Jump to content
Joriz

NVidia geeft beta driver update speciaal voor GTA4 uit!


gallery_1_5_18356.png
Zojuist heeft NVidia een driver update uitgegeven voor hun videokaarten. Mocht je dus GTA4 spelen op een computer waar een NVidia videokaart in zit, dan zullen deze beta drivers veel problemen oplossen. De nieuwe NVidia driver is te downloaden op Nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html. Deze beta drivers zijn op eigen risico te gebruiken. Mocht GTA4 het nu grafisch goed doen dan hoef je deze drivers niet te downloaden!
Heb je een videokaart van het merk ATI, dan dien je helaas nog te wachten tot 10 december. De nieuwe ATI drivers zijn vanaf dan te downloaden op: game.amd.com
Voor overige problemen werkt Rockstar Games op dit moment zeer hard aan een officiële patch die diverse problemen oplost waaronder:
  • Een fix voor het legal scherm waarbij het spel crashed.
  • Vele verbeteringen in de video editor waaronder slimmer benoemen van video's, betere render kwaliteit en betere FX tijdens replays.
  • Fix voor het bowlen met gevoelig ingestelde muizen.
  • Fix voor de ATI 1900 schaduwen
  • Algemene verbeteringen in het geheugen gebruik van GTA4
  • Grafische verbeteringen in het deeltjes systeem en met spiegels.
  • Multiplayer character instellingen worden onthouden.
  • Ondersteuning voor DirectInput gamecontrollers

De officiële patch voor Grand Theft Auto IV komt zo snel mogelijk uit!
Zit je nog met een ander probleem dan kan je diverse oplossingen vinden in de GTA4 technische problemen sectie van ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb de 9800GTX+ van XFX en ik kan de gewone drivers van nvidia niet instaleren, en deze drivers ook niet.. dus ik heb nu een andere. die tussen de versie van de drivers van de site en de versie van deze zit.. en het werkt..

maar het gaat niet op hi met de 9800GTX+ :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

geinstalleerd, geen verschil met GTX Geforce 9800GTX+. helaas. krijg ook het idee dat het alleen maar slechter is geworden.

Zelfde hier..

Heb een GeForce 9600GSO

Bij mij idem (Geforce 8800GTS), ik kreeg helemaal niets meer met de 180.48 driver; bij enkele malen herstartten een beetje blokken en strepen, niets in te stellen, etc.... enkel via veilige modus verwijderen van die ****driver en herinstalleren van de oude hielp. :N

heb zelf ook de 8800Gts met de 180.48 driver, werkt wel maar 38 fps en dat nog wel op laagste instelling. Hoger krijg ik hem ni want hij geeft steeds aan over te weinig geheugen te beschikken.

Heb nochthans 2gig of bedoeld hij hiermee een tekort aan videogeheugen van de kaart. ( GTS heeft maar 320mb)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Word het mischien bij mij beter

Ik heb:

NVidia Geforce 8500GT (als het goed is)

Alvast bedankt

Het kan geen kwaad om het te proberen, gezien je grafische kaart zou ik het doen onder motto 'alle kleine beetjes helpen'.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het scherm blijft bij mij zwart. Zelfs na de patch en de nvidia upgrade. Een kleine verbetering toch wel, ik zie in de eerste scéne niko's hoofd :-(

Ik denk dat ik mijn pc ga upgraden naar de precieze settings die op het doosje staan, aangezien ik het niet terug kan brengen naar de winkel. :-(

Bewerkt: door Maggot_metalhead666

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bedankt, maar nu staat bij het instaleren dat dit stuurprogramma niet kan worden gecontroleerd en als ik het instaleer dat de computer kan worden beschadigd of gegevens kunnen worden gestolen, en het liefst wil ik dat niet

Heeft iemand dit ook gehad en kan hij mij helpen?

Bewerkt: door Mevin

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb zelf een ENGTX280 OC een superkaart met 1GB X 2 geheugen en mijn ram is 4GB maar gta 4 blijft in het begin schokken en na het intro krijg ik een melding out of memory please reboot your system en o ja mijn processor is een intel duo core van 3GHZ dus wat is het dan dat GTA 4 bij mij niet werkt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...