Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb ff 2 vraagje hoe kun je met je auto het gemakkelijkst 300 km/u rijden je moet 'm tunen maar wat moet ik dan gebruiken en welke auto rijdt met gemnak 300 km/u?

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
hey ik heb ff 2 vraagje hoe kun je met je auto het gemakkelijkst 300 km/u rijden je moet 'm tunen maar wat moet ik dan gebruiken en welke auto rijdt met gemnak 300 km/u?

Ligt eraan hoe ver je bent en welke onderdelen je al kan! :sigaar:

Ik heb een gallardo,alles ultimate! die rijd ook met gemaakt 300 zelfs 330 :engel:

ik zeg je ,runeult clio die gaat ook pas hard man! en een geluid :{ wow zo vet hard!

@ Need my speed, :schater: het is geen cameras! het is CARRERA!

Geplaatst:

Ligt eraan hoe ver je bent en welke onderdelen je al kan! :sigaar:

Ik heb een gallardo,alles ultimate! die rijd ook met gemaakt 300 zelfs 330 :engel:

ik zeg je ,runeult clio die gaat ook pas hard man! en een geluid :{ wow zo vet hard!

@ Need my speed, :schater: het is geen cameras! het is CARRERA!

welke onderdelen gebruik jij en waar is dat bij performance? Ik wil het echt weten want ik moet nog 1 millstone doen voordat ik Ming kan uitdagen je weet wel clocked 255 km/u

ik kan ook die met 180 km/u doen maar dat is een beetje moeilijk met al die bochten!

Geplaatst:
Ik heb ondertussen een bestandje gedownload waarmee je gewone NFSMW omgezet word in NFSMW Black Edition.

Als je dat doet, hoeveel bomus cars krijg je dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wou al zeggen, rare naam. :D

CJ Sucks, daar ben ik ook! Wie wil even die ene Milestone voltooien (het lukt me wel hoor allemaal, maar na 9000 uur toch gepakt worden...En ik had nog wel alle Milestones voltooid toen! :ch: Hier is m'n save, niet cheaten, en gebruik maar die wagen van Taz met dat doodshoofd, of anders die van Vic, of anders mijn geel / groene bak als ik die nog heb. Niet tunen, en van m'n Golf afblijven! :D Dat flits gebeuren bij die Milestones is juist simpel CJ Sucks, zet je save effe online anders. :Y

Savegame

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:
Ik wou al zeggen, rare naam. :D

CJ Sucks, daar ben ik ook! Wie wil even die ene Milestone voltooien (het lukt me wel hoor allemaal, maar na 9000 uur toch gepakt worden...En ik had nog wel alle Milestones voltooid toen! :ch: Hier is m'n save, niet cheaten, en gebruik maar die wagen van Taz met dat doodshoofd, of anders die van Vic, of anders mijn geel / groene bak als ik die nog heb. Niet tunen, en van m'n Golf afblijven! :D Dat flits gebeuren bij die Milestones is juist simpel CJ Sucks, zet je save effe online anders. :Y

Savegame

Heb 'm op de ps2

Geplaatst:
nee, zit ook al in het pakket

Pakket?? :?

Je bedoelt de Carroserie kits bij elke andere Kit zit er een nieuwe uitlaat in ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net Webster verslagen, en Ming z'n bak is goed... :D Daarmee heb ik hem verslagen. :D Nu heb ik ook JV verslagen, en z'n auto gewonnen! :D

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:
Ik heb net Webster verslagen, en Ming z'n bak is goed... :D Daarmee heb ik hem verslagen. :D Nu heb ik ook JV verslagen, en z'n auto gewonnen! :D

zoo das knap je hebt 'm een paar dagen en je bent al verder dan mij maargoed ik had wel beter verwacht van die lambo gallardo ik haal daarmee noggeeneens de 300

Geplaatst:

Ik ben op 12 % Procent in drie dagen dus elke dag ongeveer 4 % en ik sta 13de op de Blacklist en het een Eclipse.

Geplaatst:

nee, zit ook al in het pakket

Pakket?? :?

Je bedoelt de Carroserie kits bij elke andere Kit zit er een nieuwe uitlaat in ;)

je dat bedoelde ik :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...