Jump to content

wel of niet instaleren


jwester

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb gister GTA IV voor de pc gekregen, maar nu lees ik overal dat er nogal wat problemen zijn. Ook las ik dat er een patch uit gaat komen om deze problemen op te lossen. Nu is mijn vraag, kun je die pach erin stoppen als je het al hebt geinstalleerd? Of kan ik het sowieso niet installeren. Ik heb Vista en mijn pc is ongeveer een jaar oud. Ruimte en zo heb ik genoeg.

Als jullie mij willen helpen, heel graag. :tu:

Groetjes Jelle Wester

Link to comment
Delen op andere websites

De patch is gewoon beschikbaar ook al heb je de game al hebt geinstalleerd. Ik denk zelfs dat de installatie nodig is om de patch te installeren. Vandaag is er overigens ook al een update (of patch) uitgekomen voor Nvidea. Mogelijk doet GTA IV het nu wel goed op een Nvidea videokaart. Klik voor meer info.

Heb je eigenlijk wel goede eigenschappen? Dit kan je makkelijk controleren. Klik hier. Kies GTA IV uit en druk op 'Can you RUN it?'. Dan zul je zien of je PC GTA IV aan kan.

Succes en veel plezier met GTA IV (als dat lukt :puh: )

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb het geprobeerd te instaleeren, maar ik krijg de ene foumelding na de andere. Ik had wel de juiste systeem eisen, maar het doet het gewoon niet. :duh: Ik denk dat ik hem maar terug ga brengen en maar hopen dat rockstar een compleet nieuwe versie maakt en die op de markt brenkt... maar goed in ieder geval bedankt voor de moeite.

Groetjes Jelle

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...