Jump to content

Windows live hotfix maar dan Nederlands


bibbermans

Recommended Posts

Hoi!,

Ik heb vanochtend gta gekocht en geinstaleerd. Nu heeft ik alles braaf gedaan, voor xp service pack 3 geinstaleerd enz. Het spel draait goed, ik heb alleen een probleem met windows live.

Mijn gta 4 wil niet hiermee verbinden, als ik windows live probeer te starten krijg ik een error. Hij zegt dat ik een hotfix moet downloaden en verwijst me dan naar een pagina. Op deze pagina staat wel een hotfix maar die is alleen in het engels, als ik deze probeer te installeren geeft hij aan dat ik een hotfix nodig heb in mijn taal.

Wat moet ik nou doen? Zijn er meer mensen met dit probleem? Wie weet een oplossing?

groetjes,

Chris

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi!,

Ik heb vanochtend gta gekocht en geinstaleerd. Nu heeft ik alles braaf gedaan, voor xp service pack 3 geinstaleerd enz. Het spel draait goed, ik heb alleen een probleem met windows live.

Mijn gta 4 wil niet hiermee verbinden, als ik windows live probeer te starten krijg ik een error. Hij zegt dat ik een hotfix moet downloaden en verwijst me dan naar een pagina. Op deze pagina staat wel een hotfix maar die is alleen in het engels, als ik deze probeer te installeren geeft hij aan dat ik een hotfix nodig heb in mijn taal.

Wat moet ik nou doen? Zijn er meer mensen met dit probleem? Wie weet een oplossing?

groetjes,

Chris

He ik heb echt precies hetzelfde probleem, is het al gewlukt bij jou inmiddels?

Eigenlijk snap ik er verder ook niet veel van, moet ik via windows live nou een online game joinen enzo?

In de game zelf zie ik nergens een online modus knop ofzo???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...