The Mafia Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) En wat kost de Black Edition op de Playstation 2 ? Ik had gehoord 59 euro klopt dat ? Alvast Bedankt! Niels Bewerkt: 27 december 2005 door The Mafia Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ja dat klopt, € 59,95 om precies te zijn Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Ik heb sinds vanmiddag de ''gewone'' versie van Need For Speed Most Wanted en sta op de blacklist op de 14de plaatst Sorry als dit hiet mischien niet hoort maar moest het even kwijt Bewerkt: 27 december 2005 door The Mafia Reageren
need my speed Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Iemand goede tips om de races te halen die vereist zijn voor je tegen de Baron kan racen? Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Kan je ook foto's maken op de Playstation 2 ? Alvast Bedankt! Niels Reageren
Svenie Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Iemand goede tips om de races te halen die vereist zijn voor je tegen de Baron kan racen? hoe bedoel je tips voor de races ik deed het namelijk zo eerst de races met minimaal kans op politie daarna eerst circuit dan radar dan sprint en dan tolbout en daarna de races met maximaal kans op politie kweet niet als je veel aan deze hulp hebt maar ik dacht laat ik het maar even zeggen en aja in wat voor wagen rijd ja ? Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hier in Belgie. Vind ik geen black editions. In alle speelgoed zaken is het de gewone versie. Vind ik namelijk wel jammer. Reageren
need my speed Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Ik heb net iemand genaamd 'Ieeeeeel' (Earl dus) verslagen. Met die sprint was die goddamned catch up duidelijk te merken. Bewerkt: 28 december 2005 door need my speed Reageren
bjorn13 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hier in Belgie. Vind ik geen black editions. In alle speelgoed zaken is het de gewone versie. Vind ik namelijk wel jammer. Ik heb net iemand genaamd 'Ieeeeeel' (Earl dus) verslagen. Met die sprint was die goddamned catch up duidelijk te merken. Ik zeg je die wagen is bom! Alleen de gallardo is nog H.A.R.D.E.R! Wacht maar ik ben al een het sparen voor die porsche carera! Ik heb pas de corvete c6 verslagen, ik heb hem nu! de volgende is een dodge viper dacht ik..?! dan nog een paar racejes en dan tegen die miet van een razortje Reageren
cj_sucks Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb een tip voor die Pink Slips. Als je naar 2 keer gokken de Pinkslip van degene waar tegen je moest racen niet hebt gewonnen, moet je niet op enter drukken, want dan slaat hij automatisch op. Je moet dan op Crtl, Alt, Delete drukken, en Taak beeindigen kiezen. Nu sluit NFS MW af, en je moet die race tegen de Blacklist Member overnieuw doen, maar je kan dan wel z'n Pinkslip winnen! Herhaal dit gewoon tot je z'n Pinkslip hebt. Maar save wel voordat je tegen de Blacklist Member gaat racen. Ik heb nu alle Pinkslips, en ik moet nu tegen Big Lou (ik ben opnieuw begonnen, want met m'n Mazda kwam ik echt niet voorbij de races die je nodig hebt om Kaze te verslaan). Waarom heb je dan niet een andere auto genomen ? Reageren
need my speed Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Ik had 1300 ofzo...Daarmee koop je geen auto. Nu heb ik Keesie (Kaze) ook verslagen, maar z'n auto heb ik niet gewonnen. En ik ga die kut races echt niet overnieuw doen dus jammer dan. Maar ik wil nu een 911 Cameras of een DB9 kopen, welke zou ik nemen, of zal ik er geen een nemen? Ik rij in dit wagentje: Bewerkt: 28 december 2005 door need my speed Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Je kan beter je auto gaan tunen in plaats van een nieuwe auto te kopen. Dat helpt veel meer dan een nieuwe auto kopen. Trouwens welke auto had je als aller eerst. Als je die nog hebt moet je die gaan tunen. Dat had ik ook gedaan met de fiat punto en die heb ik tot het eind toe gebruikt. Reageren
RTS Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb ondertussen een bestandje gedownload waarmee je gewone NFSMW omgezet word in NFSMW Black Edition. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik had 1300 ofzo...Daarmee koop je geen auto. Nu heb ik Keesie (Kaze) ook verslagen, maar z'n auto heb ik niet gewonnen. En ik ga die kut races echt niet overnieuw doen dus jammer dan. Maar ik wil nu een 911 Cameras of een DB9 kopen, welke zou ik nemen, of zal ik er geen een nemen? Ik rij in dit wagentje: misschien wist je het nog niet je kan alle makkelijke race events overdoen en daar geld voor krijgen dan verdien je tenminste weer wat ps. ik zou d e db9 nemen Reageren
need my speed Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb de Cameras even getest (ongetuned) , en dat ding presteerd wel goed, nu ga ik de DB9 testen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.