Jump to content

Installing visual C++ components


Diaz070

Recommended Posts

ik heb een probleem met gta instaleren, elke keer als die bijna klaar is dan begint ie Installing visual C++ components en het duurt al heel lang en ik denk dat ie elke keer vast loopt , wie kan mij helpe of wie heeft het zelfde probleem, en oja als ik aan et begin de cd erin doe dan komt er een venster in het chinees of japans ofzo iets

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van Chinees/Japans dat klopt en daar moet je gewoon op de linker (grote) balk/knop drukken en dat start hij maar dat wist je denk ik al.

Ik zou hem bijvoorbeeld even aan laten staan als je weggaat, eten bijvoorbeeld, zodat je daarna terug komt en kijkt of hij wel verder gegaan is of nog niet klaar is. Anders moet je misschien even googlen en alvast dit downloaden, als dat kan, en installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Diaz, dat probleem heb ik ook. Ik wil hem nu instaleren, maar 't lukt niet.. (heb precies 't zelfde probleem als

boven genoemd word) :N

HElp me pleas?!?!

En deze computer hebbe we al langer ;)

Bewerkt: door Falcootje
Link to comment
Delen op andere websites

post-103694-1228490128_thumb.jpg

dat is ut en ik kan niks behalve em wegklikke en opnieuw instaleren en dan het zelfde gezeik krijgen

Heb je wel Vista Service pack 1? Bij mij liep hij gewoon door misschien hooguit 10 sec. geduurd toen kreeg ik de instalatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Heb de oplossing ;) vooor de mensen die dit prbleem hebben LUISTER en HUIVEr

als hij vast loopt dan moet je em gewoon wegdoen met taaakbeheer / ctrl alt del , dan start je de social club

log niet in , en als je al ingelogd bent log dan uit

druk dan op play en dan begint het feest

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...