Jump to content
Joriz

NVidia geeft beta driver update speciaal voor GTA4 uit!


gallery_1_5_18356.png
Zojuist heeft NVidia een driver update uitgegeven voor hun videokaarten. Mocht je dus GTA4 spelen op een computer waar een NVidia videokaart in zit, dan zullen deze beta drivers veel problemen oplossen. De nieuwe NVidia driver is te downloaden op Nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html. Deze beta drivers zijn op eigen risico te gebruiken. Mocht GTA4 het nu grafisch goed doen dan hoef je deze drivers niet te downloaden!
Heb je een videokaart van het merk ATI, dan dien je helaas nog te wachten tot 10 december. De nieuwe ATI drivers zijn vanaf dan te downloaden op: game.amd.com
Voor overige problemen werkt Rockstar Games op dit moment zeer hard aan een officiële patch die diverse problemen oplost waaronder:
  • Een fix voor het legal scherm waarbij het spel crashed.
  • Vele verbeteringen in de video editor waaronder slimmer benoemen van video's, betere render kwaliteit en betere FX tijdens replays.
  • Fix voor het bowlen met gevoelig ingestelde muizen.
  • Fix voor de ATI 1900 schaduwen
  • Algemene verbeteringen in het geheugen gebruik van GTA4
  • Grafische verbeteringen in het deeltjes systeem en met spiegels.
  • Multiplayer character instellingen worden onthouden.
  • Ondersteuning voor DirectInput gamecontrollers

De officiële patch voor Grand Theft Auto IV komt zo snel mogelijk uit!
Zit je nog met een ander probleem dan kan je diverse oplossingen vinden in de GTA4 technische problemen sectie van ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het maar raar dat hij nog niet uit is die Patch...

Moest toch nog alleen worden goedgekeurd worden door MS, dat moet toch zo klaar zijn!

Dat ze gisteren vonden dat het weekend was, OK, maar ik wil hem nu wel eens gaan spelen! Loopt nog steeds vast op legal scrreen :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kheb notabene aanbevolen kaart (8600GT) en ik lag de pan uit. Nou ja das overdreven maar verre van vloeiend ik hoop echt dat die patch nog wat kan bewerkstelligen

+1. Heb ook de 8600GT, nieuwe drivers hebben geen effect. :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb een probleem met installeren van die drivers, krijg deze foutmelding;

The system has not been modified. To install this program at a later time, run the installation again. :?

Iemand zelfde probleem of nog beter oplossing?

greetz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wouw man nu ben ik de beeldfouten eindelijk kwijt ik kan em nu zelfs tussen low en medium spelen en nog steeds vloeiend tnx voor de tip hij werk egt super goed :dans::dans::dans:

volgende week een nieuwe pc dan alles op super maxium :dans::dans::dans:

nvidia geforge 7800gt 256 mb ddr3

:bier: tot gta

Bewerkt: door P.ZAAL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

geinstalleerd, geen verschil met GTX Geforce 9800GTX+. helaas. krijg ook het idee dat het alleen maar slechter is geworden.

Zelfde hier..

Heb een GeForce 9600GSO

Bij mij idem (Geforce 8800GTS), ik kreeg helemaal niets meer met de 180.48 driver; bij enkele malen herstartten een beetje blokken en strepen, niets in te stellen, etc.... enkel via veilige modus verwijderen van die ****driver en herinstalleren van de oude hielp. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...