Big-Bear Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik vind er helemaal niks aan!! Tunen is niet leuk meer, helemaal geen oude auto''s, allemaal van die nieuwe, ik moet alleen nog de Engine Parts unlocken, en ik vind dat Boutnie systeem maar irritant. Reageren
Samurai Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Weet iemand wat er gebeurt nadat je Razor (die #1) hebt verslagen? Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 En je schijnt op een begeven moment een cutscene te krijgen? wanneer en hoe hoog met je dan op de Black List staan? Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Die krijg je regelmatig als je iemand van blacklist hebt verslagen, en over je strafblad krijge dacht ik ongeveer na de 13 (??) Maar ik heb nog steeds mijn probleem met mijn rezolutie (zie paar posts terug). --off topic-- 100ste post Bewerkt: 7 februari 2006 door Nickonly Reageren
ACID Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 cker en vet spel ga hem cker kopen Reageren
ikt Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Sorry voor de bump maar heeft een van jullie de 100%savegame? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Sorry voor nog een bump, maar ik wil graag de wagen van Razor en/of Mia nabouwen. Weet iemand hoe dit moet? Dit weet ik al: Razor: Auto: Ford Mustang GT Lak: Metallic: Zwart Carroserie: nr.2 Bestickering: Vlammen op Carroserie nr.9 Naamstickers: ??? Ruiten: ??? ... Mia: Auto: Ford Mustang GT of Mazda RX-8 Lak: Metallic: rood Carroserie: ??? Bestickering: ??? Naamstickers: ??? Ruiten: ??? ... Bewerkt: 23 februari 2006 door Big Boss Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik wil even posten: ik zit aan Blacklist #4. Ik speel op de Ps2 maar ik denk dat ik met een probleem zit, k heb alles verkocht en een Prsche Carrera S gekocht. Maar al mijn geld is op en met deze wagen kan ik geen race winnen. Dus ik geraak niet verder, ook die Bounty (premie). Heeft er iemand een tactiek voor in 1 keer 500.000 $ of meer te halen ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ja hoor, zorg dat je aan heat level 4 (of zelfs 5)geraakt en probeer al je mijlpalen in eén achtervolging te halen! suc6. Reageren
X-TX Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik vind er helemaal niks aan!! Tunen is niet leuk meer, helemaal geen oude auto''s, allemaal van die nieuwe, ik moet alleen nog de Engine Parts unlocken, en ik vind dat Boutnie systeem maar irritant. Vind ik ook, van de auto's dan. Allemaal van die nieuwe, vind ik helemaal niks. Al die Ferrarie's etc mogen van mij bij de eerste volgende patch eruit gehaald worden. En dat auto's tunen is in dézé spel niet leuk. In NFSU2 was het veel leuker met neon en andere dingen. Mijn schijf is kapot en ben dus het spel kwijt. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 mja het tunen in NFSU2 vind ik ook leuker dan NFSMW alleen de graphics in NFSMW vind ik beter dan in NFSU2. Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik vind er helemaal niks aan!! Tunen is niet leuk meer, helemaal geen oude auto''s, allemaal van die nieuwe, ik moet alleen nog de Engine Parts unlocken, en ik vind dat Boutnie systeem maar irritant. Vind ik ook, van de auto's dan. Allemaal van die nieuwe, vind ik helemaal niks. Al die Ferrarie's etc mogen van mij bij de eerste volgende patch eruit gehaald worden. En dat auto's tunen is in dézé spel niet leuk. In NFSU2 was het veel leuker met neon en andere dingen. Mijn schijf is kapot en ben dus het spel kwijt. Ferrari's?????????? HOE? Ik wil ze erin! Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ja, er zitten dus geen ferrari's in. en voor Big Boss: Die wagens kan je gewoon zien en mee rijden, in de mode snel racen, alle wagens die die er zijn kan je -die je hebt verslagen/vrijgepeeld- dan zien en er mee rijden. Ze staan bij bonus. Die van je rivalen (die je hebt verslagen) staan er, die van je carriere staan er in, de standaard wagens en de bonus wagens! Ow en mijn resolutie probleem van laatst is opgelost, vidio kon het niet aan. Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Heeft iemand een savegame dat je tegen Razor kan racen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.