Bling Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ja, de Lancer Evo is inderdaad ook een prima wagen waarmee je wel eventjes vooruit kan. Je kunt deze proberen een beetje op te voeren en dan nadat je nummer 7 op de blacklist verslagen heb, raad ik je aan de 'Aston Martin' te kopen. Je kunt ook wachten totdat je nummer 6 verslagen hebt, want dan wordt namelijk de 'Lamborghini Galardo' geunlockt. En ik zeg je: DEZE MOET JE HEBBEN! Dit vind ik de beste, snelste en fijnste auto van heel NFSMW. Dus mijn tip: Ga verder met je Lancer Evo en wacht minimaal totdat je blacklist nummer 7 verslagen hebt, probeer dan ook nummer 6 te verslaan. Als dit je echt niet lukt, koop dan de 'Aston Martin' en probeer het daarmee nummer 6 te verslaan om de 'Lamborghini Galardo' te unlocken. Het beste is dus om net zolang door te gaan totdat je nummer 6 verslagen hebt en de 'Lamborghini Galardo' geunlockt word zodat je deze kan kopen. Bewerkt: 26 augustus 2006 door Bling Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Bedankt voor de tips, Bling. Als iemand nog meer tips heeft, post ze dan gerust in dit topic. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb het zo ongeveer gedaan : Ik heb in het begin de Golf GTI gekocht en ben daarmee tot....Ik geloof 6..... gekomen. Toen ben ik in Ming zijn Lamborghini Galardo gaan Racen. Tussen door heb ik nog wat auto's ge-Unlockt maar ik ben eigenlijk met de Galardo door blijven rijden tot ik de Lamborghini Murcielago kon kopen. Ik heb geen moment getwijfeld en heb deze meteen gekocht. (Het namelijk mijn Favoriete Wagen ). Hiermee ben ik mee opgeklommen tot Blacklist 1 . Ik heb wel de Wagens van de nummers 2, 3, 4, 5 ge'Jat' (Gewonnen). Ik heb deze ook nog naar mijn Stijl Getuned. Deze gebruikte ik vooral voor de achtervolgen en soms een Race. Maar ik probeerde mijn Lamborghini Murcielago een beetje buiten het berijk van de Politie te houden. Ik heb er intotaal dus maar 2 auto's gekocht . De Golf GTI (Begin Auto) De Lamborghini Murcielago Bewerkt: 26 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 En doen jullie dan ook echt alle races, of alleen de races die je nodig hebt om een rivaal uit te dagen? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 En doen jullie dan ook echt alle races, of alleen de races die je nodig hebt om een rivaal uit te dagen? Ikzelf doe altijd alle Races, ze zijn volgensmij wel nodig voor het 100% uitspelen van het spel . Ook doe ik alle achtervolgingen en mijlpalen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ja ze zijn inderdaad wel nodig voor de 100%, maar als ik dat allemaal ga doen, ben ik over een week nog niet bij Razor. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 eey hoe moet je eigelijk met politieauto`s rijden in NFSMW??? heb erges gelzen dat da kon Reageren
Donwell Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Races gaan doen, je krijgt een fikse beloning als je ver in het spel bent als je 1 wint. Maar goed, nu mijn verhaal ook nog even: Ik sta op BL 2 en ik moet nog 2 races voor ik tegen Razor mag. Maar die races mislukken me allemaal! Heeft iemand goede tips (Niet die tips uit NFS:MW )? Reageren
Bling Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Maar goed, nu mijn verhaal ook nog even: Ik sta op BL 2 en ik moet nog 2 races voor ik tegen Razor mag. Maar die races mislukken me allemaal! Heeft iemand goede tips (Niet die tips uit NFS:MW )? Tsja... Veel tips kan ik je eigenlijk niet geven, behalve dat je gewoon heel veel moet oefenen en natuurlijk een zo snel mogelijke auto hebben. Ik raad je de 'Lamborghini Galardo' aan, deze kun je heel erg snel maken en heeft bovendien ook veel grip op de weg waardoor je veel makkelijker snel door bochten kunt racen. En natuurlijk lukken de races niet altijd gelijk, je moet gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Het ging mij wat makkelijker af omdat ik de 'Lamborghini Galardo' al een tijdje had en dus al helemaal gewend was aan de besturing van deze wagen maar dat betekend niet dat jij er nu niks meer aan hebt. Ik raad je dus aan om de 'Lamborghini Galardo' te kopen en daarmee veel oefenen en je zult zien dat je de races dan zonder al te veel moeite kunt halen. Veel succes. Reageren
Le MrG Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik vind de Gallardo een beetje té, je kunt er in kleine bochten niet lekker snel doorheen. Ik sta al een hele tijd Nummero 2, met 5 racés tegen RaZor. Misschien heb ik wel een Syndroom ofzo, want nu heb ik ineens geen zin meer om te NFSMWén Reageren
Donwell Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Maar goed, nu mijn verhaal ook nog even: Ik sta op BL 2 en ik moet nog 2 races voor ik tegen Razor mag. Maar die races mislukken me allemaal! Heeft iemand goede tips (Niet die tips uit NFS:MW )? Tsja... veel tips kan ik je eigenlijk niet geven, behalve dat je gewoon heel veel moet oefenen en natuurlijk een zo snel mogelijke auto hebben. Ik raad je de 'Lamborghini Galardo' aan, deze kun je heel erg snel maken en heeft bovendien ook veel grip op de weg waardoor je veel makkelijker snel door bochten kunt racen. En natuurlijk lukken de races niet altijd gelijk, je moet gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Het ging mij wat makkelijker af omdat ik de 'Lamborghini Galardo' al een tijdje had en dus al helemaal gewend was aan de besturing van deze wagen maar dat betekend niet dat jij er nu niks meer aan hebt. Ik raad je dus aan om de 'Lamborghini Galardo' te kopen en daarmee veel oefenen en je zult zien dat je de races dan zonder al te veel moeite kunt halen. Veel succes. Ik racete met de Mitshibushi Eclipse (of hoe je het ook schijven mag), en die was lang niet zó zijn, ik heb mijn Auston Martin maar weer eens gepakt, en het is me gelukt. Ik heb mijn BMW weer terug, en ik heb de Carriëre uitgespeeld. En wat de Gallardo betreft, die heb ik ook, maar het is een beetje een tegenvaller vind ik, behalve op gebied van bochten idd. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik ben ook weer eens NFSMW aan het spelen (Ben opnieuw begonnen)... Had dat Golfje van die gare Chinees gewonnen en inmiddels zo dik opgevoerd dat hij top 300 rijd Inmiddels heb ik al weer een snellere auto maar ik zal morgen nog wel effe posten over mijn verdere status in het spel.. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 En doen jullie dan ook echt alle races, of alleen de races die je nodig hebt om een rivaal uit te dagen? Ik doe alleen voor de rivaal uit te dagen, want als alles voor de 100% was, zou je best wel alles moeten doen om die blacklist uit te dagen... Reageren
Caltson Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik had ook de cobalt SS als eerste wagen. Daarna heb ik de Supra gekocht en heb ik met de supra ook Razor (blacklist nr. 1) verslagen. Greetz Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik weet niet of ik hier goed zit maar het lijkt me wel, ik heb de normale nfsmw op de xbox, nu is mijn vraag kan je de snelheidsmeter ook in km/h instellen? het is mij nog niet gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.