Le MrG Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Heeft iemand heet level 8 al eens gehad ? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) ik heb een vraagje over NFSMW op pc. Hoe kun je zo het beeld vertragen zodat je beter overzicht krijgt (op welke knop?) Alvast bedankt! Jon-asses Edit: Nog een bijkomend vraagje : Waar zie je je heatlevel? Bewerkt: 4 maart 2006 door Jon-asses Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Hallo Ik dacht dat die "time breaker" waar je het over hebt onder knop [ctrl] of [alt] zit, anders moet je ff onder instellingen kijken en bij besturing. Je heatlevel zie je linksonder in beeld om je kaart heen bij die vlam, en als die cirkel rondom je kaart vol is krijg je weer een hoger heatlevel. Heeft iemand heet level 8 al eens gehad? Bestaat dat? Ik hb nog opz'n hoogst nog 6 gehaald, maar 8? (Ik heb hem ook nog niet helemaal uitgespeeld) Reageren
Bling Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Sorry voor de bump, maar ik wou nog even wat vragen.. Ik heb de PS2 versie van NFSMW, en ik heb het gevoel dat er een foutje in zit. Het is namelijk zo dat, als ik Razor (nummer 1 blacklist) verslagen heb (de 5 races die je tegen hem moet racen), er dan komt: Druk op X om verder te gaan. Als ik dit dan doe dan loopt het spel vast, de eerste keer dacht ik: Shit, nouja, dan nog maar een keer proberen. De tweede keer gebeurde echter precies hetzelfde, de derde keer ook en toen heb ik het maar een paar maandjes niet meer gespeeld. Laatst heb ik het voor de vierde keer dus nog een keer geprobeert, en je raad het al: Hij liep weer vast nadat ik op X drukte (nadat ik de 5 races heb gehaald)! Normaal loopt het spel nooit vast, alleen bij dat stukje dan. Ik heb ook de CD bekeken en ik kan geen krasjes ontdekken. Dus mijn vraag aan degene die het spel ook voor de PS2 heeft, luidt: Heb jij hetzelfde probleem als mij en/of weet je hoe ik dit op kan lossen? Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen hiermee. Reageren
twaka Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Als je Razor hebt verslagen, heb je het spel nog niet uitgespeeld. Alle 14 andere Blacklist racers worden opgepakt en jij krijgt nog net de sleutels toegegooid van Razor en schreeuwd dat je weg moet wezen. Je ontsnapt nu in de BMW van Razor en je moet ontkomen aan ALLE eenheden! Dus SUV's die niet van voren maar met 2 tegelijk naast je tegen je aan beuken, corvettes, heli's, cross enz enz.. En het grootste geheim: Mia is van de politie Twaka Bewerkt: 2 april 2006 door twaka Reageren
Bling Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ow, bedankt. Ik vind het echt heel raar dat mijn CD het niet meer doet. Misschien moet ik hem maar terug sturen naar eagames, en dan om een nieuwe vragen. Ik zag hem trouwens ook liggen bij de videotheek, maar dat was de Black edition. Ik heb de gewone edition. Weet iemand of je met de Black edition ook verder kunt met de savegame van de normale editie? Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb al eens Need For Speed :Most Wanted gespeelt en ik vond het toch niet zo goed de game maar toch saluukes Reageren
Bling Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb al eens Need For Speed :Most Wanted gespeelt en ik vond het toch niet zo goed de game maar toch saluukes Dan heb je zeker nog niet de 'career mode' gespeeld. Deze is echt geweldig (als je een beetje goed bent)! Hoe beter je word, des te meer je gezocht wordt (Most Wanted) en des te hoger je in de blacklist komt. Reageren
Yohan Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Vertel d'r dan ook bij hoe repetitief de career mode na verloop van tijd word..., Want dat word ie... Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik moet nog maar 1 mijlpaal doen en ik kan Razor verslagen. Heeft iemand een tip om die 850.000 premie te doen, als het moet lukken lukt het me maar niet voor dat ik Bull verslagen had, had ik een achtervolging van 1.500.000 premie gedaan en dan met Razor lukt het helemaal niet . Reageren
Le MrG Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Een tipje, in de stad waar je begint, dus waar je eerste Savehouse is, is vlakbij een busstation Rij daar in een ga aan 1 van die zijkanten omhoog, geef wat extra gas maar ook niet te veel Je gaat dan of te snel of je knalt op een stel bussen waar je veilig staat Vervolgens zet je het beeldscherm uit, ga je 45 minuten beneden zitten Kom je weer eens boven, en Hoppa Een hele zooi premie Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Huh, ik dacht toch wel echt dat daar politie autos op konden komen hoor ? edit: het is me al gelukt op een andere manieer maar nu ik Razor verslagen heb moet ik een achtervolging doen op niveau 6X maar het lukt me maar niet om te ontsnappen. Bewerkt: 5 april 2006 door juuldr Reageren
GTA GUY Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Je moet gewoon naar het bustation gaan. daar rij je de rechter ramp op en blijf op dat grijze ding staan, zo kunnen ze je wel nog zien, maar je kunt de pursuit toch niet beeindigen. Ook niet als je in een hidingspot gaat staan. Na 5 a 7 min. belt Mia je op en weet je wat je moet doen om het spel uit te spelen ! Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ik bedoel ik vind need for speed most wanted niet zo goed op de pc maar wel op andere consoles playstaion en de psp valt most wated nog goed mee Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ik heb most wanted nog land niet uitgespeelt. ik speel hem niet zo vaak meer. en ik ben nog maar bij blacklist 10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.