Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

En wat kost de Black Edition op de Playstation 2 ?

Ik had gehoord 59 euro klopt dat ?

Alvast Bedankt!

Niels

Bewerkt: door The Mafia
  • Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb sinds vanmiddag de ''gewone'' versie van Need For Speed Most Wanted en sta op de blacklist op de 14de plaatst :klap:

Sorry als dit hiet mischien niet hoort maar moest het even kwijt :)

Bewerkt: door The Mafia
Geplaatst:
Iemand goede tips om de races te halen die vereist zijn voor je tegen de Baron kan racen? :?

hoe bedoel je tips voor de races ik deed het namelijk zo eerst de races met minimaal kans op politie daarna eerst

circuit dan radar dan sprint en dan tolbout en daarna de races met maximaal kans op politie :Y kweet niet als je veel aan deze hulp hebt maar ik dacht laat ik het maar even zeggen en aja in wat voor wagen rijd ja ?

:?

Geplaatst:

Hier in Belgie. Vind ik geen black editions. In alle speelgoed zaken is het de gewone versie. Vind ik namelijk wel jammer. :-(

Ik heb net iemand genaamd 'Ieeeeeel' (Earl dus) verslagen. :Y Met die sprint was die goddamned catch up duidelijk te merken. :ch:

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

Hier in Belgie. Vind ik geen black editions. In alle speelgoed zaken is het de gewone versie. Vind ik namelijk wel jammer. :-(

Ik heb net iemand genaamd 'Ieeeeeel' (Earl dus) verslagen. :Y Met die sprint was die goddamned catch up duidelijk te merken. :ch:

Ik zeg je die wagen is bom!

Alleen de gallardo is nog H.A.R.D.E.R!

Wacht maar ik ben al een het sparen voor die porsche carera!

Ik heb pas de corvete c6 verslagen, ik heb hem nu! _O_

de volgende is een dodge viper dacht ik..?! dan nog een paar racejes en dan tegen die miet van een razortje :t

Geplaatst:
Ik heb een tip voor die Pink Slips. Als je naar 2 keer gokken de Pinkslip van degene waar tegen je moest racen niet hebt gewonnen, moet je niet op enter drukken, want dan slaat hij automatisch op. Je moet dan op Crtl, Alt, Delete drukken, en Taak beeindigen kiezen. Nu sluit NFS MW af, en je moet die race tegen de Blacklist Member overnieuw doen, maar je kan dan wel z'n Pinkslip winnen! Herhaal dit gewoon tot je z'n Pinkslip hebt. Maar save wel voordat je tegen de Blacklist Member gaat racen. :Y Ik heb nu alle Pinkslips, en ik moet nu tegen Big Lou (ik ben opnieuw begonnen, want met m'n Mazda kwam ik echt niet voorbij de races die je nodig hebt om Kaze te verslaan). :Y

Waarom heb je dan niet een andere auto genomen :? ?

Ik had 1300 ofzo...Daarmee koop je geen auto. :D

Nu heb ik Keesie (Kaze) ook verslagen, maar z'n auto heb ik niet gewonnen. :{ En ik ga die kut races echt niet overnieuw doen dus jammer dan. :Y Maar ik wil nu een 911 Cameras of een DB9 kopen, welke zou ik nemen, of zal ik er geen een nemen? :? Ik rij in dit wagentje:

mazdarx72fg.th.gif

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

Je kan beter je auto gaan tunen in plaats van een nieuwe auto te kopen. Dat helpt veel meer dan een nieuwe auto kopen. Trouwens welke auto had je als aller eerst. Als je die nog hebt moet je die gaan tunen.

Dat had ik ook gedaan met de fiat punto en die heb ik tot het eind toe gebruikt. :Y

Geplaatst:
Ik had 1300 ofzo...Daarmee koop je geen auto. :D

Nu heb ik Keesie (Kaze) ook verslagen, maar z'n auto heb ik niet gewonnen. :{ En ik ga die kut races echt niet overnieuw doen dus jammer dan. :Y Maar ik wil nu een 911 Cameras of een DB9 kopen, welke zou ik nemen, of zal ik er geen een nemen? :? Ik rij in dit wagentje:

mazdarx72fg.th.gif

misschien wist je het nog niet je kan alle makkelijke race events overdoen en daar geld voor krijgen dan verdien je tenminste weer wat

ps. ik zou d e db9 nemen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...