Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de game eindelijk.

Maar als ik hem start dan zie ik het laadscherm en dan zegt hij dat er een fout is.

Ik heb hem al opnieuw geinstaleerd maar weer het zelfde probleem.

Heeft iemand anders dit ook?

GizmO :bier:

Te traage PC? :?

Nee ik heb geen trage PC.

BF2 kan ik er op spelen zonder lag op de hoogste qualiteit.

GizmO :bier:

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een patch die je game omzet naar Nederlands echt vet relax ik hem hem zelf ook :Y

Download link (RapidShare)

EDIT:

Ik vind het wel jammer dat ie bij de meeste (zoals bij mij) niet op een hoge rezolutie draait)

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Dan moet je maar een ps2 kopen en daar NFS op aanschaffen.

of de Xbox 360 bestellen en daar nfs most wanted op kopen.

@Niels ik denk dat je er niks aan kunt veranderen, want je hebt wel een heel sterke pc nodig om dit spel te spelen.

@Morpheus 83: 64MB shared geheugen dat ik heb noem je 'heel sterk'? :clown:

@Nielz: probeer je driver's te updaten :)

Bewerkt: door kraay
Geplaatst:

loopt hij dan helemaal super

Zeker wel met alles op het laagst ingesteld.

Ik weet niet precies wat wij voor geheugen hebben, maar hier staat alles op high en loopt nog steeds uitstekend

Geplaatst:

Ik zit te twijfelen om het te kopen want ik heb begrepen dat hij ook voor de PC is maar dan had ik een vraag is hij echt zo leuk zodat je niet na een paar weken er al weer van in slaap valt?

Ikkes

Geplaatst:

Ik ben al weer verder op weg om op de nummer 1 in de blacklist te worden, ik heb vandaag de nummer 8 uit de blacklist verslagen helaas heb ik die Ford Mustang niet gekregen daar baal ik wel van, maar goed ik heb nog een hele berg geld. in ieder geval 1 voordeel :Y

Geplaatst:

Haha, er was daarnet telefoon voor me vader. Dus ik breng die telefoon naar hem toe, was hij op dat moment bezig met het inpakken van Need for Speed: Most Wanted.

Dus dit spel heb ik ook na maandag :D .

Geplaatst:
Haha, er was daarnet telefoon voor me vader. Dus ik breng die telefoon naar hem toe, was hij op dat moment bezig met het inpakken van Need for Speed: Most Wanted.

Dus dit spel heb ik ook na maandag :D .

Haha....

Das best lullig! :bonk:

Geplaatst:

Ik krijg het waarschijnlijk ook Maandag, maar het is dan of op de PS2 of op de DS :puh: . Zelf lijkt het me wel een erg gaaf spel aan de screens en reacties te zien :) .

Geplaatst:

Ik zou het vandaag ook krijgen, en jonge bij mij uit de klas is echt een computer-freak. Hij heeft altijd de nieuwste spellen hij zou hem op DVD zetten gister maar hij heeft de DVD zonder inhoud meegenomen best dom eigenlijk.

Njah, maandag maar weer die DVD bij hem inleveren. Eigenlijk was ik best teleurgesteld dat hij het niet doet.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
Ik zou het vandaag ook krijgen, en jonge bij mij uit de klas is echt een computer-freak. Hij heeft altijd de nieuwste spellen hij zou hem op DVD zetten gister maar hij heeft de DVD zonder inhoud meegenomen best dom eigenlijk.

Njah, maandag maar weer die DVD bij hem inleveren. Eigenlijk was ik best teleurgesteld dat hij het niet doet.

Ruurd31.. :'D

Krijg hem maandag binnen, omg kan echt niet wachten.... :engel::engel:

ik heb ook eindelijk nfsmw black edition al een week ofzow maar ik kon toen nog niet posten hij is egt de shit maar best wel dom dat je de camaro niet ka ntunen

ik heb iets van 50 procent in career met me gallardo

Bewerkt: door dudedude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...