Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had het spel op de Ps2 versie. Daar kon ik het gewoon in gesteld. Ookal starte ik het spel op. Stel je hem in op Nederlands. En dan staat hij bij mij gewoon op KM/H ;)

• Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Morpheus 83

34

• cj_sucks

34

• bjorn13

32

• ~> GizmO <~

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik had het spel op de Ps2 versie. Daar kon ik het gewoon in gesteld. Ookal starte ik het spel op. Stel je hem in op Nederlands. En dan staat hij bij mij gewoon op KM/H ;)
volgens mij kannie bij mij nieteens op nederlands :bonk::sst:
Geplaatst:

Ookal start ik het spel op. (Op de Ps2) Krijg ik eerst het filmpje. Dan krijg ik taal keuze. NL Sp Fa En Du Pu enz Dus dan is het toch simpel. ;)

Geplaatst:
Ik weet niet of ik hier goed zit maar het lijkt me wel, ik heb de normale nfsmw op de xbox, nu is mijn vraag kan je de snelheidsmeter ook in km/h instellen? het is mij nog niet gelukt.

Kijk bij de opties bij gameplay. Selecteer metric ipv imperial.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet niet of ik hier goed zit maar het lijkt me wel, ik heb de normale nfsmw op de xbox, nu is mijn vraag kan je de snelheidsmeter ook in km/h instellen? het is mij nog niet gelukt.

Kijk bij de opties bij gameplay. Selecteer metric ipv imperial.

dit klopt idd, vroeg me al af wat dat was, bedankt.

het veranderd ook de ft in meters :D

Bewerkt: door DX11

Moet je voor NFS Most Wanted 510 voor de PSP, moet je dan de PSP upgraden?

Bewerkt: door WWEGTA
  • 3 weken later...

Weet iemand alle plaatjes van alle auto's van de blacklist racers? ik speel namelijk altijd voor de pinkslips, en heb nu al 3 auto's van de racers, maar vroeg me af wat er allemaal nog komt...

oja ooknog, helemaal in het begin verloor ik die blauwe bmw omdat ie kapot ging, is het ook mogelijk om die te houden of hoort dat gewoon bij de storyline?

3: kan iemand me het verschil uitleggen tussen de normale en black editie?

en nog een vraag, beetje offtopic maar komt/is need for speed carbon ook voor de normale xbox?

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:
Weet iemand alle plaatjes van alle auto's van de blacklist racers? ik speel namelijk altijd voor de pinkslips, en heb nu al 3 auto's van de racers, maar vroeg me af wat er allemaal nog komt...

Met google kwam ik een site tegen waar alle vijftien tegenstanders staan met een link naar hun auto. Hier. Het is Slowaaks, maar dat maakt voor de plaatjes niets uit.

oja ooknog, helemaal in het begin verloor ik die blauwe bmw omdat ie kapot ging, is het ook mogelijk om die te houden of hoort dat gewoon bij de storyline?
Als je naar die site kijkt dan zie je dat de auto van de nummer 1 (Razor) jouw BMW M3 GTR is. Het hoort dus bij de storyline en je zult hem aan het eind dus kunnen terug verdienen.
3: kan iemand me het verschil uitleggen tussen de normale en black editie?

Moeilijk. Officiele statment

The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD.
.

Het enigste verschil dat ik gemerkt heb is dat je een extra race hebt bij de challenge serie. De extra auto's houden in dat je een auto krijgt die ook in het orgineel zit, maar dan met extra stickers enz. Die extra dvd hyeb ik niet want ik heb de orginele met behulp van een crack opgevoerd naar Black edition, dus...

en nog een vraag, beetje offtopic maar komt/is need for speed carbon ook voor de normale xbox?

De officiele site van EA geeft aan van wel.

Hoop dat je wat aan de antwoorden hebt.

• 1 maand later...
Geplaatst:

mijn eerste auto was ook de cobalt.Daarna heb ik alle auto van de blacklist gasten gewonnen en heb toen de porche cayman s ,de mitshubiti lancer ,de supra ,de Galardo die heb ik toen gehouden.Toen heb ik daarna nog de murcialago en de carrera GT gekocht en heb toen met all die auto's de game uitgespeelt

_O_ CAYMAN S _O_

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd.. <<<

Geplaatst:

Hey,

ik heb helemaal geen black edition van deze Need For Speed, maar toen ik daarnet wat aan't racen was zag ik opeens dat er een BMW mee ging racen, terwijl er (naar horen zeggen) enkel in de black edition een BMW zit??

Kan iemand me soms ook zeggen hoe ik een BMW ingame krijg, zodat ik hem zelf ook kan tunen?

630394635ot.jpg

Greetzzz!

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd..<<<

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je Razor (Blacklist 1 heb verslagen) Krijg jij weer je BMW terug. Maar dan moet jij nog zelf ontsnappen (Met de BMW) aan level 5 politie. Dus dit is best moeilijk.

Dan heb ik zelf ook nog een vraag.

Ik had zins kort de BMW. Maar die had ik zelf wat aangepast. Maar nu heb ik een vraag. Heeft er mischien iemand een lijst van alle onderdelen en lak erop hoort de zitten. Als je hem in de staat wil hebben als aan het begin.(Dan heb ik het over het uiterlijk. Dus niet over de snelheid!)

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Hey,

ik heb helemaal geen black edition van deze Need For Speed, maar toen ik daarnet wat aan't racen was zag ik opeens dat er een BMW mee ging racen, terwijl er (naar horen zeggen) enkel in de black edition een BMW zit??

Kan iemand me soms ook zeggen hoe ik een BMW ingame krijg, zodat ik hem zelf ook kan tunen?

*plaatje*

Greetzzz!

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd..<<<

Die zit er gewoon in ;) Je kunt er alleen nooit mee racen en je kunt hem nooit kopen. In MW (normale versie) zijn er 3 BMW's. Er is 1 sport-versie met een Carbon-fiber dak (M3 normaal) , een normale (ook M3) en de M3 GTR versie.

@ Rullez:

Je unlocked hem gewoon, je kunt hem verder niet tunen ofzo. Bij de 2 normale versies kun je er alleen de velgen en de kleur veranderen dacht ik.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

wel een leuke game alleen dat je verplicht zoveel bounty's moet hebben is wat minder, verder zit de politie veel achter je aan wat soms ook een min punt is vind ik zelf

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...