Jump to content

Nieuwe PC? Of Upgraden?


Sa_bulldog

Recommended Posts

Hallo iedereen (nogmaals) de admin's zullen wel denken. Die weet ook niet van ophouden, Maar dit is een totaal andere topic. Ik kreeg niet genoeg informatie in de andere topic. En na overleg met mijn broer heb ik besloten om misschien dan toch maar gelijk over te springen op een nieuwe PC. Of mensen moeten maar hier helpen om uit te zoeken wat goedkoper is en beter.

Wij zijn sinds kort verhuist en ik ben niet bepaald rijk. verdien nu wel aardig wat centjes met fotografie dus een nieuwe pc wil en zal ik krijgen, Maar daar heb ik nog steeds hulp bij nodig aangezien ik 0 verstand heb van de nieuwe pc's vooral met al die cijfertjes en lettertjes schiet het niet meer op.

Voor mijn systeem eisen : Systeem eisen (andere topic)

Hier komt het volgende bij. Ik heb GTA IV (gedownload) en tot mijn grote verbazing starte hij op en heb ik zelfs Ingame gezeten. Hoe dit kan? ik vraag het me af. Maar het beeld was niet echt goed. Video kaart NVIDIA GeForce 7600 GS (dit was alleen om te testen) Omdat nogal wat mensen twijfelden als het nou wel of niet wou.


Volgens YouGamers zijn er ook bepaalde dingen niet goed. en uiteraard wil ik GTA IV kunne spelen zonder dat ik over het scherm stotter. (dit zijn dus ook via de minimale systeem eisen)

fail.gif

- Processor: Intel Core 2 Duo E4300 /

- AMD Athlon64 X2 4600+

- Comparing your CPU Intel® Pentium® 4 CPU 2.40GHz (running @2400MHz) with the requirement Intel Core 2 - Duo (running @1800MHz)

-Your processor is significantly less powerful in raw performance

softfail.gif

- Display Card!: NVIDIA GeForce 7900 256MB /

- ATI Radeon X1900 256MB

- Comparing your display card NVIDIA GeForce 7600 GS with the requirement NVIDIA GeForce 7900 GS

- Your display card is significantly less powerful in raw performance

pass.gif

- Memory: 1536MB

You have 1792MB

- Free Disk Space: 16GB

You have 89.08GB

- Operating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3


Om nog iets extra informatie te geven heb ik een voeding van 300w.

Wat ik dus nu wil doen. (of koop onderdelen en bouwen we erin) of ik koop gewoon een nieuwe pc.

maar wat zou beter wezen en wat zou goedkoper zijn!


De pc's die ik dan op het oog heb staan hier

het gaat om de 2de computer. Mocht ik wel genoeg geld bij mekaar krijgen dan wil ik de derde kopen!

wat denken jullie hiervan op de website staat ook een prijzenlijstje ..

als je goedkoper een betere pc in elkaar kan zetten of mijn pc kan upgraden via het lijstje zou ik dit top vinden.

Greetz Bulldog

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

[offtopic] en dit kon niet in je oudere topic omdat..[/offtopic]

die syteemeisen moet je niet altijd te serieus nemen, je kan er altijd wel iets onder zitten, moet meestal niet zon probleem zijn..

voor de rest is die 3de pc in die prijslijst wel een mooie optie, met die 2de zal het het ook nog wel redden denk ik ;)

Link to comment
Delen op andere websites

die syteemeisen moet je niet altijd te serieus nemen, je kan er altijd wel iets onder zitten, moet meestal niet zon probleem zijn..

In het geval van GTA4 raad ik je totaal niet aan om er - al is het maar een klein beetje - onder te zitten, maar een aardig stuk erboven.

Over je hardware: je moet sowieso een nieuwe processor. Nu heb je nog een single core, maar je moet toch echt de overstap maken naar een dual core. Ook qua grafische kaart zul je moeten vernieuwen, in vergelijking tot je vorige pc dan. Wellicht dat je dan ook een betere voeding moet hebben, maar dat hangt af van de hardware die je kiest. Aangezien je zowel je processor als je grafische kaart moet vervangen, zul je waarschijnlijk ook naar een nieuw moederbord moeten kijken en dan is het waarschijnlijk makkelijker om een nieuwe pc te nemen, maar dat hangt van je budget af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...