Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

ja maar kijk het moeilijke van deze drag is dat er ergens hier halverwege (eigenlijk net voor de finish) een busje midden over de weg staat en ik heb gehoord dat je bij blacklist 7 of 6 ook een drag zit maar dan met een vrachtwagen midden over de weg :cab:

en dat je dan onder die vrachtwagen door moet en ook nog er onder sturn e.d. maarja daar ben ik nog niet dus ik zal dat wel zien :*D

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je gewoon met Slow-Motion eromheen moet proberen te komen..

Maar Razor is echt verdomd irritant, vooral die Drag-race...

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

hallo,ik heb need for speed 1,2 en 3(most wanted) maar kan je bij need for speed most wanted ook vrij racen?

zo ja:waar dan?

zo nee: ok,maar wil je dat dan ook even melden?

Klopt het dat als je heel hard tegen die vrachtwagen met die boomstammen aanrijd, dat die boomstammen dan van die auto af vallen en over de weg heen rollen?

Ik heb het ergens gehoord, maar het lukt me niet. :N (ik schiet elke keer onder de vrachtwagen door.) Je moet hem dan op zijn wielen raken ofzo, maar dat gaat steeds mis. :D

inderdaad kun je daarmee de politie afchudden als ze er af rollen maar ik moet de vrachtwagens meestal 2 keer raken op de achterkant wil mij dat lukken.

dit kan trouwens ook bij de vrachtwagen met autos dan vallen zijn auto's eraf

Ja, het is nou gelukt, alleen kreeg ik die lading boomstammen op mijn eigen auto. :D

Een beetje politie auto's vernielt enzo, en ik had iets van 61.000 in een bounty dus dat schoot lekker op. (ik ben nog maar bij nummer 12 :$ )

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:
hallo,ik heb need for speed 1,2 en 3(most wanted) maar kan je bij need for speed most wanted ook vrij racen?

zo ja:waar dan?

zo nee: ok,maar wil je dat dan ook even melden?

ja dat kan in free roaming race :*D

kun je die busje ook gewoon ontwijken net zoals je dat kon doen bij baron met die vrachtwagen

nee want dan moet je op de stoep gaan rijden en om een een of anderre reden kan jij dat niet en JEWELS kan dat wel.

maar als je bij dat busje bent moet je wat afremmen tot het busje aan jou weghelft (gebruik de rechter) voorbij is.

Ja, het is nou gelukt, alleen kreeg ik die lading boomstammen op mijn eigen auto. :D

Een beetje politie auto's vernielt enzo, en ik had iets van 61.000 in een bounty dus dat schoot lekker op. (ik ben nog maar bij nummer 12 :$ )

dat gebeurt mij nou ook elke keer :bonk:

volgens mij vallen die boomstammen altijd naar recht6s dus moet je hem denk ik links rammen of als je hem rechts ramd dat je dan gouw onder de vrachtwagen door schiet maar dat wete ik niet precies :Y

ennuh... ik had laatst een achtervolging overleeft waarbij ik in een keer 1.300.000 bounty omhoog was gegaan die duurde echt lang daar deed ik volgens mij een half uur over :cab::bonk::bier:

ik ben nu trouwens bij blacklist 4 als iemand dat interreseerd. :puh:

ff een tip probeer die auto van ming (blacklist 6 ) te krijgen want die heeft bij een aantal prestatie onderdelen al ultimet zelf bij onderdelen die je pas vrijspeeld na blaclist nmmer 3 ( Ronnie )

Bewerkt: door Mathiz
Geplaatst:

kun je die busje ook gewoon ontwijken net zoals je dat kon doen bij baron met die vrachtwagen

nee want dan moet je op de stoep gaan rijden en om een een of anderre reden kan jij dat niet en JEWELS kan dat wel.

maar als je bij dat busje bent moet je wat afremmen tot het busje aan jou weghelft (gebruik de rechter) voorbij is.

dat gebeurt mij nou ook elke keer :bonk:

volgens mij vallen die boomstammen altijd naar recht6s dus moet je hem denk ik links rammen of als je hem rechts ramd dat je dan gouw onder de vrachtwagen door schiet maar dat wete ik niet precies :Y

ennuh... ik had laatst een achtervolging overleeft waarbij ik in een keer 1.300.000 bounty omhoog was gegaan die duurde echt lang daar deed ik volgens mij een half uur over :cab::bonk::bier:

ik ben nu trouwens bij blacklist 4 als iemand dat interreseerd. :puh:

ff een tip probeer die auto van ming (blacklist 6 ) te krijgen want die heeft bij een aantal prestatie onderdelen al ultimet zelf bij onderdelen die je pas vrijspeeld na blaclist nmmer 3 ( Ronnie )

wat voor een auto heeft hij/zij

Geplaatst:

Hij heeft een Lamborghini Gallardo

ff een tipje he :) : je hoeft het bericht boven je niet te quoten dat hoeft aleen als hij een aantal posts terug staat ;)

Geplaatst:

ik von hem wel meevallen hoor :puh:

ik had ook maar een Mazda RX-8 :schater:

ik weet niet of het jou is opgevallen maar de meeste blacklist racers maken onderweg veel fouten :*D

Geplaatst:

maar tis wel vreemd dat ik met een porsche alleen de 190 haal terwijl veel mensen zeggen dat ze vaak de 300 halen kheb zelfs iemand gehoord dat ie 429 km per uur had gehaald

Ik ben bezig met het halen van de milestones om de nummer 2 uit de blacklist uit te dagen alleen ik heb er erg veel moeite mee, ik kan die lui maar niet afschudden. Want ik krijg van die corvettes achter me aan en die zijn echt vet irritant. :N . Maar ik blijf het proberen :Y

Dt komt omdat die het op kmh hebben staan en jij hebt het waarschijnlijk op mph staan

Kmh kilometers per uur

Mph Miles per houre, mijlen per uur

Bewerkt: door Morpheus 83

429 km lijkt me sterk want ik haal met mijn lmbo ( ja die van ming :puh: ) maar 300 als het goed gaat (meestal opnde snelweg) dus dat kan ik me niet voorstellen.

wat voor porsche heb jij dan ???

en heb je hem al zel opgevoerd of dat ook nog niet ???

die corvettes heb ik nog niet achter mke aan gehad (dat komt waarschijnlijk nog wel :puh: )

Bewerkt: door Mathiz

tis makkelijk je moet alleen ervoor zorgen dat je niet teveel botst rem afentoe en schud ze gewoon af

429 km lijkt me sterk want ik haal met mijn lmbo ( ja die van ming :puh: ) maar 300 als het goed gaat (meestal opnde snelweg) dus dat kan ik me niet voorstellen.

wat voor porsche heb jij dan ???

en heb je hem al zel opgevoerd of dat ook nog niet ???

die corvettes heb ik nog niet achter mke aan gehad (dat komt waarschijnlijk nog wel :puh: )

tis wel waar diegene had bewijs als je wilt kan ik je wel die need 4 speed most wanted forum pmen

ps. ik hewb een porsche cayman je weet die van baron

Bewerkt: door cj_sucks

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...