need my speed Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb net Webster verslagen, en Ming z'n bak is goed... Daarmee heb ik hem verslagen. Nu heb ik ook JV verslagen, en z'n auto gewonnen! zoo das knap je hebt 'm een paar dagen en je bent al verder dan mij maargoed ik had wel beter verwacht van die lambo gallardo ik haal daarmee noggeeneens de 300 Ach, ik zit letterlijk dag en nacht achter de computer (tja, daarom moest ik ook een bril, en wil je weten hoe vaak ik gemiddeld buiten kom in 1 jaar, ongeveer 7 keer, en dan heb ik school niet mee gerekent). Maar die milestones van Ronnie zijn kut...Flitspaaltjes zijn makkelijk, cost to state is redelijk, maar dan moet ik nog iets... Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Need My Speed ik moest ook een bil maar ik heb lenzen. Is nummer 12 op de BlackList moeilijk ? Reageren
need my speed Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Izzy...Nee, als je een goede auto hebt. Probeer haar Mazda RX-8 te winnen! Tip om de Pinkslips te winnen, als bijvoorbeeld Sonny in het rechtse bonus hokje z'n Pinkslip had, heeft Taz hem in de middelste, en Vic hem in de linkse, en dan heeft Izzy hem weer in de rechtse enz. Ik moet nog 1 milestone voor dat ik Ronnie kan uitdagen. Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Izzy...Nee, als je een goede auto hebt Welke auto raad je aan de Clio V6 ? Reageren
need my speed Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb haar er uit geracet met mijn Cobalt SS (die ik van het begin al had), daarna ben ik overgestapt op de Mazda van haar. De wagen van Vic heb ik nooit uitgeprobeerd, maar als je die tunet kan je Izzy denk ik ook wel verslaan mocht je geen Cobalt hebben. Clio V6 heb ik nooit gehad. Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Huh maar al ik van haar win hoe kan ik dan haar auto krijgen of kan dat alleen met de Black Edition ? Reageren
ikt Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Je moet de vraagtekens kiezen en vraag me niet welke Reageren
cj_sucks Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb haar er uit geracet met mijn Cobalt SS (die ik van het begin al had), daarna ben ik overgestapt op de Mazda van haar. De wagen van Vic heb ik nooit uitgeprobeerd, maar als je die tunet kan je Izzy denk ik ook wel verslaan mocht je geen Cobalt hebben. Clio V6 heb ik nooit gehad. Wat is jou topsnelheid? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Deze Need for speed was wel een beetje FLOP underground 2 was meer plezier.. Reageren
need my speed Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Ik heb haar er uit geracet met mijn Cobalt SS (die ik van het begin al had), daarna ben ik overgestapt op de Mazda van haar. De wagen van Vic heb ik nooit uitgeprobeerd, maar als je die tunet kan je Izzy denk ik ook wel verslaan mocht je geen Cobalt hebben. Clio V6 heb ik nooit gehad. Wat is jou topsnelheid? Met m'n huidige auto? Rond de 300. Yo! Nu ben ik bezig Razor te verslaan! Bewerkt: 30 december 2005 door need my speed Reageren
cj_sucks Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 zo te zien zijn ronnie en bull makkelijke tegenstanders enne maffia met elke auto kan je wel izzy verslaan de blacklist racers zijn niet echt zo goed ze maken ook best wel veel fouten zelfs met een fiat punto kna je wel izzy verslaan Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik heb nfs mw Black edition PS2 En ik kan de bonus cars niet vinden Kan iemand mij helpen. Ik heb hem trouwens al wel uitgespeeld Reageren
dudedude Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik heb nfs mw Black edition PS2En ik kan de bonus cars niet vinden Kan iemand mij helpen. Ik heb hem trouwens al wel uitgespeeld wow je hebt hem uitgespeeld en je weet niet eens waar de bonus cars staan? die kan je alleen gebruiken in quick race als je boven of beneden drukt als je een auto kiest Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dank je dat wist ik niet ik ga het zo proberen. Wel stom dat ik die auto's niet kan vinden Reageren
Yohan Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik sta 5e op de blacklist.. Me rides: Viper Chevy Porsche Carrera Ik vind wel dat de game wel onverwacht heel moeilijk word, nu pas zijn die milestones echt moeilijk... Maare verder wel een dope game, helaas geen screens , want ik heb hem voor de Cube... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.