Jump to content

Red Alert 3 valt telkens uit


Revolution-Designer

Recommended Posts

Hallo iedereen :cya:

ik heb sinds een week Red Alert 3 (Legaal gekocht bij Intertoys)

Maar nu heb ik het probleem dat als ik 5-10 minuutjes speel hij vast loopt, naar windows gaat en het ''niet verzenden'' probleem weergeeft.

Alvast bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    20

  • Nemean^inf

    18

  • Thundercover

    2

  • Limbolander

    2

Als je met Vista draait probeer hem eens via Administrator uit te voeren.

Als dit niet werkt of je hebt geen Vista, download eens de nieuwste patches van het spel ook.

Nog 1 vraag, krijg je een CTD (Crash to Desktop), of een foutmelding?

Als je een fout melding krijgt, kan je misschien die foutmelding geven door middel van een screenshot?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik draai hem onder XP met Service pack 2, ik heb de nieuwste patch (1.5).

Ik had eerst een foutmelding maar dit is opgelost door hem niet meer met Xfire aan te spelen.

Als ik na 5-10 de crash krijg gaat hij naar windows en krijg ik het schermpje met ''Niet verzenden''.

Het maakt niet uit of de game nu op het aller laagst draai of op het aller hoogst.

Ik heb trouwens ook last van ''Artifact bugs'' (zoals ze dat noemen :puh: )

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je grafische kaart al vernieuwd, met de nieuwste drivers?

Kijk eens op;

http://www.driveragent.com/

En dan "webscan", (installeer indien gevraagd het programmaatje) daar kan je zien of er nieuwere drivers zijn voor je grafische kaart.

Draai je nu onder XP of Vista?

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

@ Nemean^inf: Hij draait hem onder Windows XP met Service Pack 2.

Kan je systeem het spel überhaupt aan, gezien het feit dat het een vrij nieuw spel is? Eventueel kan je kijken of het met Service Pack 3 wel werkt, of even een keer opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Nemean^inf: Hij draait hem onder Windows XP met Service Pack 2.

Kan je systeem het spel überhaupt aan, gezien het feit dat het een vrij nieuw spel is? Eventueel kan je kijken of het met Service Pack 3 wel werkt, of even een keer opnieuw installeren.

Ik draai hem onder XP met Service pack 2, ik heb de nieuwste patch (1.5).

Kan ook wezen dat hij hem onder Compatibiliteits Modus draait niet waar? Want dat is Windows XP met Service Pack 2.

Bovendien lijkt mij, dat hij wel Service Pack 3 heeft geïnstalleerd om een beetje goed update te blijven.

>>> Door Thundercover: Over het algemeen heb je het gewoon over het besturingssysteem. :7 Wat SP3 betreft: check het GTA4 Technische problemen forum maar eens. :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer draait hem gewoon lekker soepel als ik alles op medium zet, maar dan crasht ie na 5-10 minuten.

Ik heb service pack 3 nog niet geïnstalleerd, en ik heb het spel al een opnieuw geïnstalleerd.

Ow, en ik heb allernieuwst drivers voor mijn videokaart.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer draait hem gewoon lekker soepel als ik alles op medium zet, maar dan crasht ie na 5-10 minuten.

Ik heb service pack 3 nog niet geïnstalleerd, en ik heb het spel al een opnieuw geïnstalleerd.

Ow, en ik heb allernieuwst drivers voor mijn videokaart.

Oké download eens Service Pack 3, en installeer deze. Kan een tijdje in beslag nemen maar je krijgt wel een iets beter en of stabielere pc door.

Kijk daarna of deze het doet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer draait hem gewoon lekker soepel als ik alles op medium zet, maar dan crasht ie na 5-10 minuten.

Ik heb service pack 3 nog niet geïnstalleerd, en ik heb het spel al een opnieuw geïnstalleerd.

Ow, en ik heb allernieuwst drivers voor mijn videokaart.

Oké download eens Service Pack 3, en installeer deze. Kan een tijdje in beslag nemen maar je krijgt wel een iets beter en of stabielere pc door.

