bjorntju Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 zijn er trouwens al cheats voor mw? ik heb van iemand gehoord dat die stonden op www.codejunkies.com maar daar moet je eerst 5 jaar lid van zijn of een ARMax hebben Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ik heb even op Codejunkies gekeken en heb nog geen Codes gevonden. Het spel is nog niet eens uit dus ik maak me niet zo'n druk over Codes. Als het goed is koopt mijn moeder dit spel voor mij. Scheelt mij weer €55,-. Kan ik weer iets anders voor dat geld kopen. Reageren
bjorntju Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 jammer dan hoop ik maar dat ze een 100% saved game hebben! Reageren
-Richard- Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 zijn er trouwens al cheats voor mw? Ja er is er 1tje: L1, R1, R1, R1, Right, Left, Right, Down - unlocks Porsche Cayman S Reageren
_jordy_ Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 weet je wat echt vet is aan de demo : ONLINE gaan dit moet je echt doen joh..is het nog vetter Reageren
Juice Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Nu zijn er nog geen enkele cheats te vinden op het internet. Ik heb op 4 cheat-sites gezocht en bij alle cheats staat ''coming soon''. Maak je nu nog niet zo druk over de cheats! ik zou eerst het spel maar is proberen. Dadelijk is er niks aan Nee hoor geintje, maar ik zou het eerst maar eens spelen. Ik ben dat integendeel ook hoor. Ik ga ook altijd cheats zoeken, ook al heb ik het spel nog niet eens. Maar ik bespeel het spel eesrt wel een paar keer zonder cheats. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ik heb net in de keuken bij ons dit spel ook even gespeeld. Ik vond het spel erg mooi. Hele mooie Graphics en een erg mooi geluid. Ik wil dit spel zeker weten hebben op mijn PS2. Nog eventjes wachten nog. Reageren
-Richard- Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Nu zijn er nog geen enkele cheats te vinden op het internet. Ik heb op 4 cheat-sites gezocht en bij alle cheats staat ''coming soon''. http://www.gamefaqs.com/console/ps2/code/927139.html Maar je kan idd het spel ook zonder code's spelen. (is wel leuker) EDIT: Deze code kan volgens mij alleen in de demo gebruikt worden! Bewerkt: 13 november 2005 door GTAspeler Reageren
bjorn13 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Even een dringende vraag! Dit stond op gameorder Is de echt waar want dan ga ik hem direckt preorderen!!! Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Even een dringende vraag!Dit stond op gameorder Is de echt waar want dan ga ik hem direckt preorderen!!! Ik weet het niet, maar stond er niet op de DEMO: Be Wanted On November 17 Th. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ik heb eens een mail gestuurd naar gameorder met de vraag of de release datum klopt! Ik hoop dat hij klopt want dan ga ik hem direkt bestelen!! Hoop dat julie misschien meer weten? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Waarom willen jullie steeds cheats, dat begrijp ik echt niet. Het is toch veel leuker om al die auto's te winnen. En zelfstandig van de politie af te komen. Dan is het ook geen uitdaging meer om het spel te spelen. Maar ik heb de demo gedownload en gespeeld en ik moet zeggen dat het er echt vet uit ziet. Ik wil hem heeeeeeeeeeeeel graag hebben, maar het duurt nog eventjes dus zal ik nog even moeten wachten helaas. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ik heb net nog even 2 Screenshots gemaakt. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Erg mooi Mazzeltje. Wel jammer dat de demo het niet bij mij doet op de pc. Als hij uit is voor de ps2 ga ik hem zeker kopen. Bewerkt: 14 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
-Richard- Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Mooie screens. Ziet er wel gaaf uit. Bewerkt: 14 november 2005 door GTAspeler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.