Jump to content

wat vind je van GTA III


Tha Real G.

wat vind je van GTA 3  

234 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind je van GTA 3

    • perfect
      63
    • zeer goed
      59
    • best goed
      70
    • goed
      29
    • t'gaat
      29
    • slecht
      8
    • ik heb hem niet maar ga hem halen
      8


Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    6

  • Matiscus

    3

  • ~Lance Vance

    3

  • Tha Real G.

    2

Weten jullie wel dat GTA3 de eerste game was die ze heel anders gemaakt hebben als gta2.Ze hebben de missies, de auto's ,zelf alles veranderd.Dus de game is gewoon een geschenk van hierboven.Wat ik bedoel is dat het een mega game is van mij krijgt het een 8.5op 10. :*D see jou later schol :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is inderdaad heel erg verbeterd ten opzichte van GTA2. Toen GTA III net uit was vond ik het ook een gigantisch gaaf spel, al speelde ik het destijds alleen maar bij mijn buurjongen. De gameplay, het verhaal, alles is me altijd bijgebleven. Zelfs nadat ik jaren later VC en SA had uitgespeeld begon ik mij nog steeds erg in GTA III te interesseren.

Eigenlijk ben ik zowel van III, VC en SA een grote fan, maar toch heb ik deze GTA bij "mijn favoriete GTA" in mijn profiel staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Grand Theft Auto 3

De gameplay van Grand Theft Auto 3 vind ik heel erg goed, en vooral voor zo'n oude game. Ik vind het een leuke en levendige stad met veel mogelijkheden zoals de metro en dergelijke. De missie's zijn ook leuk, de meesten vind ik zelfs beter dan in San Andreas. Ook verdien je er goed geld mee. De personage's vind ik ook toppie. Denk aan 8-Ball, Claude (De hoofdpersoon) enzovoort. :Y

Ook de graphics vindt ik goed voor een game die afstamt uit een paar jaar geleden. Wel vindt ik het spel ietswat te donker, ik hou meer van een wat 'lichter' spel zoals Vice City, maar dit bederft het spel natuurlijk niet. Het is een realistische game en je hebt er veel afwisseling. Ook de effecten als het regen zoals dat je meer slipt vind ik erg goed nagemaakt. Jammer dat het er niet kan sneeuwen, dat zou het helemaal afmaken. Ook een anti-aliasing optie zou welkom zijn, maar zonder is het ook goed. :)

Met andere woorden; Een mooie game uit een genre waarvan ik hou. :)

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind 'em zeer goed, vooral vanwege die maffia stijl(dat vind ik nou egt heel vet) maar om het nou perfect te noemen... Kijk, portland wordt op een gegeven moment niet meer toegankelijk want de Diablos, South side Hoods, Yardies(op Staunton) Colombians, Triads en de Maffia worden allemaal vijanden van je, met name de Maffia. ik vind dat ze dan misschien zouden doen dat als je de storyline hebt uitgespeeld dat je dan op z'n minst minder(of het liefst geen) ruzie meer kreeg met al die gangs want het is zo ook niet leuk meer. De missies vind ik ook wel lastig, maar het zijn wel leuke missies. De graphics zijn wel aardig, in het begin denk je what the f***?! maar je went wel aan de slechte graphics. Dus mijn conclusie: zeer goed.

anderen:

Vice city: bijna perfect(tussen zeer goed en perfect in)

San Andreas: perfect

Libety City stories: perfect, maar 1 nadeel: je kan niet zwemmen.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...

hallo ik open deze topic om te kijken wat jullie nou van GTA III vinden ik vind het een mooi spel :)

een geef het daarom ook een 9 een 10 vind ik het net niet waard maar nu is het aan jullie :Y

stem ook

groet diamond :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...