Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld.

Even rond gereden en nummer 15 van de blacklist verslagen. Ik vind het wel een leuk spel, autotje tunen enzo.

Dat je je moet laten achtervolgen door de politie en dat je die watertorens en bezinestations kan plat rijden is ook leuk. (ik weet alleen niet meer hoe je die missie's noemt.)

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik ben nu bij balden ofzoiets (blacklist 10) hij heeft wel een mooie porsche moet alleen helaas nog wedstrijden spelen, milstones completen en bounty completen

Even rond gereden en nummer 15 van de blacklist verslagen. Ik vind het wel een leuk spel, autotje tunen enzo.

Dat je je moet laten achtervolgen door de politie en dat je die watertorens en bezinestations kan plat rijden is ook leuk. (ik weet alleen niet meer hoe je die missie's noemt.)

jij hebt het zeker over millstones het afschudden v/d politie srry voor dubbelpost

Geplaatst:
ik ben nu bij balden ofzoiets (blacklist 10) hij heeft wel een mooie porsche moet alleen helaas nog wedstrijden spelen, milstones completen en bounty completen

jij hebt het zeker over millstones het afschudden v/d politie srry voor dubbelpost

Ik bedoelde de bounty's. Maar die millstones vind ik ook wel leuk.

Geplaatst:

Ik heb het zelf ook, maar die doet het niet.

Ik heb hem gister bij een vriend gedaan, ik heb auto's getuned en veel meer. Echt een prachtspel, mijn complimenten voor de maker EA!

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:
ik ben nu bij balden ofzoiets (blacklist 10)

Je bedoeld vast Baron zon rijke stinkerd jah die ken ik bij hem moet je de eerste drag gaan doen ik had het geluk dat hij zig totaal los reed dus kon ik hem rustig uitrijden :puh:

ik ben nu intussen bij (kami)Kaze (Blacklist 7)

ik nu wel ontiegdelijk veel bounty nodig zeg nie normaal meer :puh:

Geplaatst:

ik ben nu bij die mevrouw (Nr8.)

Van 790 bouty aat 1,100 ofzo :?

Echt zoveel.

En ik heb al 2 races geen Pink slip meer gehad :'(

Geplaatst:

Stop als ze je kwijtraken, als ze de andere kant opgaan moet je hun achterna gaan ;) Dit doe ik ook steeds. En rij vooral niet door die afschud-dingen(ben de naam even kwijt :bonk: ) met maar 1 achtervolger.

Geplaatst:

Klopt het dat als je heel hard tegen die vrachtwagen met die boomstammen aanrijd, dat die boomstammen dan van die auto af vallen en over de weg heen rollen?

Ik heb het ergens gehoord, maar het lukt me niet. :N (ik schiet elke keer onder de vrachtwagen door.) Je moet hem dan op zijn wielen raken ofzo, maar dat gaat steeds mis. :D

Geplaatst:

ja dat klopt je moet gewoon tegen die vrachtwagen met die boomstammen botsen, ik heb ook gehoord dat je daarmee polietieauto's kan afschudden maar dat is mij nog niet gelukt

Geplaatst:
ik ben nu bij die mevrouw (Nr8.)

Van 790 bouty aat 1,100 ofzo :?

Echt zoveel.

noem je dat veel bounty? ik heb iets van 9miljoen bounty

Geplaatst:
Klopt het dat als je heel hard tegen die vrachtwagen met die boomstammen aanrijd, dat die boomstammen dan van die auto af vallen en over de weg heen rollen?

Ik heb het ergens gehoord, maar het lukt me niet. :N (ik schiet elke keer onder de vrachtwagen door.) Je moet hem dan op zijn wielen raken ofzo, maar dat gaat steeds mis. :D

inderdaad kun je daarmee de politie afchudden als ze er af rollen maar ik moet de vrachtwagens meestal 2 keer raken op de achterkant wil mij dat lukken.

dit kan trouwens ook bij de vrachtwagen met autos dan vallen zijn auto's eraf

ja daar ben ik nu ook bij JEWEL het is moeilijk om die millstones te completen ik ontsnap steeds

jah maar als je gewoon de makkelijkste haalt en dat al die flitspaal dingen die jij dan nog moet doen dan gaat het al een stuk makkelijker

en bij jewels zit nog een moeilijker stuk meer maar dat wil je waarschijnlijk nog niet weten omdat je dei drag nog niet hebt gedaan ;)

Geplaatst:

inderdaad kun je daarmee de politie afchudden als ze er af rollen maar ik moet de vrachtwagens meestal 2 keer raken op de achterkant wil mij dat lukken.

dit kan trouwens ook bij de vrachtwagen met autos dan vallen zijn auto's eraf

ja daar ben ik nu ook bij JEWEL het is moeilijk om die millstones te completen ik ontsnap steeds

jah maar als je gewoon de makkelijkste haalt en dat al die flitspaal dingen die jij dan nog moet doen dan gaat het al een stuk makkelijker

en bij jewels zit nog een moeilijker stuk meer maar dat wil je waarschijnlijk nog niet weten omdat je dei drag nog niet hebt gedaan ;)

dus zij heeft ook drag races damn dat haat ik ik had al zo veel moeite met baron krijg ik nog zo'n wedstrijd tegen jewel :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...