Jump to content

Kan niet kiezen


Dieko

Recommended Posts

Hallo goede mensen :Y

Kunnen jullie mij helpen welke pc beter is en welk videokaart goed is voor GTA IV en andere spellen.

Keuze 1:

€389,00

Compaq Presario Desktop SR5631

42825.jpg

Kenmerken

Processor Intel® Core™2 Duo E7200 (2.53 GHz) processor

Bussnelheid / Cache 1066 MHz / 3 MB

Harde schijf 500 GB

Werkgeheugen 3 GB

Optical drive DVD-rewriter (+/- rw) DL

Videokaart nVIDIA® GeForce™ 9500 GS

Videogeheugen 512 MB

TV-tuner Nee

Cardreader Ja, 15-in-1

56K Modem / LAN Ja / Ja

Wireless LAN Nee

Interfaces 6x USB, 1x VGA, 1x DVI, 1x HDMI, 2x Firewire

Compaq Presario Desktop SR5631

Artikelnummer 5812567

Keuze 2: 479,00 €

Compaq Presario Desktop SR5430

5810199_1_enl.jpg

Processor

Chipset Intel® G33 express chipset

Processor Intel® Core™2 Duo Processor E8200

Geheugen

Intern geheugen 3000 MB

Intern geheugentype DDR2-SDRAM

Opslagmedia

Schijf

Rotatiesnelheid 7200 RPM

Harde schijf-type 500 GB

Video

Grafische adapter DVI-poort, VGA-poort, tv-uitgang

ATI Radeon® HD 3450, met Avivo

Videokaartfuncties ATI Radeon® HD 3450, met Avivo

Video-adapter, bus 1 PCI-Express 16x

Geheugen video-adapter 256 MB apart videogeheugen, tot 1535 MB videogeheugen totaal beschikbaar zoals

Besturingssysteem/software

Inclusief besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium 32-bits

Optische drive

Soort optische drive DVD writer (DL) met LightScribe technologie

32 bits Vista

Keuze 3:

HP Pavilion Slimline S3642

€550

hp-pavilion-slimline-s3300-pc_400x400.jpg

Processor/type

AMD Phenom™ processor 8250e

Geïnstalleerd besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium 64-bits

Chipset

NVIDIA® nForce™ 430 chipset

Standaard geheugen

4 GB

Interne drives

500 G

Type optische drive

DVD writer (DL) met LightScribe technologie

Video RAM

512 MB gereserveerd geheugen, tot 2303 MB totaal beschikbaar videogeheugen zoals gealloceerd door Windows Vista®

Tv-tuner

Tv (analoog en DVB-T) tunerkaart

meer info Klik

Laatste keuze

700 euro

BILD01K.JPG

• Intel® Core™ 2 Quad Q 8200 processor (2,33 GHz, 1333 MHz FSB, 4 MB Cache)

• NVIDIA® GeForce® 9600 GT PCI-Express grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen, Microsoft DirectX® 10 compatibel

• 1000 GB harde schijf

• 4 GB werkgeheugen

• TV-tuner (DVB-T / DVB-S / Analoog) incl. afstandbediening

• multistandaard DVD/CD brander incl. dual layer DVD-R en DVD+R

• geïntegreerde nieuwste wireless LAN 802.11 Draft-N technologie

• 8-kanaals High Definition Audio

• elegant hoogglans design

• incl. draadloos toetsenbord en muis

• aansluitingen voorzijde: 2 x USB 2.0, 1 x IEEE 1394 Firewire, 1 x microfoon, 1 x hoofdtelefoon, 1 x eSATA, 1 x S-Video in, 1 x Composite video in, geïntegreerde USB 2.0 flash-kaartlezer

• aansluitingen achterzijde: 2 x PS/2, 1 x COM-poort, 6 x USB 2.0, 1 x LAN (RJ45), 1 x IEEE 1394 Firewire, 1 x front line out, 1 x rear line out, 1 x center/subwoofer line out, 1 x surround out, 1 x line in, 1 x SPDIF (opt.), 1 x SPDIF (coax.) out

• grafische aansluitingen: 1 x DVI-I, 1 x VGA, 1 x HDMI, 1 x TV out

Als jullie goedkope goeie computers weten, schrijf dan een berichtje in dit topic.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de volgende keer kan je beter de belangrijkste specificaties proberen uit te zoeken en naar de overige specificaties een link zetten, in plaats van hele lappen tekst alles snel kopiëren. Het aantal USB-poorten en de afmetingen van de verpakking zijn natuurlijk niet interessant. M.a.w.: bij nummer 1 is het wel goed, bij 2, 3 en in iets mindere mate 4 had je beter wat kunnen inkorten. Dat wekt ook de indruk dat je het zelf grondig doorleest.

Ik zou trouwens voor de laatste gaan, hoewel ik niet weet wat de prijs is. Bij optie 3 lijkt er trouwens geen losse videokaart in te zitten, dus dan zou ik die al helemaal niet nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de volgende keer kan je beter de belangrijkste specificaties proberen uit te zoeken en naar de overige specificaties een link zetten, in plaats van hele lappen tekst alles snel kopiëren. Het aantal USB-poorten en de afmetingen van de verpakking zijn natuurlijk niet interessant. M.a.w.: bij nummer 1 is het wel goed, bij 2, 3 en in iets mindere mate 4 had je beter wat kunnen inkorten. Dat wekt ook de indruk dat je het zelf grondig doorleest.

Ik zou trouwens voor de laatste gaan, hoewel ik niet weet wat de prijs is. Bij optie 3 lijkt er trouwens geen losse videokaart in te zitten, dus dan zou ik die al helemaal niet nemen.

Ik heb wat korter gemaakt.

Ik kan voor die laatste gaan maar die is wel heel duur.

En hoe is die eerste?

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Pressario reeks van Compaq heb ik hele goede ervaringen, zowel met notebooks als met pc's.

Met HP heb ik niks anders dan slechte ervaringen, hoewel Compaq van HP schijnt te zijn ofzoiets :7

Dus moet ik voor die Pressario gaan?

Hij is goedkoop,maar is die videokaart goed voor GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik persoonlijk wel doen, maar da's mijn mening.

Over videokaarten en GTAIV durf ik niks te zeggen.

Ik zou wel voor een goede kaart gaan als nvidia, en zeker niet voor zon intel chipset dingie, die zijn zwaar waardeloos en kunnen vaak geen wat 'zwaardere' games hebben.

Die intel chipset dingen zitten volgens mij ook nog verwerkt in het moederboard, waardoor je dus de grafische kaart niet kan vervangen, maar daar ben ik niet zeker van, heb wel vaak zoiets gehoord, maar ik ben ook geen pc expert :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik persoonlijk wel doen, maar da's mijn mening.

Over videokaarten en GTAIV durf ik niks te zeggen.

Ik zou wel voor een goede kaart gaan als nvidia, en zeker niet voor zon intel chipset dingie, die zijn zwaar waardeloos en kunnen vaak geen wat 'zwaardere' games hebben.

Die intel chipset dingen zitten volgens mij ook nog verwerkt in het moederboard, waardoor je dus de grafische kaart niet kan vervangen, maar daar ben ik niet zeker van, heb wel vaak zoiets gehoord, maar ik ben ook geen pc expert :7

je kan gewoon later de vidoekaart vervangen.alleen heeft de hp nu gewoon een soort van onboard vidoekaart.ik zal voor de medion gaan vanwege zijn proccesor en het geheugen van de harde schijf.met die medion kan je wel een tijdje vooruit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...