-Richard- Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld. Even rond gereden en nummer 15 van de blacklist verslagen. Ik vind het wel een leuk spel, autotje tunen enzo. Dat je je moet laten achtervolgen door de politie en dat je die watertorens en bezinestations kan plat rijden is ook leuk. (ik weet alleen niet meer hoe je die missie's noemt.) Reageren
cj_sucks Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 ik ben nu bij balden ofzoiets (blacklist 10) hij heeft wel een mooie porsche moet alleen helaas nog wedstrijden spelen, milstones completen en bounty completen Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld.Even rond gereden en nummer 15 van de blacklist verslagen. Ik vind het wel een leuk spel, autotje tunen enzo. Dat je je moet laten achtervolgen door de politie en dat je die watertorens en bezinestations kan plat rijden is ook leuk. (ik weet alleen niet meer hoe je die missie's noemt.) jij hebt het zeker over millstones het afschudden v/d politie srry voor dubbelpost Reageren
-Richard- Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 ik ben nu bij balden ofzoiets (blacklist 10) hij heeft wel een mooie porsche moet alleen helaas nog wedstrijden spelen, milstones completen en bounty completen Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld. Even rond gereden en nummer 15 van de blacklist verslagen. Ik vind het wel een leuk spel, autotje tunen enzo. Dat je je moet laten achtervolgen door de politie en dat je die watertorens en bezinestations kan plat rijden is ook leuk. (ik weet alleen niet meer hoe je die missie's noemt.) jij hebt het zeker over millstones het afschudden v/d politie srry voor dubbelpost Ik bedoelde de bounty's. Maar die millstones vind ik ook wel leuk. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik heb het zelf ook, maar die doet het niet. Ik heb hem gister bij een vriend gedaan, ik heb auto's getuned en veel meer. Echt een prachtspel, mijn complimenten voor de maker EA! Ruurd31.. Reageren
Mathiz Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 ik ben nu bij balden ofzoiets (blacklist 10) Je bedoeld vast Baron zon rijke stinkerd jah die ken ik bij hem moet je de eerste drag gaan doen ik had het geluk dat hij zig totaal los reed dus kon ik hem rustig uitrijden ik ben nu intussen bij (kami)Kaze (Blacklist 7) ik nu wel ontiegdelijk veel bounty nodig zeg nie normaal meer Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 ik ben nu bij die mevrouw (Nr8.) Van 790 bouty aat 1,100 ofzo Echt zoveel. En ik heb al 2 races geen Pink slip meer gehad :'( Reageren
cj_sucks Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 ^ ja daar ben ik nu ook bij JEWEL het is moeilijk om die millstones te completen ik ontsnap steeds Reageren
ikt Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Stop als ze je kwijtraken, als ze de andere kant opgaan moet je hun achterna gaan Dit doe ik ook steeds. En rij vooral niet door die afschud-dingen(ben de naam even kwijt ) met maar 1 achtervolger. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 je bedoelt die benzinestations en die watertorens ofzo Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Klopt het dat als je heel hard tegen die vrachtwagen met die boomstammen aanrijd, dat die boomstammen dan van die auto af vallen en over de weg heen rollen? Ik heb het ergens gehoord, maar het lukt me niet. (ik schiet elke keer onder de vrachtwagen door.) Je moet hem dan op zijn wielen raken ofzo, maar dat gaat steeds mis. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 ja dat klopt je moet gewoon tegen die vrachtwagen met die boomstammen botsen, ik heb ook gehoord dat je daarmee polietieauto's kan afschudden maar dat is mij nog niet gelukt Reageren
dudedude Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 ik ben nu bij die mevrouw (Nr8.)Van 790 bouty aat 1,100 ofzo Echt zoveel. noem je dat veel bounty? ik heb iets van 9miljoen bounty Reageren
cj_sucks Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 ^ zo zo das veel jij moet al zeker bij de eindbaas zijn Reageren
Mathiz Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Klopt het dat als je heel hard tegen die vrachtwagen met die boomstammen aanrijd, dat die boomstammen dan van die auto af vallen en over de weg heen rollen? Ik heb het ergens gehoord, maar het lukt me niet. (ik schiet elke keer onder de vrachtwagen door.) Je moet hem dan op zijn wielen raken ofzo, maar dat gaat steeds mis. inderdaad kun je daarmee de politie afchudden als ze er af rollen maar ik moet de vrachtwagens meestal 2 keer raken op de achterkant wil mij dat lukken. dit kan trouwens ook bij de vrachtwagen met autos dan vallen zijn auto's eraf ja daar ben ik nu ook bij JEWEL het is moeilijk om die millstones te completen ik ontsnap steeds jah maar als je gewoon de makkelijkste haalt en dat al die flitspaal dingen die jij dan nog moet doen dan gaat het al een stuk makkelijker en bij jewels zit nog een moeilijker stuk meer maar dat wil je waarschijnlijk nog niet weten omdat je dei drag nog niet hebt gedaan Reageren
cj_sucks Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Klopt het dat als je heel hard tegen die vrachtwagen met die boomstammen aanrijd, dat die boomstammen dan van die auto af vallen en over de weg heen rollen? Ik heb het ergens gehoord, maar het lukt me niet. (ik schiet elke keer onder de vrachtwagen door.) Je moet hem dan op zijn wielen raken ofzo, maar dat gaat steeds mis. inderdaad kun je daarmee de politie afchudden als ze er af rollen maar ik moet de vrachtwagens meestal 2 keer raken op de achterkant wil mij dat lukken. dit kan trouwens ook bij de vrachtwagen met autos dan vallen zijn auto's eraf ja daar ben ik nu ook bij JEWEL het is moeilijk om die millstones te completen ik ontsnap steeds jah maar als je gewoon de makkelijkste haalt en dat al die flitspaal dingen die jij dan nog moet doen dan gaat het al een stuk makkelijker en bij jewels zit nog een moeilijker stuk meer maar dat wil je waarschijnlijk nog niet weten omdat je dei drag nog niet hebt gedaan dus zij heeft ook drag races damn dat haat ik ik had al zo veel moeite met baron krijg ik nog zo'n wedstrijd tegen jewel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.