Jump to content

Werkt GTA4 bij jou op de PC?

1205 leden hebben gestemd

1. 1. Werkt GTA4 bij jou op de PC?

• Ja, op low settings!
      109
    • Ja, prima op medium settings!
      131
    • Ja, super op high settings!
      156
    • Nee, het werkt niet goed!
      242
    • Heb GTA4 al op console en niet voor PC
      236
    • Ik heb geen GTA4
      191

Recommended Posts

Geplaatst:

Gelukkig heb ik hem op xbox360, want op mijn pc zou het voor geen meter draaien. ^_^

• Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

5

• Little Jacob

4

• TommyVercettiisaninnocentman

3

• Sa_bulldog

3

Geplaatst: (bewerkt)

Yo, bij mij werkt GTA IV goed op 1024/768, met view dist. op 40 en Texture op Medium.

Intel Dual CPU E8400 3.0 GHz

3076 Mb RAM

NVidia Geforce 8600 GT

Realtek onboard HD Audio device

Heb hem gehad op Xbox 360 maar da's dus gewoon niks.

Nothing like my PC!!!

Destroy that shit!! _O_

Bewerkt: door pat35
ik heb hem op de Xbox en op PS3 en op PC

PC heb ik op High :)

Lullig he, dat je er maar op een tegelijk kan spelen.... :bonk::D

Bewerkt: door pat35
Geplaatst:

Ik heb het genoeg ik heb een gahugekaart van 307gig en ik heb een beelt gehuigen van 156 gig

Bij mij doet het perfect :dans:

Geplaatst:
Ik heb het genoeg ik heb een gahugekaart van 307gig en ik heb een beelt gehuigen van 156 gig

uhu.. leer maar eerst nederlands, en dan wat over computers.

Geplaatst:

Rofl, ik drink nooit meer koffie achter de PC :N

Weet je zelf wel waarover je praat?

Geplaatst:

Spel draait het eerste halfuur tot 1uur perfect op medium settings met een drawdistence

van ongeveer 30 ofzo...

Daarna begint het spel mega te haperen en te stotteren en dat gaat niet meer voorbij

moet ik eerst weer het spel opnieuw opstarten.. en dan draait hij weer perfect

Iemand suggesties waar het aan kan liggen?

Mijn pc trekt het op zn laagst :7 Meest irritante is is dat alles van mn pc ruim voldoende is alleen mijn grafische kaart niet :( Heb een Ati Radeon HD2600XT met 256MB DDR3. Trek Crysis met alles op high met een 22 inch widescreen op 1680x1050 maar GTA:IV niet :S Geadviseerd is om een videokaart van et wat nieuwere type met 512MB te gebruiken maar deze grafische kaart is nog maar ongeveer 8 maanden oud :| Ik wil wel een nieuwe kaart kopen maar als ik een nieuwe doe dan doe ik het meteen goed en dat kost me dan weer 300 tot 400 euro :puh:

GeKnl heb je al geprobeerd de drawdistance wat lager te zetten bv op 20/25 ? En kijk anders eens in je taakbeheer op het moment dat het spel goed draait en wanneer het gaat happeren en kijk hoeveel geheugen hij gebruikt. Eventueel als dit niet werkt raad ik aan om te kijken of opnieuw instaleren werkt. Maak dan wel een backup van je savegame :)

Bewerkt: door Rbj
Geplaatst:

Niet op high, maar redelijk stabiel. Vind het gezegde dat die erg onstabiel loopt zwaar overdreven, als snap ik tot in zekere mate wat ze bedoelen. T is niet zo dat de enkele crash die om de 7,4 uur is mijn pretspel bederft.

Geplaatst:

Statistics

Average FPS: 36.60

Duration: 37.08 sec

CPU Usage: 94%

System memory usage: 66%

Video memory usage: 95%

Graphics Settings

Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)

Texture Quality: High

Render Quality: Very High

View Distance: 32

Detail Distance: 32

Hardware

Microsoft® Windows Vista" Home Premium

Service Pack 1

Video Adapter: NVIDIA GeForce GTX 260

Video Driver version: 180.84

Audio Adapter: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)

Intel® Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz

Best tevreden mee, alleen ga ik nog Xp erop zetten + mn cpu naar de 3.6 halen, en uit ervaring weet ik dat ik dan rond de 46fps haal.

• 2 weken later...
Geplaatst:

mijn comp trekt hem makkelijk op middelmatig ... khad laatst met fifa mijn video kaart opgeblazen dus moest ik toch een nieuwe kopen en toen had ik er maar 1 VAN 512 gekocht zodat ik zeker wist dat ik er gta op kon draaien

ze zeggen dat 512 de minimum is maar ik draai hem met gemak op halve en soms ff voor de lol hop hele kracht ... ook een tip is dat je als je een koeler aan de rand van de kast hebt zitten haal um daar weg en zet hem heel dicht langs de grafishe kaart zodat hij zich helemaal daar op kan concentreren en dat helpt hij draait nu gta op een temp van 30 graden ipv 42

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...