Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt me sterk dat je 429 kmh kan rijden.

Maar ik heb nog steeds die milestones niet gehaald.

Ik ga het zo weer proberen.

Ik haal steeds die milestones wel, maar dan moet ik de politie afschudden en daar gaat het fout :ch:

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Het lijkt me sterk dat je 429 kmh kan rijden.

Ik haal steeds die milestones wel, maar dan moet ik de politie afschudden en daar gaat het fout :ch:

tis wel waar diegene had een screenshot

Geplaatst:
[..]

ik kan die millstones van JV ( blaclist 4 ) al moeilijk halen :S laatstaan die van nummer 2 :puh:

ik heb ook moeite met de politie afschudden en ik heb nog niet eens die corvettes achter me aangehad maar ik blijf proberen want dan komt dat vanzelf wel goed :bonk:

Geplaatst:

[..]

ik kan die millstones van JV ( blaclist 4 ) al moeilijk halen :S laatstaan die van nummer 2 :puh:

ik heb ook moeite met de politie afschudden en ik heb nog niet eens die corvettes achter me aangehad maar ik blijf proberen want dan komt dat vanzelf wel goed :bonk:

ja millstones zijn idd (...) ik moer er nog maar 1 doen voordat ik kaze kanuitdagen maat tis moeilijk

Geplaatst:

jha jha mensen heb net ff gespeeld en heb de milstons of noe die dingen ook heten gehaald voor JV :*D

en nog steeds geen corvettes (ik weet niet hoe ik het doe maar ik doe dara blijkbaar te kort over :puh: )

nu de races nog :puh: ik hoef er noig maar 6

ze lukte eerst niet zo goed maar nu ik aan men gallardo ben gewent gaat hetwaarschijnlijk een stuk makkelijker :)

Geplaatst:

ik heb eindelijk de nummer 2 uit de blacklist verslagen, helaas niet zijn mclaren mercedes gewonnen :N

Maar nu op naar Razor en mijn BMW, ik denk dat dit nog wel eens lastig kan worden

Geplaatst:

Gefeliciteerd Morpheus 83 :klap::klap:

ik heb laatst met die corvettes zitten spelen :puh::bonk: en eigenlijk vin ik ze tot nu toe nog wel meevallen maar dat kan ook aan mij liggen de grote groepen die ben je zo kwijt op de snel;wegen in rockport :puh:

en ze zijn me een paar keer verloren (maar vonden mij ook weer

en die heli is vet als die ook mee gaat beuken :schater:

whahahah

Geplaatst:
Gefeliciteerd Morpheus 83 :klap::klap:

ik heb laatst met die corvettes zitten spelen :puh::bonk: en eigenlijk vin ik ze tot nu toe nog wel meevallen maar dat kan ook aan mij liggen de grote groepen die ben je zo kwijt op de snel;wegen in rockport :puh:

en ze zijn me een paar keer verloren (maar vonden mij ook weer

en die heli is vet als die ook mee gaat beuken :schater:

whahahah

kan dat? ik heb ze alleen maar zien vliegen in de luck kheb nog nooit gezien dat ze mij gingen beuken

Geplaatst:

ja ze gaan je ook beuken maar aleen bij heat 5 als ze de ruimte hebben om dat te doen

want als je bijvoorbeeld van plan bent om onder de vuurtoren door te rijden of een tunnel in zal hij het niet doen :puh:

is opzich wel lol :bonk:

Geplaatst:

Ja en eindelijk is het dan zover, ik heb Need for Speed Most Wanted uitgespeeld, mijn BMW is weer terug.

Ik vertel niks over wat je moet doen of hoe het verhaal afloopt, daar komen jullie lekker zelf maar achter, maar het laatste stuk was wel erg moeilijk dat verklap ik wel alvast. :erm::erm:

Geplaatst:

eindelijk kheb kaze verslagen voordat ik het tegen haar mocht opnemen moest ik nog 1 millstone complete (50.000 cost to state) en na een achtervolging (heat 4) in m'n (nog) niet getunde lotus elise is het me gelukt

en toen mocht ik het tegen haar opnemen heb vervolgens haar mercedes gewonnen en bij de car shop heb ik ook nog een astom martin d89 ofzo gekocht nu tegen Hector Domingo (Ming) :bier:

Geplaatst:

Ik kan nu eindelijk JV uitdagen maar dat zal denk ik nog wel een tijdje zo nlijven want we gaan op vakantie maarja ik versla hem nog wel een keer

:Y

Geplaatst:

Wat is het verschil tussen de gewone Need For Speed Most Wanted en de Black Edition ?

Alvast Bedankt!

The Mafia

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...