan, Ik heb in het spel véél bugs en hij loopt vaak vast, dat i.v.m. de Virusscanner die bij mij ook gigantisch is en dan kan mijn Laptop het niet aan. Gelukkig is hij nog niet gecrasht

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net een nieuwe processor (dual core 2.66 ghz.) ik had een 1.6ghz.

ik heb een dell dus dat is een gekloot om een nieuwe processor werkend te krijgen maar z'on pc zaak heeft het voor me gedaan nu draait het spel ben nu echt blij dat hij het doet omdat iedereen zij dat op een dell je vaak de processor niet kunt wisselen

en heb een tijdje geleden ook al een nieuwe videokaart gekocht een nvidia 9500gt

Bewerkt: door pitbul
Link to comment
Delen op andere websites

Hij werkt bij mij heel goed op 1600x1200 met:

Texture quality op Medium en

Models (ik weet niet meer, igg wat onder Texture quality staat) op High.

View Distance op 37.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...