Mathiz Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hey mensen ik heb ff een vraagje ik heb net Ronnie verslagen en toen kreeg ik een sms je van dat ik naar de oude brug moest gaan en dat mijn auto snel genoeg was om er overheen te springen en dat hij op de kaart aangegeven staat maar er staat niks op de kaart en ik kan niks vinde wat op een oude brug lijkt ik heb wel in een filmpje op de site van nfs dat die black edition wagen over een vernielde brug sprong. kan iemand mij helpen graag gedaan alvast Reageren
need my speed Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je bedoelt Razor. Er kwam bij mij (bij de Black Edition) een goud rondje op de kaart. Reageren
Mathiz Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) nee ik had het bij het verslaan van ronnie bij nummer 3 dus al ik moet bull nog verslaan ik snap er niks van zit er een foutje in ofzo ?? ik heb trouwens geen black edition Bewerkt: 8 januari 2006 door Mathiz Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Aan de linkerkant op het kaartje zie je een weg, die zo van het kaartje afloopt. Daar moet je heen. Reageren
Mathiz Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 daar was ik al weze kijken maar die was nog dicht daar stond die graafmaschine nog voor Reageren
need my speed Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ok, als je daar bent moe je he tweggetje dat naar het noorden loopt volgen, en dan kom je vanzelf bij de brug! Reageren
Mathiz Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 nou aangezien ik razor nog moet vrslaan en dat de weg dicht is zal ik wel kijken hoe het wel allemaal loopt maar toch vaag dat ik een berichtje krijg waar ik nog niks aan heb Reageren
Svenie Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik sta 5e op de blacklist.. Me rides: Viper Chevy Porsche Carrera Ik vind wel dat de game wel onverwacht heel moeilijk word, nu pas zijn die milestones echt moeilijk... Maare verder wel een dope game, helaas geen screens , want ik heb hem voor de Cube... ja die milestones zij moeilijk maar daar had ik een tactiek voor alsmaar rondjes rond het honkbalstadion van rockport rijden en als je genoeg milestones en of premie binnen hebt kan je je in die ondergrondse parking verstoppen Reageren
cj_sucks Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik sta 5e op de blacklist.. Me rides: Viper Chevy Porsche Carrera Ik vind wel dat de game wel onverwacht heel moeilijk word, nu pas zijn die milestones echt moeilijk... Maare verder wel een dope game, helaas geen screens , want ik heb hem voor de Cube... ja die milestones zij moeilijk maar daar had ik een tactiek voor alsmaar rondjes rond het honkbalstadion van rockport rijden en als je genoeg milestones en of premie binnen hebt kan je je in die ondergrondse parking verstoppen ken jij die hele stad uit je kop ofzo anyway need 4 speed mw begint een beetje te zuigen de millstones worden steeds moeilijker heb er nog 1 nodig voordat ik webster kan uitdagen maar dat gaat moeilijk waneer me mustangs zijn gestolen door de cops en ik momenteel $0 heb Reageren
dudedude Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 ken jij die hele stad uit je kop ofzo anyway need 4 speed mw begint een beetje te zuigen de millstones worden steeds moeilijker heb er nog 1 nodig voordat ik webster kan uitdagen maar dat gaat moeilijk waneer me mustangs zijn gestolen door de cops en ik momenteel $0 heb jezus ey je bent nog maar bij webster en je vindt het nu al moeilijk Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik ben bij het begin. Het spel was bij mij zo donker. Ik heb mijn brightness level op 120 gezet met Nvidia tool. Mijn Windows ziet nu harstikke lelijk uit maar het spel is wel beter. Weet iemand of het door de opties komt? Ik heb de Engelse versie als er een Nederlandse bestaat. Aangezien EA meet Nederlands talige spellen uitbrengt. Mijn vette bak is nu van die gast die nummer 1 is op de blacklist. Nu moet ik met zo'n verotte Fiat rijden, ik had liever Golf GTI die had ik ook in NFSU 2. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Pff ik zit eindelijk op 79%, en eerlijk gezegt heb ik echt geen zin meer in deze game... Het gaat allemaal een beetje vervelen, ik moet nu tegen Blacklist Racer #2... Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb hetzelfde probleem als Mathiz, er word mij ook verteld dat ik naar "De Oude Brug" moet rijden... En er staat helemaal niets op de kaart, (Speel op de PS2)... Nu ben ik al naar de weg toegereden die van de kaart afloopt, alleen ook bij mij staat hier nog een bulldozer en een paar hopen zand... Reageren
Nickonly Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Nou volgens mij moet je gewoon de andere op de blacklist eert uitdagen. Daar ik heb ook een probleem, namelijk dat ik een beeldscerm heb van 1280x1024 pixels, en daarmee wil hij niet spelen. Hij gaat maximaal bij mij tot 1024x768 pix. en nu is alles nogal blokkig. Weet iemand raad?!?!? Reageren
RobertSA Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Heb hem vndaag gekocht,,zo zwaar chil mt die politie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.