Kijk daarna of deze het doet. :)

Oke, ik zal het proberen. ^_^

Ik krijg een foutmelding bij het installeren van service pack 3. :duh:

foutkj3.jpg

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

weet je zeker dat je wel de goede taal gekozen hebt? bij een nederlandse windows XP hoort natuurlijk ook een nederlandse Servicepack 3

Ik heb hem van de Nederlandse Microsoft site gedownload

Link to comment
Delen op andere websites

Even op Internet gezocht;

Dit probleem treedt op als zich op de computer een aangepaste versie van het bestand Ntoskrnl.exe bevindt die gebruikmaakt van de schakeloptie /KERNEL in het bestand Boot.ini. Deze situatie kan bestaan omdat er op de computer een programma van derden is geïnstalleerd dat de afbeeldingen aanpast die worden weergegeven wanneer de computer opstart. De volgende programma's van derden kunnen deze situatie veroorzaken:

* BootXP

* LogonUI Boot Randomizer

Heb je zoiets gebruikt?

Oplossing;

U kunt dit probleem oplossen door het programma te verwijderen dat het probleem veroorzaakt. Hiertoe gaat u als volgt te werk:

1. Klik op OK om het foutbericht te sluiten.

2. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ appwiz.cpl en klik op OK.

3. Klik op het programma waarmee de opstartafbeeldingen worden aangepast en klik op Verwijderen.

4. Start de computer opnieuw op en probeer het servicepack opnieuw te installeren. Ga naar stap 5 als het probleem blijft bestaan.

5. Klik met de rechtermuisknop op Deze computer op het bureaublad en klik op Eigenschappen.

6. Open het tabblad Geavanceerd en klik op Instellingen onder Opstart- en herstelinstellingen.

7. Klik op Bewerken onder Systeem starten.

Open het bestand Boot.ini in Kladblok.

8. Zoek de schakeloptie /KERNEL= en verwijder deze.

9. Sla het bestand Boot.ini op en sluit het af.

10. Start de computer opnieuw op.

11. Probeer het servicepack voor Windows XP te installeren.

http://support.microsoft.com/kb/327101

Link to comment
Delen op andere websites

Even op Internet gezocht;
Dit probleem treedt op als zich op de computer een aangepaste versie van het bestand Ntoskrnl.exe bevindt die gebruikmaakt van de schakeloptie /KERNEL in het bestand Boot.ini. Deze situatie kan bestaan omdat er op de computer een programma van derden is geïnstalleerd dat de afbeeldingen aanpast die worden weergegeven wanneer de computer opstart. De volgende programma's van derden kunnen deze situatie veroorzaken:

* BootXP

* LogonUI Boot Randomizer

Heb je zoiets gebruikt?

Oplossing;

U kunt dit probleem oplossen door het programma te verwijderen dat het probleem veroorzaakt. Hiertoe gaat u als volgt te werk:

1. Klik op OK om het foutbericht te sluiten.

2. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ appwiz.cpl en klik op OK.

3. Klik op het programma waarmee de opstartafbeeldingen worden aangepast en klik op Verwijderen.

4. Start de computer opnieuw op en probeer het servicepack opnieuw te installeren. Ga naar stap 5 als het probleem blijft bestaan.

5. Klik met de rechtermuisknop op Deze computer op het bureaublad en klik op Eigenschappen.

6. Open het tabblad Geavanceerd en klik op Instellingen onder Opstart- en herstelinstellingen.

7. Klik op Bewerken onder Systeem starten.

Open het bestand Boot.ini in Kladblok.

8. Zoek de schakeloptie /KERNEL= en verwijder deze.

9. Sla het bestand Boot.ini op en sluit het af.

10. Start de computer opnieuw op.

11. Probeer het servicepack voor Windows XP te installeren.

http://support.microsoft.com/kb/327101

Ik zal even de PC opnieuw opstarten en dan zal ik het resultaat posten.

(Ik had inderdaad met BootXP een nieuwe bootscreen gebruikt)

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...