Slimm Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 @ Jorge, die heb je van Isabel he, #12 Dit is mijn wagen: Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Nice Car, Slimm. Ik ga me ook binnenkort zo een versie aanschaffen. Btw: Slimm, heb je nog meer cars, of heb je misschien en filmpje ? Reageren
Slimm Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb nog een auto, maar die heb ik gewonnen en is spuuglelijk! Dit filmpje wil ik met jullie delen, ik heb hem net gemaakt! Ik weet niet zeker of de upload het goed doet, dus hier voor de liefhebbers een Rapidshare link! http://rapidshare.de/files/8011977/Film_0001.WMV.html Het kan kloppen dat hij een beetje stottert, door Fraps versloomd het spel een beetje. Veel plezier! Film_0001.WMV Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Vet filmpje Slimm, alleen die slowmation is een beetje slecht getimed. Lekker muziekje enzo, lijkt me wel lache. Ik ga het wel eens bij jou spelen. :-) Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Erg vet filmpje slimm. Leuk ook die slomotion wist ik helemaal nog niet :$ GizmO Reageren
bjorn13 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Nice filmpje!! donderdag of zaterdag ga ik hem hebben!! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 EINDELIJK heb ik hem! Need for speed most wanted... zo cool maar ben nog niet ver... lijkt me logisch wel amerikaanse versie. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Yeah!!! Ik heb hem net vers uit de winkel gehaald!!! Ik was gewoon " " toen ik hem zach staan!! Reageren
RTS Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Heb hem donderdag of vrijdag in huis. Krijg hem bij Automaxx abonnement voor €5 euro bijbetaling, betaal ik €44 + abo Reageren
bjorntju Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 leuk! maar kan je ook nog vrij rond rijden door de stad> zo niet hoe dan wel? Reageren
Slimm Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 leuk!maar kan je ook nog vrij rond rijden door de stad> zo niet hoe dan wel? Ja, je kan free roaming door een stad rijden, die steeds groter wordt door middel van Unlocken! Kijk wel uit voor politie, en races zijn verspreid door de stad Reageren
bjorntju Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 ok heeeeeeeel erg bedankt! :D maar ik heb hier iets leuks een progammatje met 4 savedgames en 4 trainers (als je hem instaleert gewoon op je bureu blad instaleren!) http://rapidshare.de/files/8049069/nfs_mw_stuff.exe.html ik zla wel een keer een video maken als ik hem heb ik krijg hem van die goede oude sint Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 @ Jorge, die heb je van Isabel he, #12 Klopt, ik had hem gewonnen van zo iemand van de blacklist en nog niet aangepast. Ik kom nu by the way niet verder omdat mijn beste auto een Audi A4 is en daar kan je niet echt mee winnen. En geld heb ik ook niet meer . Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 @ Jorge, die heb je van Isabel he, #12 Dit is mijn wagen: Mooie car Slimm ik heb nog niet maar ik denk dat ik hem niet ga kopen. Groeten Gtaboy107. Reageren
bjorntju Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 @ Jorge, die heb je van Isabel he, #12 Klopt, ik had hem gewonnen van zo iemand van de blacklist en nog niet aangepast. Ik kom nu by the way niet verder omdat mijn beste auto een Audi A4 is en daar kan je niet echt mee winnen. En geld heb ik ook niet meer . http://rapidshare.de/files/8049069/nfs_mw_stuff.exe.html download ff daar zit en geld trainer bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.