Jump to content

Computer overhit?


Little Jacob

Recommended Posts

Hey

Ik krijg zoals wel meerdere tijdens de game een crash waarbij je beeld zwart word en soms het geluid wel door gaat waarop ik de pc moet resetten. Nu las ik op een engelse forum dat iemand een soort gelijke probleem ook had en dat het misschien kwam doordat de pc overhit was. Ik haalde dus het zij plaatje van de pc eraf en zette er zelfs en ventilator bij maar hij bleef crashen... Iemand die ik ken had dit ook gewoon tijdens internetten, dus ik vraag me af of de computer niet gewoon overhit is en dat het niet aan de game ligt.

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart is Nvidia GF 9600 GSO maar hoeveelheid watt voeding... waar kan je dat zien? :$

door je pc open te schroeven ( had je al gedaan :puh:) en op je voeding te kijken...je kan het (jammer genoeg) niet via je scherm zien. :N

Link to comment
Delen op andere websites

een 400 Watt voeding dus, heb je al de temperaturen van je CPU gemeten tijdens het spelen?

Download het handige programmatje Speedfan om je temperatuur te meten

http://www.almico.com/speedfan.php

Start het programma en ga dan 10/15 minuten spelen (indien mogelijk) en kijk dat hoe warm je CPU is geworden.

Dit kan je zien door je cursor op de temperatuur te zetten. deze geeft dan de minimale, de huidige en de maximale temperatuur van de CPU aan sinds het programma is gestart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...