Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

ja, kijk in options, bla bla bla, en stel dat ERGENS in op metric, dan krijg je km/h

Ik zat thuis mijzelf te vervelen(Was vergeten een bestandje van GTA te backupen en moest opnieuw istaleren)en wou NFS MW doen. Stop ik de cd erin en moet ik wel 3x proberen voordat NFS MW opstarte. Dus wie weet wat het probleem is(of de oplossing) en volgens mij ligt het aan de cd.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
ja, kijk in options, bla bla bla, en stel dat ERGENS in op metric, dan krijg je km/h

Ik zat thuis mijzelf te vervelen(Was vergeten een bestandje van GTA te backupen en moest opnieuw istaleren)en wou NFS MW doen. Stop ik de cd erin en moet ik wel 3x proberen voordat NFS MW opstarte. Dus wie weet wat het probleem is(of de oplossing) en volgens mij ligt het aan de cd.

Ik heb het opgelost.

Geplaatst:
Weet iemand wanneer de black edition uit komt?

Want het is echt een heel vet spel.

NFS Most Wanted Black Edition is al uit hoor, want ik heb die al op de ps2. Alleen ik weet niet of hij op alle consoles te krijgen is :N

Geplaatst:
Ik zit te twijfelen om het te kopen want ik heb begrepen dat hij ook voor de PC is maar dan had ik een vraag is hij echt zo leuk zodat je niet na een paar weken er al weer van in slaap valt?

Ikkes

En wat is er zo leuk aan.

Ikkes

(sorry voor herhaling maar niemand reageerde)

Geplaatst:

NFSMW is echt vet man.

:D ik ben nu bij izzy.

En ik ga haar de baan af racen.

Vic was echt irritant bij mij. :N

Maarja ... bij die dingen die je kan kiezen nadat je iemand gebeat heb ... zit daar een een muntje of ding tussen waardoor je de bak van die ander krijgt?

GizmO :bier:

Geplaatst:

Ik zit te twijfelen om het te kopen want ik heb begrepen dat hij ook voor de PC is maar dan had ik een vraag is hij echt zo leuk zodat je niet na een paar weken er al weer van in slaap valt?

Ikkes

En wat is er zo leuk aan.

Ikkes

(sorry voor herhaling maar niemand reageerde)

Je kan veel slopen dat kon bij nfsu2 niet daarom kocht ik hem niet zodra ik geld heb ga ik hem halen. :sst:

Geplaatst:

Als ik eerlijk mag zijn ben ik het al beu gespeelt. Het is altijd het zelfde verhaal dan hem afspeelt. Racen auto's tunen. Word wel beu als je zo al alle Need for speeds hebt uitgespeeld. :N

Geplaatst:
Als ik eerlijk mag zijn ben ik het al beu gespeelt. Het is altijd het zelfde verhaal dan hem afspeelt. Racen auto's tunen. Word wel beu als je zo al alle Need for speeds hebt uitgespeeld. :N

Ik nog lang niet man!! :cya:

Vet.. de volgende is er 1e me een gallardo of een muclieglo of zo iets.. :clown:

Geplaatst:

ik heb vandaag de nummer 7 uit de blacklist verslagen en heb nu haar Mercedes. Alleen ik begin het nu wel iets moeilijker te krijgen om al die races in een keer te winnen. Nou eigenlijk is dat wel goed anders had ik hem zo uitgespeeld en nou kan ik lekker geirriteerd raken, omdat het weer net niet lukt :bonk: . Maar goed i'm still trying and not going to stop :Y

Geplaatst:

Ik heb zojuist uitgevonden dat ik Vic's Toyota supra heb. :?

Raar maar wel relaxt.

Die bak is snell :|

Vanavond weer ff Izzy beaten.

Peace

Geplaatst:
Is er geen Drift meer?:( in Most Wanted?

volgens mij wel

tis wel een vet spel waneer je net cariere gaat doen krijg je al ruzie met Razor en hij heeft een hele vette bak moet hem alleen nog ff verslaan khoop dat ie niet moeilijk is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...