Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb most wanted nog land niet uitgespeelt. ik speel hem niet zo vaak meer. en ik ben nog maar bij blacklist 10!

Ik heb Most wanted nu uit (eigelijk al een tijdje geleden maar ik zeg het nu :clown: ) en ik vind die bmw echt de mooiste auto uit heel het spel. En ik vind het wel goed dat EA games er die chalenges heeft ingestoken zodat je nog kan voortspelen als je de verhaallijn uit hebt gespeelt.

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind die BMW verschrikkelijk( ik haat BMW's, heeft te maken met m'n jeugd) maar ik heb de Ford Mustang verbouwd tot een Eleanor, alles nieuw behalve de motor want die ronk is heerlijk

Geplaatst:
Ik vind die BMW verschrikkelijk( ik haat BMW's, heeft te maken met m'n jeugd) maar ik heb de Ford Mustang verbouwd tot een Eleanor, alles nieuw behalve de motor want die ronk is heerlijk

Volgensmij is jou vooroordeel dan fout. Dat zou aan de bestuurder van de BMW moeten liggen (als je er een ongeluk mee hebt gehad), dus het zou net zo goed een Peugot kunnen zijn...

Als het aan een mechanies foutje licht is het waarschijnlijk een fabrieks of repareer foutje!

Nog veel succes met BMWs :puh:

Geplaatst:

Neen.. ik heb het ontdekt wat het is.

Je kan een +50 Trainer downloaden daar kan je +100 meter de lucht in springen.

Dat wordt gebruikt als je bijna wordt gepakt door de politie.

Of als er SUV's afkomen kan je erover.

Geplaatst:
lol, waar is die te halen?

Googlen...en je komt overal ;)

Gewoon Need for Speed most wanted trainer invullen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Maar die dingen zitten meestal vol met Virussen ....

Heb er laatst mn pc nog voor moeten formateren !

Download ze niet.

Of scan ze heel erg goed met je Virus Scanner !

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleem bij need for speed most wanted ,ik zit nu bij de blacklist nummer5 en nu moet ik de politie uitdagen en dan genoeg premi hebben maar het lukt me niet kan iemand me helpen om het me toch te lukken :D

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Wel rij naar een soort Stadium. Daar blijf je rondrijden rond de autostrade , heel de tijd.

Als je genoeg premie hebt rij je vlug de ondergronde garage binne, zie dat niemand je volgt, en dan ben je ook verlost van de helikopter. Ik post een kaartje voor de duidelijkheid.

Het is met Paint gedaan dus.. dat rode vierkant moet je gaan schuilen, en die rode lijn kan je blijven afrijden voor hoger en hoger premie te halen, op die weg komen er veel blokkades voor.. Zorg dat je blokkades altijd in de achterkant van de wagen ramt. die zijn lichter.

untitleddo8.png

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik rij vanaf het begin van de career mode in de Cobalt, maar is het verstandig om in deze wagen te blijven rijden, zo nee, welke wagen raad je me dan aan?

Alvast bedankt. :cya:

Geplaatst:

Hey San_Andreas_Nigga aka General Lee. :puh:

Ik heb NFS MW ook en heb hem een tijdje geleden uitgespeeld. Ik heb vele auto's daarvoor gebruikt, maar er zijn 4 auto's waaraan ik heel veel gehad heb en met dank daaraan dus het spel grotendeels uit heb kunnen spelen zonder al te veel moeite.

Als eerste had ik de 'Cobalt SS' gekocht en ben met deze t/m blacklist 13 gekomen.

Toen ik de 13e man op de blacklist verslagen had, werd de 'Renault Clio' geunlockt, ik kocht deze wagen en ben hiermee t/m blacklist 7 gekomen. (God zegende dat deze auto bestaat _O_:clown: )

Toen ik de nummer 7 en 6 op de blacklist versloeg werden de 'Aston Martin' en de 'Lamborghini Galardo' geunlockt, met deze 2 auto's heb vanaf 6 van de blacklist iedereen verslagen.

Ik heb natuurlijk wel meer auto's gekocht en daarmee geraced, maar die 4 die ik hierboven noemde heb ik het meest gebruikt. Hopelijk heb je hier wat aan en lukt het je om verder te komen in het spel. Laat het me maar weten als je hem uitgespeeld hebt of als je weer een probleem hebt waardoor je niet verder kan komen.

Geplaatst:

Nou ik ben nu met de Cobalt SS tot Blacklist nummer 8 gekomen, en moet nu tegen Jewels racen.

Tevens heb ik ook de Lancer Evo van Earl over genomen, misschien is deze auto ook goed voor een tijdje?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...