Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind er helemaal niks aan!! Tunen is niet leuk meer, helemaal geen oude auto''s, allemaal van die nieuwe, ik moet alleen nog de Engine Parts unlocken, en ik vind dat Boutnie systeem maar irritant.

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En je schijnt op een begeven moment een cutscene te krijgen? wanneer en hoe hoog met je dan op de Black List staan?

Geplaatst: (bewerkt)

Die krijg je regelmatig als je iemand van blacklist hebt verslagen,

en over je strafblad krijge dacht ik ongeveer na de 13 (??)

Maar ik heb nog steeds mijn probleem met mijn rezolutie (zie paar posts terug).

--off topic--

:dans: 100ste post :dans:

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor nog een bump, maar ik wil graag de wagen van Razor en/of Mia nabouwen. Weet iemand hoe dit moet? Dit weet ik al:

Razor:

Auto: Ford Mustang GT

Lak: Metallic: Zwart

Carroserie: nr.2

Bestickering: Vlammen op Carroserie nr.9

Naamstickers: ???

Ruiten: ???

...

Mia:

Auto: Ford Mustang GT of Mazda RX-8

Lak: Metallic: rood

Carroserie: ???

Bestickering: ???

Naamstickers: ???

Ruiten: ???

...

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Ik wil even posten: ik zit aan Blacklist #4.

Ik speel op de Ps2 maar ik denk dat ik met een probleem zit, k heb alles verkocht en een Prsche Carrera S gekocht.

Maar al mijn geld is op en met deze wagen kan ik geen race winnen.

Dus ik geraak niet verder, ook die Bounty (premie).

Heeft er iemand een tactiek voor in 1 keer 500.000 $ of meer te halen ?

Geplaatst:
Ik vind er helemaal niks aan!! Tunen is niet leuk meer, helemaal geen oude auto''s, allemaal van die nieuwe, ik moet alleen nog de Engine Parts unlocken, en ik vind dat Boutnie systeem maar irritant.

Vind ik ook, van de auto's dan. Allemaal van die nieuwe, vind ik helemaal niks. Al die Ferrarie's etc mogen van mij bij de eerste volgende patch eruit gehaald worden. En dat auto's tunen is in dézé spel niet leuk. In NFSU2 was het veel leuker met neon en andere dingen. Mijn schijf is kapot en ben dus het spel kwijt. :schater:

Geplaatst:

mja het tunen in NFSU2 vind ik ook leuker dan NFSMW alleen de graphics in NFSMW vind ik beter dan in NFSU2.

Geplaatst:

Vind ik ook, van de auto's dan. Allemaal van die nieuwe, vind ik helemaal niks. Al die Ferrarie's etc mogen van mij bij de eerste volgende patch eruit gehaald worden. En dat auto's tunen is in dézé spel niet leuk. In NFSU2 was het veel leuker met neon en andere dingen. Mijn schijf is kapot en ben dus het spel kwijt. :schater:

Ferrari's??????????

HOE? Ik wil ze erin!

Geplaatst:

Ja, er zitten dus geen ferrari's in. en voor Big Boss:

Die wagens kan je gewoon zien en mee rijden, in de mode snel racen, alle wagens die die er zijn kan je -die je hebt verslagen/vrijgepeeld- dan zien en er mee rijden. Ze staan bij bonus. Die van je rivalen (die je hebt verslagen) staan er, die van je carriere staan er in, de standaard wagens en de bonus wagens!

Ow en mijn resolutie probleem van laatst is opgelost, vidio kon het niet aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...