The Mafia Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Bedankt!,Maar is hij ook duurder zo ja wat is de prijs ? The Mafia Reageren
bjorn13 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Bedankt!,Maar is hij ook duurder zo ja wat is de prijs ?The Mafia Ik dacht rond de 59€ Zou nu ok gezakt kunnen zijn.. Reageren
need my speed Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Ik heb NFS MW gekregen van de kerstman! Nu heb ik Sonny en Taz verslagen (Taz's auto heb ik gewonnen, Sonny'sauto niet), hier een plaatje van m'n bak, een Eclipse: En een Coboltus: Nu heb ik Vic, Izzy, en Big Lou ook verslagen! Alleen Big Lou's auto daarvan niet gewonnen...En ik heb de Blackedition, maar hoe krijg je die nederlands, wat alles wat op het internet staat helpt niet? Bewerkt: 25 december 2005 door need my speed Reageren
Velaro Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Standaard kun je het toch niet in het Nederlands zetten...Of wel Anders moet je eens zoeken naar een mod die het vertaalt Reageren
need my speed Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Oh...En hoe kan ik nou schakelen enzo om een drag race te winnen (ik moet tegen de Baron racen en die heeft een Sprint en een Drag race). Laat maar, ik heb Baron verslagen...Nu moet ik alleen nog 100.000 Bounty's om Earl te verslaan, ook een leuk werkje. Baron z'n auto heb ik niet gewonnen. M'n gewonnen Mazda RX (van Izzy geloof ik) heb ik nu helemaal getunede, en daar race ik nu mee. Op die Mazda staat Heat Level 3, en op m'n Coboltus 2... Nu ga ik Earl verslaan! En nu heb ik hem verslagen! Maar niet z'n wagen gewonnen... Bewerkt: 26 december 2005 door need my speed Reageren
cj_sucks Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Oh...En hoe kan ik nou schakelen enzo om een drag race te winnen (ik moet tegen de Baron racen en die heeft een Sprint en een Drag race). Laat maar, ik heb Baron verslagen...Nu moet ik alleen nog 100.000 Bounty's om Earl te verslaan, ook een leuk werkje. Baron z'n auto heb ik niet gewonnen. M'n gewonnen Mazda RX (van Izzy geloof ik) heb ik nu helemaal getunede, en daar race ik nu mee. Op die Mazda staat Heat Level 3, en op m'n Coboltus 2... Nu ga ik Earl verslaan! En nu heb ik hem verslagen! Maar niet z'n wagen gewonnen... wacht maar totdat je verder komt dan worden die milstones heel erg moelijk moet er namelijk nog 3 doen voordat ik ming lan uit dagen maar het is echt moei;lijk Reageren
Svenie Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ik heb nfs mw net 2 dagen geleden uitgespeeld en razor is echt een makkie maar nadat je hem hebt verslagen dan begint de fun Reageren
need my speed Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ik heb net Jewel's wagen gewonnen, maar ik rij nog in m'n Mazda. Bij Quickrace kan je op een gegeven moment kiezen uit auto's. Dan moet je links boven dat ding op Bonus Cars zetten, en daar staan al je bonus auto's, ook degende die je kan winnen door 100% halen, door de Blacklist Members te verslaan, door de Challenges te voltooien enz. Kamikaze is kut, met z'n 7 races die je moet halen... En wat moet je dan doen als je Razor hebt verslagen? Bewerkt: 26 december 2005 door need my speed Reageren
T@rget Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik sta op blacklist nummer een dan is ie niet zo leuk meer Reageren
Svenie Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik heb net Jewel's wagen gewonnen, maar ik rij nog in m'n Mazda. Bij Quickrace kan je op een gegeven moment kiezen uit auto's. Dan moet je links boven dat ding op Bonus Cars zetten, en daar staan al je bonus auto's, ook degende die je kan winnen door 100% halen, door de Blacklist Members te verslaan, door de Challenges te voltooien enz. Kamikaze is kut, met z'n 7 races die je moet halen... En wat moet je dan doen als je Razor hebt verslagen? gewoon lekker veel cops kwijtraken met heat level 6 das zalig Reageren
need my speed Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Wil je je savegame posten? Is inderdaad zalig, maar ik kan maar tot en met spike strips en helikopters krijgen geloof ik... Ik weet niet welk heat level dat is. Bewerkt: 26 december 2005 door need my speed Reageren
ErnstJ Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Wil je je savegame posten? Is inderdaad zalig, maar ik kan maar tot en met spike strips en helikopters krijgen geloof ik... Ik weet niet welk heat level dat is. Dat is in ieder geval heat level 4 of erna. Ik zit zelf op heat level 5 en een bounty van net geen 19 miljoen Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Wat kost de gewone versie van Need For Speed Most Wanted. Reageren
need my speed Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik heb een tip voor die Pink Slips. Als je naar 2 keer gokken de Pinkslip van degene waar tegen je moest racen niet hebt gewonnen, moet je niet op enter drukken, want dan slaat hij automatisch op. Je moet dan op Crtl, Alt, Delete drukken, en Taak beeindigen kiezen. Nu sluit NFS MW af, en je moet die race tegen de Blacklist Member overnieuw doen, maar je kan dan wel z'n Pinkslip winnen! Herhaal dit gewoon tot je z'n Pinkslip hebt. Maar save wel voordat je tegen de Blacklist Member gaat racen. Ik heb nu alle Pinkslips, en ik moet nu tegen Big Lou (ik ben opnieuw begonnen, want met m'n Mazda kwam ik echt niet voorbij de races die je nodig hebt om Kaze te verslaan). Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Wat kost de gewone versie van Need For Speed Most Wanted. Op welke console? Als je de playstation bedoeld: €54,95 Pc volgens mij: €49,99 De Xbox weet ik niet en voor de Xbox 360: € 59,95 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.